Yvonne Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 quote: Originally posted by: borretjeOf mensen zijn op zoek naar tweedehands alcoholisten..? klein defect geeen bezwaar , als dat 'defect' dan maar het ontbreken van de alcolhol betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 hahhahaha lollll volgende week verkoop ik (wanneer stopt die trein nou eens? die dendert maar door.)of ik haal de batterijen eruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 quote: Originally posted by: bloempjehahhahaha lollll volgende week verkoop ik (wanneer stopt die trein nou eens? die dendert maar door.) Mag toch hopen dat je je lief niet te koop gaat zetten??? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 hahhahaaah nee echt niet yvonne ben ik te happy voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ik ben er van tussen.Fijne dag allemaal!Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Gelukkig maar Bloem, geniet er van. zo , en ik ga hier aan de slag. Gooi de pc uit want ik ken mezelf net even te goed: aan laten staan betekent iedere drie minuten even kijken hier...... Luitjes. Fijne dag. Geniet van alle (kleine) mooie dingen die je tegenkomt... al is het maar iemand die je niet kent en die je voorrang geeft in het verkeer .... of eenmusje in de tuin... Laterrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 dag witte fijne dag nog dank je yvonne ik ga zeker genieten en ook van deze dag ,jij ook een fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Moghu lieve Borrie:heart:Werk ze voor vandaag Vonnie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 morgen bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Goeie morgen lieve woestijnvos van me:heart:Bloempje klopt het dat, als jij je koppie laat hangen en je gaat in de regen staan, dat je weer helemaal opknapt;)Grapje hoor, je doet het ontzettend goed.Ja nu heb ik Jodokus kwak in m'n hoofd. "Vandaag is Jodokus Kwak. Het klinkt van geen meter maar goed dat ik niet hard op zing.Als het goed is komen ze me zo halen dus ik zit al in de startblokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Goedemorgen allemaal Jet, een hele voorspoedige verhuisdag en ik hoop je snel weer te lezen... Zal je gaan missen, ik lees je graag:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Hé kijk nou, Jet komt toch ff een bakkie doen. Wat lief van die katten, ja die zullen ook wel weg willen die hebben het daar wel gezien. Ben heel benieuwd hoe zij het nieuw huis vinden.Doe je het vandaag toch een beetje rustigaan meis. Als dat kan tenminste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 bolletje ken jij netlog? en weet je hoe ik dit kan sluiten ? loopt over daar van de mannen jeetje zegmorgen jet en blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 hahaha, Jet dat is een mooie... Krijg ik straks alle netloggers van Bloempje op mn mail:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Bloempje, nee ik ken dat niet. Weet niet dat dat bestaat. Heb m'n handen meer dan vol met een vent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 oke dank je jet gelijk maar even doen het zit bomvol mannen daar hahahaha bolletje als ik in de regen sta kom ik weer tot leven idd hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Zit hier trouwens met flinke rug en spierpijn achter mn lappie...Denk dat ik toch iets te fanatiek ben geweest met mijn eerste dag sporten:huh:Ik ben opgestaan als een oud krom omaatje, dus sporten en koekeloeren in de sportschool zit er vandaag niet in...JAMMER !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 hahahaha blondie ik stuur alles door naar jou hoor met foto en al ben je er klaar voor ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Ben weg doeiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 dag dag bolletje tot laters:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Morgen nieuwe poging Jet, moet het ook niet gaan forceren.Als ik terugdenk is het ruim 3 jaar geleden geweest dat ik ook maar iets heb gedaan aan sport...Rustig aan beginnen is er bij mij niet bij, dan gelijk ook voluit dus kan beter een dagje ofzo rust nemen voordat ik weer ga.Morgen is er ook Zumba en vrijdagavond een heel programma van GoGo dance tot zumba tot Capoeira...Zo eerst maar eens een hete douche nemen en vanavond een massage ofzo Bloempje, je laat het hoor !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Goeiemorgen mensenwat een druilerige dag.Blondie: de beste remedie tegen spierpijn is........... sporten!wel een tandje lager, maar met bewegen komt de boel het snelste losen worden de afvalstoffen afgevoerd. ff lekker in de sauna helpt ook,en lekker insmeren met massage-olie/lotion is gewoon verwennerij,dat heb je wel verdiend. But don't give up! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 20 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 grijnzzz blondiemorgen jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Helaas werkt dat tandje lager niet bij mij Susana, dus doe het maar met een massage...En bewegen blijf ik toch wel hoor... Kan toch niet stilzitten;)Wat nu grijnzz, bloempje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 20 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2010 Hoi Jane en blondje Jet, ik zit je mee te helpen hoor, begeleid alles een beetje van op afstand. Je zal er vlug op je plaats zitten Dag bolliewollie, may the force be with you Bloempje, je maakt me curieus met je netlogpagina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden