Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

goede morgen frummers.
allemaal de slaap uit, dan staat er koffie en thee op het aanrecht. wie lachroom wil... in de koelkast een grote bus vol.

• Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

m'n engelenkaartje van vandaag:

een beekje bruist vandaag door je heen, alle angst en negatieve gevoelens worden uit je lichaam en geest gespoelt, je voelt je energiek.

nou kom maar op met dat beekje :D wat zal ik een heeeeeerlijke dag hebben.

Geplaatst
:D de meesten denken daar anders over, maar ik ben ook blij dat ik nog een baan heb. op het moment kan ik even niet werken, dat komt wel weer hoor.
Geplaatst

weet iemand hoe ik van die vervelende sms-jes van de haai af kan komen?
s'morgens om half 7 begint het al. ik schrik me iedere keer wild. een familielid is niet goed in orde en iedere keer als die telefoon een berichtje geeft heb ik het hart in de keel zitten.

Geplaatst

ik moet er niet aan denken dat ik geen baan meer heb, ik zal hoe dan ook binnen 1 jaar weer aan het werk zijn hoor. alleen het idee al............ pffffffffff

Geplaatst

wat de haai betreft het zijn van die vervelende berichtjes: goedkoop bellen enz... en als je de grens een keer overgaat welkom in ned. enz... het liefst zou ik die telefoon wegdoen, maar ja ik moet stand-by blijven voor het geval dat

Geplaatst

Goedemorgen Igor en Fibo:)

Gisterenavond naar de film geweest: "The killer inside me". Heb mijn portie bloed en geweld voor de komende paar maanden weer binnen....

Igor:
Niet dat het veel helpt, maar ik had steeds een onbekend nummer die belde. Heb toen aan diegene die me regelmatig belde een andere ringtone gehangen. Dan weet ik dat dat mijn geliefden zijn...voor alle andere telefoontjes loop ik dan minder hard...En s'nachts staat hij bij mij uit. Al snap ik dat dat bij jou niet kan...balen. Sterkte met de zieke..
Ga vandaag een vriendin opzoeken die ik voor het eerst weer zie sinds bij haar een tumor uit haar hoofd is verwijderd, ook heftig...

Fibo:
Werk ze!

Geplaatst

Dat weten ze nog niet Igor...Ze is pas net klaar met de bestralingen, in dec. heeft ze een scan om te kijken of hij weg is. Zo ja, dan heeft ze ongeveer een paar procent kans dat hij terugkomt.

Geplaatst

Goeiemorgen Igor, Borrie en Eks!
Fibo al naar t werk.

Igor: die meldingen als je de grens over gaat kun je uitzetten, meestal staat er onderaan het berichtje een nummer dat je daarvoor kunt kiezen, had ik ook en is nu gestopt! Als t je niet lukt zal ik kijken of ik dat nummer terug kan vinden, oké?
Rot dat je zo "op spanning" staat, ik ken dat, is niet fijn, sterkte meis.

En jij ook sterkte Ekstertje! Dat lijkt me geen makkelijk bezoek. Weet je al hoe ze uit de operatie is gekomen? Zijn er gevolgen door? (lichamelijk en/of geestelijk)? Confronterend zeg en dan ook nog die onzekerheid. Maar ze is vast heel erg blij met je bezoek!

Bor; alles oké? Ben je al aan het aftellen nu?

Ik heb nog niet bijgelezen maar Jet vroeg me gisteravond per sms of ik jullie wilde vertellen dat de verhuizing prima verlopen is; ze zat gisteravond al lekker voor de open haard te genieten van haar uitzicht!

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Heerlijk geslapen, al ben ik nog steeds moe...
Straks naar mijn werk, gesprek met de baas.
Gisteren geworsteld met de gedachte om niet alleen mijn baas maar ook mijn collega's op de hoogte te brengen wat er aan de hand is met mij.
Mijn baas weet het natuurlijk al, maar het staat me steeds meer tegen dat ik niet eerlijk met mijn collega's kan praten over waar ik mee bezig ben.
Ik weet niet zo goed, wat verstandig zou zijn, maar die oneerlijkheid gaat me steeds meer tegen staan als een borrelend ongenoegen...
Ik ga er zo onder de douche nog wel effe over brainstormen.

Gelukkig begint mijn spierpijn al aardig weg te trekken, maar de pijn in mijn ruggetje helaas nog niet...
Nog maar een dagje rustig aan doen.

Igor;
Kun je je in de nacht je foon niet op stil zetten en alleen op trillen ?
Dat doe ik altijd in de nacht, dan hoor ik mijn foon wel trillen op mn nachtkastje, maar ik ben niet direct klaarwakker.
En toch bereikbaar !!!

Eks;
Veel plezier bij je vriendin, lijkt mij wel heftig om elkaar weer te zien na zo'n heftige tijd.

Bor
:sun:;)

Geplaatst

En ook voor jou natuurlijk Blondie!
Kan me je dubio voorstellen, hangt mss ook van de collega's af en van de algehele sfeer op je werk. Is er openheid en vriendschappelijkheid? Wordt er over privé-zaken makkelijk gesproken? Aan de andere kant; wanneer je bazin op de hooogte is en akkoord (dus achter jou staat) kun je het wrsch best vertellen, net waar jij je prettig bij voelt.

Geplaatst

Heb t niet gevolgd maar waardoor zo'n spierpijn Blondie?
Zelf werd ik gisteren vroeg wakker met een pijn die ik lang niet meer gehad heb, een soort heel erge kramp tussen borstbeen en de corresponderende plek tussen de schouders in de rug. Net of je van voren en van achteren tegelijk in elkaar gedrukt word, helemaal niet fijn, weet dat t over gaat na 1 uur of zo, komt soms aanvalsgewijs en de arts zei toentertijd dat het spanning was maar dat maakt de pijn niet minder. Enfin ook weer overleefd.
Maar was gisteravond te moe om nog in te loggen.

Geplaatst

Blondie: moeilijk...wel vertellen of niet vertellen...ik ben van de mening dat niet iedereen hoeft te weten wat in de prive leven spelt, ik zou alleen vertellen aan mensen die ik weet dat het kunnen begrijpen.
veel succes met wat je beslist

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...