igor Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Ggaaaaaaaaaaaaaapppppppppttppppp goede morgen allemaal.Sara kun je geen hulp krijgen met je vrijwilligers werk? het neemt wel veel tijd in lijkt me zo. (en als JIJ een beetje lekker in je vel zit loopt de hondentraining ook beter )Wil wij zitten op je schouder en fluisteren je wel in wat je zou kunnen doen, knabbel zat al op het toetsenbord druk te ´typen´ zet ´m op laat ze maar een POEPIE RUIKEN is ze nu helemaal betoeterd. op je wang zodat je weet dat we er zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Ik ben de hort op... Op gesprek bij mijn counselor...Evaluatie van mijn relatie en wensenlijstje zal wel ter sprake komen...Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Hoi Hoi, blondje en sunny, jeez wat gaat het hier soms toch zo snel zeg Iedereen vandaag een van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Will ; Inademen... en uitademen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Okay, juist telefoon gehad.......this is it !!!!!Rond 10u begint het spelleke.doeidoei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 GGGGggggggooooossseeee Fraaabbbbaaaaaaahhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 rustig Wil het spelletje gaat wel over jouw toekomst hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Moghu lieve kanjers,Veel te laat. Dacht vanochtend om 7.00 na het douchen, laat ik nog ff........ en toen was het 9.00. Maar dat komt door het weer hoor dat ik me verslapen heb, niet door mij.Zo ff lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 ??? Bol hoe bedoel jij sliep toch maar hier ook wat langer geslapen hoor het was nog zo donker en het regende en waaide en K&B fluisterden me in het oor dat ik nog niet hoefde op te staan . nu zit ik nog in de pyama en kan het maar moeilijk opbrengen om van de stoel te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Ik niet Jet, moet zo naar de tandarts. voor de zoveelste keer.Will heel veel suc6 joh. Ben benieuwd.Zie dat Glen ook weer van de partij is. Goed hoor. Vannacht lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Jet ik ben van de partij Bol had jij niet een hele leuke tandarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Goeiemorgen lieve mensenschijnt bij jullie ook de zon?Hier wel dus, ik ga straks gauw de buurtkrant rondbrengen.Bol succes bij de tandarts!Wil bij de rechtbank,beide niet leukmaar wel nodig, helaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 19 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 morgen allemaal ben ik weer even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Kan niet Jet,Morgen om half vijf op, ochtenddienst, de wereld zit te springen om PVC Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Ja heu, mijn huisarts heeft een bordje op z'n rug hoor. "Niet aankomen, erg breekbaar". Ja hoor, het is zo'n scheetje. Hij heeft altijd zo'n lekker after shafe op. Heb eens een keertje gezegd "Goh wat ruik jij lekker" Toen..... liet hij me bij z'n oren ruiken. Had er zo in willen bijten mmmmmmMoghu Bloempje en Teveel.Drupppie, Igor en Andrea. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Glen?? Jet, waar zie jij Glen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Mogge Bol,Heb ook lekkere after shave maar ben helaas geen tandarts:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 19 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 hahahahha ziet ook geen glen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 harry ik heb er hier twee die dol zijn op oortjes ik zal ze wel langs sturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Har. ik zag net Glen maar die is al weer pleite.Hé joh maar jij kunt toch ook met een boor om gaan? Gewoon een witte jas aan, heel inteligent kijken en de dames vallen voor je. Probeer maar eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 19 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 gaat even een peukje doen charmant he? peukje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 ugghhhh uuuggghhhh ggggge...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Heb net gespiekt in zijn inbox en verzonden sms'jes niets.Ik had bie credits trouwens met I-Deal betaald.Igor vind honden heel lief, maar aan mijn oren, nee maar toch bedankt voor het aanbodJet, Bloem, even mijn sigaartjes pakken, loop ik mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 maar ik bedoelde babbel en ik snuf snuf nuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Och god, wat een gemiste kans, hoe maak ik dat goed?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden