Bethanie Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Bol en Dympf. Sorry van gisteravond dat ik zo moeilijk deed, maar ik trok het gewoon even niet meer en wist niet hoe er anders mee om te gaan.
Mupke Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 quote: Originally posted by: igormup hier is alles oké hoor. Mooi.Igor, jij bent vooral van de oneliners hier (ik soms ook). Maar ik ben soms wat nieuwsgierig. Hoe gaat het me de therapie. merk je bij jezelf al vooruitgang of gaat dat meer tijd in beslag nemen? Hoelang gaat het hele traject eigenlijk duren?
bolletje Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Dees, is dat het vroegere Rhoderheide???? Daar hoef geen e175,-- eigen bijdrage te betalen voor zover ik weet.Verslavingskliniek Rhoderheide. Probeer het eens op internet op te zoeken? Rodersnne daar heb ik nog nooit van gehoord.Goeie avond Igor, en K&B.Mupke, wat fijn dat het nu toch weer op z'n pootjes terecht is gekomen meid.
will Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Nog juist op tijd gezien, want ik moet hier gaan vertrekken.Iedereen een dikke en tot strakjes misschien.Mupke, dank hoor !!
bolletje Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 quote: Originally posted by: BethanieBol en Dympf. Sorry van gisteravond dat ik zo moeilijk deed, maar ik trok het gewoon even niet meer en wist niet hoe er anders mee om te gaan. Beth ook daar zijn we voor hier lieverd. Je hoeft je niet te verontschulidgen naar mij toe. Fijn dat je jezelf staande hebt gehouden. dat is een grote pluim waard.
igor Geplaatst 21 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Mupke de theraphie heeft wel zin alleen gaat het bij mij niet zo snel (als ik zou willen) het vreet wel vreselijk veel energie, dus ernaast blijven werken gaat niet.
dymph Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Wil, dank voor je ondersteunende bericht. Doet me goed in deze kwaaie tijden. Fijn voor je dat er eindelijk wat meer schot in de zaak komt! Dat heb je eindelijk wel verdiend. Ik zal proberen me aan je op te trekken, zo knap hoe jij je staande hebt weten te houden ook qua drank.Desi, wat een vreselijk bericht. Dat moet een klap in je gezicht zijn geweest. Erg idioot dat ze je dat zomaar melden. Niet erg tactisch als je omhoog zit. Jeetje. Verder zoeken dan maar? Wist niet dat je zoveel bij moest betalen en kan me voorstellen dat dat een kink in de kabel geeft. Meid toch, ik leef echt met je mee....Beth, niks aan de hand hoor. Jij had gisteravond je dag niet en ikke vandaag dus. Zo gaat het maar heen en weer. Heb je het droog weten te houden? Ik ben ipv aan de drank aan de vreet gegaan gister en stond toen misselijk op. Iehhhh.
igor Geplaatst 21 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 ik ga nu dus ook bankhangen en hoop eigenlijk niet dat ik al in slaap val (heb vannacht hooguit 4 uurtjes geslapen, maar wel steeds wakker geworden ) K&B hebben lekker gegeten dus die zullen zo wel bij me kruipen.
Mupke Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Dan is het nu tijd voor Igor. Werken komt later wel weer.
igor Geplaatst 21 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Saar het is gelukt met de telefoon thanx
Bethanie Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Dympf ik heb een tranxene genomen. Draaide volledig door. Maar niet gedronken!!! Wel aan gedacht.
niwi Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 om het nog maar eens te herhalen...nuchterheid is een beloning...
Bethanie Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Moet even weer een kruikje vullen geloof ik en even televisie kijken.
dymph Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Ga even voor tv hangen, Heb een mooie, gele chrysant neergezet op de laatste plek van banjer. Gatverdamme, elke keer als ik boven kom en naar bed toe ga, zie ik het weer voor me. Hopelijk helpt dit een beetje. Goed zo Bethje, van gister, ik worstel nu ook al weer. Grrrrr
zoermuis Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Net verschrikkelijk nieuws gekregen. Een nichtje van mij is vanmiddag toch nog plotseling overleden aan kanker. Ze was 43 jaar. Er blijven 2 kleine kinderen en een man achter. Net contact gehad met man en het is in een woord verschrikkelijk. Dit is het 2e sterfgeval in de familie deze week. Niks gaat meer goed.
Bethanie Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Goed van je die chrysant. Had ik ook nog aan gedacht. Als ik iets heel verdrietigs moet verwerken en dat normaal wegdronk, maak ik nu een soort altaartje voor en plak en leg en doe daar alles wat me helpt. Gedichtjes, plaatjes, bloemen, kaarsjes. Je doet het hardstikke goed. Je kan het het ook vandaag zonder drank. Zo goed ken ik je inmiddels wel.
Bethanie Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Desi, gecondoleerd. Hier zijn geen woorden voor.
Bethanie Geplaatst 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst 21 oktober 2010 Sterkte ook met de rest van deze dag,is nogal wat gebeurt Hè?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden