Spring naar bijdragen

maandag de 18e

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een :present: voor allemaal en een extra knuffel voor Blondie, Desi en Toppertje. Gefeliciteerd hoor.

Een :heart: onder de riem voor Dymph die het vandaag extra moeilijk heeft

Een warme deken voor druppeltje die vond dat er in de nieuwe flat niet meer gerookt mag worden maar nu het zo koud is paft ze bij het open raam en dat stookt lekker hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is weer terug van weggeweest en yeppp een hele overwinning helemaal van friesland in haar eentje naar zeeland en weer terug ,en vond het zaligggg 4 heerlijke dagen voor iemand die ooit een straatangst had niet verkeerd vind ik :present:die heb ik verdiend .

wenst dymph heel veel sterkte toe en leeft mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry jongens, dat ik niet mee kan doen met al die vrolijke verhalen. Voor mij is ff de wereld onder me ingestort. Misschien voor sommigen overdreven, dat alles voor een kat, maar mijn katten voelen als kinderen. Ik kan er niets aan doen. Dat komt omdat ik tot mijn groot verdriet zelf nooit kinderen heb gehad. Niet omdat het niet kon, heb geen idee, maar gewoon de verkeerde mannen getroffen iedere keer. Omdat ik wist dat ik daar uiteindelijk toch niet mee verder wilde, wilde ik ook geen kinderen van de betreffende mannen op een rij. Achteraf wel spijt van gehad. Had ik mss nu wel kinderen gehad. Toen ik pas op mijn 38ste the love of my life tegenkwam, wilde hij niet meer (had er al twee), een van de redenen waarom deze relatie ook op de klippen liep. Dus mijn katten vertegenwoordigen een belangrijke rol in mijn leven. Zij vormen het gezinnetje dat ik nooit heb gehad (en zoo graag had gehad), ook vroeger eigenlijk niet.

Ik kan er nog steeds niet over uit, mijn geliefde Banjer. Alle andere katten heten ineens ook Banjer, niet omdat ik dat wil, maar ik roep zijn naam steeds onbewust. dit is me zo rauw op mijn dak gevallen. Om een ogenschijnlijk gezonde kerel binnen twee uur in 1 klap te verliezen, zonder het aan te zien komen. Dat heb ik nog nooit (ja, wel twee auto-ongelukken, dat wel) meegemaakt. Dat opengesperde bekje, dat verschrikkelijke hijgen, dat panische, dat dier dat niet wist waar ie het zoeken moest, en bovenal het doordringende gegil. Het gaat me nog door merg en pijn. Dat geschreeuw. Verschrikkelijk. Geloof dat ik in de afgelopen 4 jaar nog niet zoveel heb gehuild als anders. Nu komt het toch los. Gelukkig maar. Ben geen huiler, ben een blokkeerder. Ik vind dit echt heel erg verschrikkelijk. Weet me geen raad meer. Wat een diep verdriet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dymph ik deel je verdriet. Het is verschrikkelijk . Ik moet niet denken aan mijn 2 liefjes op het moment. Maar denk wel aan mijn lieve Max 10 jaar geleden. Ik heb hem na een lijdensweg in laten slapen. Met gezin en achteraf haren en bandje voor ever. We hebben hem in Rotterdam laten cremeren en nu is hij altijd bij mij in een heel mooi marmeren potje bij mij.
Daarna heb ik een behoeftig hondje van 5 jaar opgenomen. Hij was de verpoonselijking van Max en is nog 13 jaar bij me gebleven. Was een heerlijke ervaring. Misschien gauw vervanging al voel je het niet zo. Doe het maar. Beter voor jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dymph je hoeft niet vrolijk mee te doen want je hebt recht op je verdriet. Je mag verdrietig zijn en huilen om je lieve katten. Vreselijk hoor er 2 te verliezen in een week en idd die beelden staan op je netvlies. Neem je tijd om het proberen te verwerken al zal je het nooit vergeten. Zwelg niet in je verdriet maar houd een plekje vrij voor in je hart voor ze want dat hebben ze verdient.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedens smiddags kanjers,

Bol terug.:P
Wat hangt hier een goeie sfeer.
Dymph geweldig dat alle verdriet nu los komt meid. je zal zien dat dit een heel eind oplucht.:heart:

Wat een verhaal van onze Jet zeg. Spelen met een muis. Ja als die in de zakken komt, gaat ie mee met de verhuizing. Hahaha kostelijk zeg.

Druppei wat kun je toch goed laten zien dat je mee leeft met Dymph, ik heb het gevoel dat je haar daarmee ontzettend steun meis.

wijfie, fijn je weer terug te zien. Ja het zal wel weer opnieuw wennen zijn in je huis. Hopelijk heb je alles gauw op orde en kun je rustig gaan zitten.:)

Bloem. voor jou een grote :present: meis.
En voor alle anderen die ik vergeten ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn verlies van Max voel ik nog steeds. Rebel is een exclusieve vervanging van Max maar met Max heb ik de geboorte van mijn eerste kind meegemaakt en het ging buitengewoon goed. Rebel is de exclusieve vervanging van Max hij lijkt er verschrikkelijk veel op ook in zijn manieren. Nu slijt hij helaas zijn laatste dagen bij mijn ex. Vind het verschrikkelijk. Huil er vaak door.Wauwwwww..... wat doet dat pijn.
Wil hem zien maar niemand begrijpt dat schijnbaar. t is mijn liefje in moeilijke tijden.
MISSCHIEN helpt me iemand om hem terug te zien.
Wat moet ik doen???? Hem gewoon halen?
Misschien voor altijd zolang het duurt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...