igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 kun je ze nog een keer naast elkaar zetten???dan zal ik heeeeel eerlijk zeggen wie de knapste is
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 mogren nog een dag werken Rekel? Nou dan houd je broer het zaakje hier wel in de gate hoor. Dat kan ie. Het is een echte roedelrekel. En alle moersvossen geven zich graag over, zeker als ze een gratis masagebeurt krijgen. Nee geen zorgen, dat komt helemaal voor elkaar.
niwi Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 dat is mijn droge kameraad altijd die de plaatjes hier neerzet...ik heb geen idee hoe dat moet...
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Bol ik kan nu geloof ik wel een massage gebruiken. ik ben gebroken.... ik MOEST voor yvonne ook nog sporten en voor blondie. K&B wilden nog graag naar het bos en ze wilden ook nog een lekkere hap het weekend. dus moest ook nog boodschappen doen voor ze.
niwi Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 ik mag veronderstellen dat je mijn rekelbroeder den Will bedoelt, bolletje ??
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 HEY DROGE REKEL ( was niet mijn woorden hoor)ik zie je wel hoor kun je nog een foto laten zien van een rekel en een lieve moervos?
niwi Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 als ik nog eens veel tijd heb, Igor...zal ik je eens.....beklagen:D
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Niwi, bolletje wil van jou ook wel een massage hoor
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 nu val ik echt om. tot laterssszzzzzzzzzzz
niwi Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 jij vertelt hier wat een ander denkt ??
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 quote: Originally posted by: igorNiwi, bolletje wil van jou ook wel een massage hoor :huh::huh::huh:Nee joh, Niwi moet morgen werken joh. Dan moet ik tot morgenavond wachten.o d'r komt trouwens vanavond een mooie film op sbs.6 met Nicolas Cease of hoe heet die kerel. Om 20.30
niwi Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 ik begrijp het al...je durft niet....
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Ja Niwi, dat komt omdat ik niet meer drink.
druppeltje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Ben erg moe en heilige avond moet nog komen. De avond dat er altijd een vriend belt en waar niets tussen kan komen. Waar hij ook zit hij belt altijd op vrijdagavond.Vanochtend mijn hulp gehad maar word doodmoe van zijn geklets. Hij werkt netjes en is er aardig maar hij kwebbelt aan een stuk door en dat 3 uur lang. Probeer dekking te zoeken maar is moeilijk in een flat hahaha. Ja het is een hij tot velen verbazingen. Nou maakt me niet uit, als hij het werk maar doet toch?Vanmiddag proefrit moeten rijden op mijn nieuwe stoepferrari. Krijg dezelfde als in Amsterdam alleen de zitting is wat aangepast omdat hij vond dat ik zo'n mager kontje had. Ik zei foei zo'n woord in dit dorp...Zat goed en kan nu bekleed worden maar dat schuimrubber is zo hoog dat er nu weer iets gemaakt moet worden want kan niet met mijn voeten op het plateau. Spiegels zijn ook anders en veel duurder want ze zijn lager gezet en buigbaarder omdat ik ook 2 nekhernia's heb. Sjonge mag wat kosten hier zeg want gaat nog een paar weken duren en ondertussen huren ze die van Amsterdam zodat ik er in elk geval een heb. Toen weer aan de klep met buuf uit Amsterdam en kon het niet laten weer te piepen over het dorp. Dinsdag komt ze en vond dat heel emo want we komen beide uit Eindhoven, waren beide jong weduwe en leerden elkaar kennen in Amsterdam. Voordat ik er kwam wonen had ze ook in een dorp gewoont en ging er kapot aan dus hoop dat ik dit niet mee hoef te maken. Boodschappenlijstje opgegeven wat ze voor me mee moest nemen want gelukkig vroeg ze daar om.Moraal: emo's zijn vermoeiender als hard werken (en dat heb ik in de verpleging 30 jaar lang gedaan).
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Hey ik zie Glen weer.En een beetje geslapen.
glen Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 hallo Bolletje ik heb als een blok geslapen
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Zo zeg das fijn om te horen. voel je je nu een beetje beter dan vanmiddag?
glen Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 een stukken beter ging vanmidag helemaal mis
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Ja joh, dat had ik gelezen. Heb je trouwens ook huisdieren, of houd je daar niet zo van. Ben je de hele dag thuis of heb je ook iets van een hobby?
glen Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 ik heb een kat die heet mopy en mijn hoby is muziek maken ik bedoel piano
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Wat leuk een kat die Mopy heet. Maar je zit begrijp ik de hele dag thuis hé? Is er niet iets wat je samen met anderen zou willen gaan doen. b.v. Volleyen of voetballen? Ik vraag dat omdat ik het gevoel heb dat dat misschien beter voor je is. Dan zit je niet de hele dag thuis. Maar het kan zijn dat je daar weer wat paniekerig van wordt als je een teamsport gaat doen.
glen Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 ik denk dat dat niet gaat lukken bolletje
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Oké Glen. Maar voel je je hier op het forum wel een beetje prettig of voel je hier soms ook angst?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden