TILLO1953 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Hoi alle mensen,ik heb een vraag,ik zit met angsten,in een flat,op viaducten,ik heb veel teharapiegehad,opgenomen geweest in een kliniek,en daarbij,begeleid ddor maatschaplijk werk.ben voor de angsten naar de huisarts geweest,verwees me naar kentron,daar geweest kreeg te horendat ik al zoveel terhapie heeft gehad,als ik het nog niet wist,dan weet het niemand.en daar moet ik het mee doen.zijn er mensen met een oplossing.mvgr leo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Leo,Ik reageer om je te laten weten dat je wel gelezen wordt en dat ik met je meeleef.Maar helpen kan ik je niet, ik heb er gewoon geen last van en dus geen ervaring mee.Wens je sterkte en een hoop reacties waar je wel wat aan hebt.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 wat voor angsten zijn dat dan? je hebt toch wel altijd ergens angst voor denk ik? of zie ikd at verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobbertje Geplaatst 11 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2010 Hallo Leo, ik heb zelf niet echt last van angsten, had wel veel last van paniekaanvallen... maar dat is nu over.Was een bijverschijnsel van het stoppen met alcohol... dat hebben misschien meer mensen.maar ik heb wel een tip voor je; ik hoop dat je er wat mee kunt; kijk eens op deze website: www.angstlijst.nl Dit is een site toegespits op angsten en fobieën... sterkte en hopelijk kun je hier iets mee.Groetjes, Tobbertje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 15 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2010 Hallo Tillo,Heel toevallig logde ik weer eens in. En las jouw bijdrage. En realiseerde me toen, dat ik ook een ontigelijke angsthaas ben geweest. Paniekaanvallen, straatvrees, letterlijk de deur niet meer uitkomen.Kortom een grote ellende van angst, allerlei opnames achter de rug, ziekenhuis in en uit. In 2006 aan de Tactus therapie hier op het forum meegedaan. En toen ontdekt dat ik veel en veel te veel dronk. Ik heb op 7 augustus 2006 mijn laatste glas wijn gedronken. En sta sinds die tijd droog. En ik kan je nu vertellen, dat ik ntotaal niet meer angstig ben geen paniekaanvallen geen opnames geen ziekenhuizen, geen straatvrees. IK HEB NU EEN FANTASTISCH LEVEN. Dus er is voor jou hoop. Het enigste wat jij hoeft te doen, IS GEWOON STOPPEN MET DRINKEN. Succes Ik hoop dat je met mijn ervaringen iets kunt.Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 16 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2010 hallo leo ook ik heb vele angsten gehad en nog vaak straatangst hoogtevrees etc maar ben afgelopen donderdag vanuit het noorden vertokken in mijn uppie naar zeeland met de trein en reken maar dat ik nu heel trots ben want op dit moment zwaai ik nu vanaf zeeland naar je ,ik heb dit toch mooi maar geflikt weer een overwinning voor me he? dit kan jij ook hoor door niet meer te vluchten in drank of wat voor middel dan ook ,ja bloempje heeft een verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 17 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2010 Leo drink je?Ferry goeiendag leuk je zien en te lezen dat het goed met je gaat;Buiten wat ouderdomsperikelen om, hier ook alles naar wens.Het ga je goed.Bloempje ik vind het fijn te lezen dat je de uitdaging aangaat en achteraf blijkt dat het best wel mee valt.Zo,n positieve ervaring werkt drempelverlagend en naarmate je vaker reist stap je op den duur zonder erbij na te denken in de trein, totdat je een keer in de verkeerde stapt en dan hartelijk om jezelf kunt lachen.(haha)Bloempje je mag best trots zijn.Wat voor de een zo vanzelfsprekend lijkt, is voor de ander een groot probleem.t Is goed dat je even stil staat bij dit moment.Angsten aangaan en overwinnen, maar nu nuchter.succes bij je volgende stap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 rvanth bedankt nog voor die lieve opmerking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2010 Hallo Leo,Toen ik jouw berichtje las dacht ik meteen, is dit een angst die reeel is (b.v. een operatie die boven je hoofd hangt) of is dit een angst uit het verleden.Ik vraag dat omdat ik ooit in het verre verleden op een plein liep, die tijd ging het erg slecht met mij. Ik werd overvallen door een onverklaarbare angst.Ik heb toen een hele tijd, pleinvrees gehad. Pas toen ik besefte dat het geen reeele angst was maar een ervaring uit het verleden, kon ik langzaam er naar toe groeien om op die momenten minder bang te zijn. Het iedere keer weer, als ik in een vergelijkbare situatie was, tegen mezelf te zeggen "dit is niet reeel maar dit is een angst uit het verleden. Die angst heb ik nu niet meer nodig, er is niets waar ik bang voor moet zijn."Vaak kom je er niet precies achter waarom je bang was het was er gewoon.Situaties niet mijden maar juist, hoe moeilijk ook, opzoeken, en kijken of die angst reeel is of niet.Goed op je ademhaling letten want vaak ontstaat met de angst ook hyperventilatie, en daardoor versterk je juist de angst. Veel suc6. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden