Spring naar bijdragen

dinsdag 19 oktober

bloempje

Aanbevolen berichten

Ben een eind met Banjootje weggeweest en toen met een boek op de bank gaan liggen in de hoop dat ik maatje even los kon laten.

Jetset wil je nog heel veel suc6 wensen met de verhuizing. Geen leuke dag maar wel is het eindelijk zover. Hoop dat je happy wordt in je nieuwe home.

Desi go go go meid. Je heb laten zien dat je het kan dus pak jezelf weer op.

Sailor wat doe je toch altijd als je drinkt? Dit is met recht een uitglijder. Trouwens je moet de inhoud drinken en niet de fles doorslikken want dan brek je dus je nek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 270
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Truste Desi,

Ja Drup,
Dat gevoel heb ik ook.
Heb ook erg gevochten voor mezelf en doe dat eigenlijk nog steeds.
Net ex 20 min. aan de foon gehad.
Komt morgen bij me eten.
Allebei, nog bezig balans te zoeken in deze nieuwe relatie.
Gaat soms moeilijk, soms makkelijk.
Ben zelf erg blij met de huidige situatie, en hoop dat hij zich er ook steeds meer in kan vinden.
Kijken hoe we er over een jaar in staan.
Alles zal zijn plek moeten krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Rapilos als iemand gevochten heeft ben jij het wel daarom ben ik zo blij dat je de juiste keuzes hebt gemaakt. Ja alles moet op zijn pootjes terecht komen en dat heb ik hier ook meis. Ben blij met de flat maar dat verhipte dorp.........Naja ik geef het een jaar de kans en anders laat ik een groot bord in de tuin zetten hahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ja Drup,
Het is ook wel een gigantische overgang, van een stad als Amsterdam, verhuizen naar een dorp.
Kan je niet proberen om je te storten in het plaatselijke verenigingsleven ofzo.
Gewoon, om eens wat nader kennis te maken.
lijkt me nogmaals moeilijk zo,n omschakeling.
Ben jij een echt stadsmens Drup?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat goed....deze vrijdagen hebben me heel goed gedaan, veel order aan scheppen, veel genoten van mijn kinderen en van mezelf.
Ik ben een minderar en het gaat heel goed, ik drink alleen op zaterdag, vanaf ik hier ben, mijn drinkgedrag is binnen wat ik normaal (geld allen voor me) zou noemen, ik bedoel: volgende dag geen kater of spijt van niets want ik weet wanner ik moet stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve kanjers / strijders / lotgenoten:heart:

Weer eventjes tijd om langs te komen zoeven... onze dochter met vriend is weer terug naar haar moeder na 5 dagen hier te zijn geweest. (Ze is dus mijn stiefdochter maar ik vind het zo'n rotwoord)
Was druk en gezellig. De hond accepteerde haar en haar vriend ook gelukkig, ze had haar nog nooit gezien. We hebben de hond nu alweer 4 weken! Lijkt wel of ze al maanden hier is. Heerlijk om haar te hebben, ze schenkt me echt zoveel levenslust en vreugde... ik ben de alcohol door haar totaal vergeten!
Dat is het grootste geschenk!

Heb mezelf eens flink verwend met nieuwe kleren en deze week naar de kapper. Ik ben vanaf ik gestopt ben al bijna 9 kilo afgevallen dus het is nu echt leuk om te shoppen. Dat geld had ik normaal toch opgedronken, en nu heb ik er veel langer plezier van zónder elke dag een kater te hebben :)
Mijn omgeving begint het nu ook te zien en ik krijg dan ook veel positief commentaar, dus dat geeft me nog eens extra moed om dóór te gaan. Dag 52 droog vandaag...

Blondie: complimenten meid, hoe jij aan jezelf werkt... je maakt een ontzettende verandering door en je slaat je er geweldig doorheen, hoe moeilijk en complex het ook ligt met je partner en je gewoonten doorbreken, en jezelf voorop te plaatsen. Respect! Je bent echt goed bezig hoor!

Zo, nou nog even bij manlief op de bank en even met de hond knuffelen. En dan weer op tijd mijn bedje in, morgen weer werken.

Lieve allemaal, fijne avond enne... we houen het weer droog he mensen:D
SAMEN STAAN WE STERK!!

Liefs, ToPPertje:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapilos dat ga ik ook doen miss maar wil eerst hier alles op orde hebben. Ben erg op mezelf dus kan me niet een echt stadsmens noemen maar als je hier voor een simpele Blokker naar de stad moet zakt mijn broek af. Als ik dan een keer gas geef ben ik het hele dorp kwijt. Met de scoot hobbel ik over weet ik veel wat je hier straten noemen maar het is erg ongelijk dus heerlijk voor mijn rug. Overleef ik allemaal wel maar dat gereformeerd zijn hier weet ik nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom nog heel even terug om jullie welterusten te wensen.
Morgen ochtenddienst dus op tijd naar bed.
Het ging goed bij de wok, toch verleidelijk, biertje en wijntje voor 1 euro.
Maar heb me weten te beheersen.

Ga dus met een goed gevoel slapen en wens dat iedereen toe.
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je wel Druppeltje!

Ja, het is gewoon een rotwoord... stiefdochter, stiefzoon... maar ik heb best wel een schat van een stiefdochter, maar als ze hier permanent zou wonen, dan.... tja, dan weet ik niet of het nog zo gezellig zou zijn, haha. Ze is 17 en een eigen wil en mening... en daar doe je dan weinig meer tegen vrees ik...'

Gelukkig ga ik nog steeds goed, en wil het ook volhouden. Dus kinderchampagne met de feestdagen, dat we toch een 'plop' horen, haha.

Fijne avond!

Liefs; ToPPertje:D :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelijk heb je Drup,
Alles op zijn tijd.
Het is ook wel jammer, dat je alleen de scoot maar hebt.
Is zo,n bromautootje niets ?
Dan kun je zo het dorp uitscheuren, en kom je misschien wat verder,of zeg ik nu iets heel doms?

Susane,
Klinkt goed.

Tobbertje is nog steeds toppertje!
(Verwar je mij trouwens niet met blondie)
Maar heerlijk dat je zo super blijft gaan.
Ben erg blij voor je!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolleke ik heb mijn man losgelaten (al blijft hij in mijn hart) maar of dit de juiste plek is om opnieuw te beginnen weet ik niet. Ben zelfs al boos op Caro geweest dat ze me dit niet verteld heeft maar dat was niet eerlijk want zij vind het heel normaal hier en zocht me mee naar een goede oplossing. Die is er dus ook in de vorm van deze flat maar dat verhipte dorp. Daar begin ik weer.......Naja ieder zijn wel of niet zijn geloof maar dit is hier zo stiekum en daar kan ik niet tegen. Voordeel is wel dat ik na een keer gas geven het dorp kwijt ben dus ook de slijter voorbij gereden hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppie ik bedoel met rouwen, jouw pactmaatje waar je zoveel verdriet om hebt.
Flink gas geven:huh: Was jij dat dan net die ik voorbij zag flitsen? Met Banjo tussen je benen. die hond kon niks zien omdat z'n oren voor z'n ogen zaten door de snelheid.
Jij krijgt nog eens een vette bon voor te hard rijden. Alleen op zondag niet want dan werkt daar de politie zeker ook niet.;)

Trusten lieve Rap.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...