Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemiddag,

Alleen even deze pagina gekeken, en het is niet Dymph haar dag geloof ik.
Maar wel sterk, dat is ze!
Niet drinken maar met de hond rennen, geweldig Dymph

Harry

• Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Hoi Bako, gezellig zo met zijn tweetjes.
Met mij gaat het goed.
Net thuis van een drukke maar leuke dag werken.
Nu bezig met boerenkool en gehaktballen.
Simpel, ouderwets, maar lekkerrrrrrrrrr

En met jouw, ook alles goed?

Harry

Geplaatst

Tja Bako, de term levenslang kreeg bij mij ook een heel andere betekenis sinds kort ;)

Bollie, die berichtjes van heer Alf ?? Heb ik iets gemist (wat volstrekt mogelijk is)

Mag in pb hoor, als je dat liever wil.

Hoi Harry, hoe gaat ie ?

Geplaatst

Will,
De berichtjes van Alf staan op Thema's bij "Wie missen we al een tijdje"
Met mij gaat ie goed Will, bij jouw begint het tij ook te keren geloof ik...
Ik bedoel met je ex, niet je ADB, daar ga je geweldig, chapeau.

Geplaatst

zo straks vreselijk nieuws gekregen. U-Center heeft gebeld dat opname voor mij niet door gaat. De therapie zou voor mij te intensief zijn. Heb geprobeerd om toch nog in gesprek met hun te blijven maar hun beslissing was intern genomen. Ik kan wel huilen dit vind ik zo erg....Ze hadden me het ook nog toegezegd. Ik snap het niet meer. k ben er kapot van.Had me er zo goed op voorbereid. Dit is k.....:brokenheart:

Geplaatst

Ja Harry, voor het eerst in weken zie ik een lichtpuntje waarachtig. Een compromis is in de maak en gerechtswege laten we alles voor wat het is. Dat is tenminste de bedoeling. Dat ik sinds kort dubbel op mijn hoede ben begrijp je wel zeker ? ;)

Bedankt voor de tip ivm Alf, zal eens vlug gaan kijken sé

Geplaatst

Verder zoeken waar ik al heel lang mee bezig ben geweest. Maar de een is te kostbaar die wat ik al eens gehad heb wil ik NOOIT meer naartoe vanwege mijn slechte ervaring. En dan nog buitenland maar dan moet ik naar Zuid-Afrika en daar zie ik tegenop.

Ik wil me zeker overeind houden, ondanks alles.

Geplaatst

vanavond is er een "leuke film" op rtl8, 28 days!
een herkenning voor diegenen die al eens "uit logeren" zijn geweest, en een goed voorbeeld voor diegenen die twijfelen om adb te blijven!!!

ik zit heel slecht in mijn vel,dus misschien is het voor mij ook wel goed om weer eens te kijken.

Geplaatst

Dees, wat ontzettend verdrietig dat dit nu gebeurd zeg. En eerlijk gezegd vind ik het geen stijl. Ze hadden op z'n minst aan kunnen bieden om samen met jou voor een andere oplossieng te zorgen. Dat is niet meer dan hun plicht. Ik zou toch nog maar eens bellen of hun niet mee kunnen zoeken.
Ja De Rhoderheide in St. Oederode is er ook nog. Daar heb ik ook gezeten en daar zal je misschien wel opgenomen kunnen worden. Zou je niet eens kunnen kijken op internet hoe die procedure is. Ik wil wel met je mee kijken hoor als het niet lukt?
Die zijn toen samen gegaan met Leefdeal.

Geplaatst

Goeie tip Sailor, Sandra Bullock op haar best !

Schud je slecht vel maar af en trek een proper aan ;)

Heb juist Alf gelezen bij Thema's !! Ben er even niet goed van en hoop dat hij zich kan herpakken en hier vlug verschijnt !!

AAAAllllfieeeeee kom op kerel, de woestijnvossen roepen U !!

Of je bent een Alf voor de kat :D

Geplaatst

Middag allen! :)

Will, wat goed dat het er nu toch op gaat uitkomen dat jullie dit samen kunnen gaan afronden. Veel prettiger zo lijkt me. Ik ben blij voor je.

Jetset zit op haar nieuwe plekje. Ook al zo heerlijk nieuws.

Desi, hebben ze aangegeven waarom deze therapie te intensief zou zijn voor je? Rare motivatie trouwens.

Mijn werkprobleem is opgelost. Kijk, het kan dus allemaal best wel snel gaan. Ze hebben de beslissing teruggedraaid. Jammer voor de andere kandidaat, maar daar ga ik niet van wakker liggen. De acties die de directie ondernomen heeft, en de snelheid waarmee ze dit gedaan hebben geeft me weer vertrouwen en bergen energie. :moon: En ik heb maar weer eens geleerd dat het beter is om je boosheid niet in te slikken. :)

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
sailor

vanavond is er een "leuke film" op rtl8, 28 days!

een herkenning voor diegenen die al eens "uit logeren" zijn geweest, en een goed voorbeeld voor diegenen die twijfelen om adb te blijven!!!

ik zit heel slecht in mijn vel,dus misschien is het voor mij ook wel goed om weer eens te kijken.

Ik had em al aangekruist in de gids.

Geplaatst

Ik vind dit ook erg kort door de bocht. Rodersane heb ik vanmiddag gebeld en die hebben een vaste bijdrage van 175,-- euro per dag voor hun luxe. kan ik echt niet opbrengen hoe graag ik zou willen.

Schotland Castle Craig laat ook een flink bedrag bij betalen. En na 6 weken ook nog 209,-- euro per dag.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
will

Goeie tip Sailor, Sandra Bullock op haar best !

Schud je slecht vel maar af en trek een proper aan
;)

Heb juist Alf gelezen bij Thema's !! Ben er even niet goed van en hoop dat hij zich kan herpakken en hier vlug verschijnt !!

AAAAllllfieeeeee kom op kerel, de woestijnvossen roepen U !!

Of je bent een
voor de kat
:D

Kreeg er ook een heel akelig gevoel bij , dat hij, weet niet of ik dat hier kan zeggen, nou ja daarom reageerde ik ook zo heftig op hem wat ik normaal nooit doe. Het maakte me bang.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...