Willeke Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Hallo Allemaal. Ik wil mij even voorstellen.Ik ben Willeke.Ik drink sinds 22-01-2010 met behulp van Refusal en therapie niet meer.Maar ik merk de laatste tijd dat ik soms toch weer het gevoel krijg dat ik soms moeite heb en een enorme trek in alcohol krijg.Vandaar dat ik dus op dit forum terecht ben gekomen. Ik heb een nogal een heftig leven achter de rug en ben sinds 4 jaar in een rustiger vaarwater terecht gekomen en sinds 2 jaar dus geen alcohol meer.Ik heb er lang over gedacht om op een forum te gaaan,maar misschien helpt mij dit wel door de moeilijke momenten heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Hai, Allereerst Welkom Ik heb de moderator een mailtje gestuurd om je profiel te sluiten! Je staat nu met je gegevens herkenbaar, dis is een openbaar forum dus iedereen kan meelezen. Zal waarschijnlijk heel snel verholpen zijn! Knap dat je al zo'n tijd gestopt bent met de drank kom vaak praten op de dagdraad op je moeilijke momenten je bent niet de eerste en ook zeker niet de laatste hier ik wens je heel veel succes bij je strijd tegen de alcohol Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Hoi Willeke! Welkom! Goed dat je hier komt! We zitten hier allemaal met hetzelfde probleem, proberen elkaar te steunen waar nodig en in ieder geval elkaar een luisterend oor te bieden. Ik heb bewondering voor je dat je het al 2 jaren droog hebt gehouden. En knap dat je nu aan de bel trekt nu je merkt dat er toch weer trek om de hoek komt kijken. Er zijn hier mede-formummers die net als jij al lang zonder drank leven, zij zullen je zeker met advies of eigen ervaringen kunnen steunen. Wij zitten vaak op de Ditjes, Datjes en Dagdraad, ik hoop je daar ook te ontmoeten! Veel succes! Nance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soumy Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Willeke, een ding, trap er niet in, doe je het wel, dan zit je zo weer aan je oude tax, of misschien drink je nog meer. Heb je al die alcohol vrije jaren daar voor over, je moet je juist trots voelen dat jij de baas bent en de regie hebt over je leven, je hebt alcohol echt niet nodig om je lekker te voelen, dat weet jij nu ook wel. En zijn er problemen?? dan los je die beter op zonder drank, kun je tenminste helder denken. Er zijn gewoon mensen die niet met alcohol om kunnen gaan, en dat zijn WIJ !! Volgends mij mis je iets spannends in je leven, ga eens wat geks doen, wat je altijd al had willen doen, maar en nog steeds niet van gekomen is. SUCCES!! Soumy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Dag Willeke, Ook van mij welkom hier. De belangrijkste dingen zijn eigenlijk al gezegd. Ik kom ook meer op het forum als ik het moeilijk heb, bijv. op momenten dat mijn man weg is en ik veel trek heb ik drank. Ook al zijn de mensen soms met elkaar aan het geinen, zodra er iemand met iets serieus komt, schakelen ze meteen over en geven je steun. Mochten ze je een keer niet opmerken, dan gewoon SCHREEUWEN. Veel succes en doorzettingsvermogen. Je bent al zo lang goed bezig, trap er niet in hoor! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Willeke, ik las hier ooit dat 2 jaar een triggerpunt is wie weet zit jij in die fase. Zorg dat je niet opnieuw moet gaan tellen, als je deze hobbel weer hebt genomen ben je blij dat je (alweer) niet dronk, nog steeds niet bedoel ik dus. succes meis:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden