bloempje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 goede morgen ben ik weer ,ik duik even achter de geur van de koffie aan. berichtje voor bolletje (nee de prins op het witte peerd heeft geen staartje en of bruine tanden van het pijp roken nee mijn prins niet maar het peerd wel hahahahha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Good morning... Heb weer dagen niet achter de pc gekund: loge gehad. Pffff, dat vreet energie hoor.Vandaag weer gewoon, maar heb me verslapen en moet gelijk de douche zoeken nu....Kwam alleen even een fijne dag wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 19 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 morgen yvonne jij ook een fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 19 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 morgen fibo ik ga ook even mijn tas klaar zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 19 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 hahhaahha fiboals ik je zo niet meer zie werk ze dan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Goede morgen,Hier is het behoorlijk nat buiten, alle reden om het zelf droog te houden.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 19 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 morgen harry ik moet ff rennen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Goedesmorreges:)Ben ik weer!Hier regenpakkenweer....balen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 19 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Morgen blondie lekker op tijd zie ik: rose; morgen ekstertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Mmmmm.... Had graag nog even blijven liggen, Bloempje maar moet zo weer op gesprek bij mn counselor...Jij een lekker weekend gehad in Zeeland las ik... Fijn !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Hoi Bloempje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Morgen Eks, Regenpakkenweer hier ook... En dat in de vakantie van de kids... Bah !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 19 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 ja een super weekend blondie ga binnenkort op vakantie daar heen 2 weken lang .maar ik moet zo gaan , heb vandaag een pc binnen bereik dus jullie zien me straks wel weer verschijnen hahahaha laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Goedemorgen lieve mensen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Laters Bloempje...Goedemorgen Susana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Blondie....heel knap van je, ik bedoel het is mooie om te "zien"hoe je aan ontwikkelen ben...een voorbeeld te volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Nogmaals goedemorgen allen,Ben er weer, auto weg gebracht voor winterbanden, ja het is echt zover jongens, en W op haar werk afgezet.Nog hele vrije dag voor de boeg, lekkerrrrrrrr...Sterkte voor degenen die vandaag de economie gaan steunen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Blondie:Hier hebben ze pas volgende week vakantie. Moet er dus zo doorheen met 3 kinderen op de fiets:( Daarna op school helpen tot 9.30 uur. Gisterenavond was ik ook al op school aan het helpen met het versieren van de school in herfstspulletjes. Oh, wat zijn ze toch blij met mij op school:D;)Ik ga maar n's wat regenpakken bij elkaar sprokkelen...Bloempje:Binnenkort 2 weken vakantie? Klinkt goed!Ben er weer vandoor!Iedereen een fijne dinsdag en hou het droog:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 goeiemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Hihihi... Droog zal je het niet houden met dat weer buiten Eks !!! Veel plezier op school en ik kan me voorstellen dat ze blij met je zijn aldaar met al die werkende moeders die nooit nergens tijd voor hebben. (ikke inbegrepen... )Susana ; Thnx, voor mij is het een soort van blog die ik bijhoud van mijn therapie op het pactdraadje...Het houdt mij bij de les en het is een leerschool en een motivatie om terug te lezen en te zien hoe ik er eerst voorstond en hoe nu...Fijn om te horen dat jullie er ook wat van opsteken en ik hoop dat het jullie ook motiveert...Het is niet makkelijk, maar het is te doen (zoals BB het zo mooi kan zeggen)Bor GoedemorgenWitte, ook Goedemorgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Och, vergeet ik Harry !!! Goedemorgen Ben effe douchen, laters... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Goeiemorgen Blondieff vraagje: Wat is nou erger met dit weer,Dat je er doorheen moet met je kinderen naar schoolof dat je ze thuis met vakantie heb met dit weer?Ik geloof dat ik alle twee niet zo heel leuk zou vinden:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Nog niet Jet maar binnen 10 min zal dat anders gaan worden vreeeees ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 19 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2010 Morge Blondie, kanjer...Al gesport zeker, je bruist weer zo.Ja Jet, hij is er ook al uit, ga zo naar het winkeltje.Hij wil een pistolet met kaas, ei en mayonaise... als ontbijt!Maar heeft ie misschien van mij, ze kunnen mij ook wakker maken voor stuk schimmelkaas of een garnalencocktail, ook als ontbijt dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden