Spring naar bijdragen

vrijdag 22 oktober


bloempje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

O dan zullen ze dat wel erg mooi vinden.
Je schreef vanmiddag dat je je gordijnen altijd dicht had hé? Ik heb dat vroeger ook altijd gedaan. Daarmee sloot ik mezelf helemaal af van de buitenwereld omdat dat veilig aan voelde.
Toen ben ik, heel voorzichtig gaan proberen om de gordijnen een heel klein stukje open te gaan doen. Zo dat ik wel naar buiten kon kijken maar de mensen mij niet zagen. Dit heb ik een week gedaan en de week daarna deed ik ze ietje verder open. Ondanks dat ik dat heel akelig vond ben ik het toch blijven doen.
Zullen we morgen eens gaan proberen om de gordijnen bij jou een ietsie pietsie open te gaan doen? Een heel klein beetje maar zodat je wat naar buiten kunt kijken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jijzelf voelt aan tot hoever je ze open wilt doen dus jij bepaald helemaal hé?
Ik vind het erg knap dat je dat gaat doen.
Ja ik zat toen in een psych. inrichting en daar waren zoveel mensen die ziek waren en ik werd hoe langer hoe angstiger.

Wanneer sta je s'ochtends altijd op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En begin je dan gelijk te drinken of eet je eerst? Ik vraag dit omdat ikzelf het erg fijn zou vinden als je eerst ff hier in de virtuele huiskamer komt. Ff babbelen en vertellen hoe de nacht is gegaan. Ff vertellen wat je morgen wilt gaan doen. Dan ga je een beetje anders de dag in denk ik. Je hebt dan al gelijk een beetje het gevoel dat je de dag start met mensen van het forum. Zou je dat willen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh jee....het gaat te keer hier. Goedenavond trouwens, Mupke...nee ik denk niet dat ik een overdag-forum-mens ga worden. Meestal start ik mn dag met nieuws, koffie enz, geen internet.
Heb n beetje snel de dag doorgelezen. Glen..wat zit je diep! Andrea ook. Ik ken jullie nog niet goed.
(gedeelte verwijderd door de moderator)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien ligt iedereen al vroeg in zn mandje?

Ik heb met kindlief The Voice of holland gekeken. Hoeft voor mij niet maar hij vind het leuk. Hij haakte wel wat eerder af want hij is wat grieperig uit school gekomen vandaag.


En hoe was jouw dag Beate?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga maar even door; vandaag een droge dag voor mij, deze week slechts 4 avonden droog. Eigenlijk moet morgen de 4e dag nog worden. Niet een beste week dus voor mij. Ik lees overdag veel hoe slecht en giftig alcohol kan zijn..dan print ik dat de hele dag in mn hoofd en kan dan makkelijker de afdeling drank langs lopen in de winkel. Het helpt mij ook als ik smiddags vroeg boodschappen doe. Op "happy hour" moet je mij niet naar de supermarkt sturen. Gek he?
Nog een tip voor me? vertel aub.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...