bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Wat zou je nu op dit moment het liefst willen doen?
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Glen een heel goed idee. en morgen met frisse moed ertegenaan joh. ik weet zeker dat je de moeite waard bent. en als je nuchter bent dan kom je er zelf ook wel achter. hier alvast een en een lief :heart:je. . zet 'm op Glen
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Ja Glen een hele goeie raad van Igor. Kun je nog wel een beetje eten of lukt dat nu niet. Probeer morgenvroeg voor je gaat drinken ff langs te komen op het forum misschien lukt het je dan om het niet te doen of uit te stellen.Slaap lekker kerel je komt er wel.
jerre1982 Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 quote: Originally posted by: igorJerre een knap van je. de druk valt zo ook van je schouders hoor en dan ook nog de druk dat je geen alcohol hoeft te kopen of er aan moet denken Igor, klopt dat heb ik ervaren
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 ik heb mezelf vanmiddag een kadootje gedaan en een dure (nou ja voor mij) doucheschuim gekocht .iedereen zegt dat je jezelf af en toe moet belonen de volgende keer dat ik mezelf weer een kadootje geef wordt het een D&G de nieuwe mmmmmmmmmmmhhhhh die is lekker, maar wel erg duur. dus dan moet ik het wel echt verdient hebben :D:P:D:P
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Dat vind ik ook Igor, dat heb je echt verdiend, weet alleen niet wat een D&G is:huh: Maar je hebt hem wel verdiend hoor.
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 een heeeeeerlijk luchtje bollie. en wat dat betreft ben ik echt een knieperd €15.00 vindt ik al veel voor een geurtje maar deze is zo lekker en die was €49.95
druppeltje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Tuva van harte welkom hier. Ik hoop dat je de steun vind die je zoekt.Borrtje Glen veel sterkte en ja het is beter om ff te gaan slapen.
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Slik oeps. Ben jij ook zo'n lekker luchtjes mens? Ik loop stad en land af voor lekkere luchies. Op rommelmarkten heb je oo vaak geluk. ik denk dat ik nu alles bij elkaar iets van 50 flesjes heb.Wat ik meestal opdoe is tabac Joop enz. Dus geen vrouwenluchtjes, alleen Fem van Rochias. |Ken je die?Die heb ik ooit van Jos gehad. Was toen 105--gld. Een heel klein flesje maar lekker snif snif. Doe altijd ook iets op m'n hand en loop de hele dag te ruiken. Erg hé?
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Goeie middag Wijfie:present: Al een beetje gesetteld in je nieuw huis?
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 ik ben te zei...rig daarvoor Bollie. als ik een duur geurtje heb laat ik hem nog wel eens kapot gaan omdat ik er te zuinig mee was . ik heb nu geloof ik 3 geurtjes staan . maar die ik vanmiddag heb opgedaan mmhh ik zit de hele middag al aan m'n hand te ruiken
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Heerlijk hé Igor ik weet precies wat je bedoeld. Kreeg van Jos altijd op m'n donder omdat ik zo stonk. Maar ik bleef maar spuiten daar heb ik me gelukkig nooit aan gestoord. Hij heeft het vaker geflikt dat ik een lekker luchtje op had, dat vond hij ook maar als hij hoorde dat het goedkoop was, vond hij het ineens niet meer lekker.Ja nu ik hem wat vaker ruik vind ik het toch niet zo je van het" Daar kon ik de donder op zeggen dat hij dat zou zeggen. Ach ja hij is te koop. WIE BIED MEER DAN EEN e1,-- die mag hem mee nemen. Krijg je het bed kado.
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Wijfie zie je erg op tegen vanavond?
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Geweldig Wijfie dat je zo gegroeid bent. Goh ik kan me andere tijden herinneren zeg. Maar heerlijk joh. Zijn de katten ook al wat gewend? Hoeveel heb je er nog?
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Ik zie dat de twee Rekels ook weer gearriveerd zijn. Lekker jongens het is weekend voor jullie. Lekker uit puffen.
niwi Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 en morgen nog een dag werken, bolletje...
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 niwi jij hield toch van je werk? dan maakt dat ene dagje ook niets uit
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 zo ik ga even bankhangen hopelijk niet weer bankslapen
niwi Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 ik weet niet meer of ik dat ooit vermeld heb hier
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 ik dacht dat jij het was niwi of was het nou harry?????
niwi Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 ik ben die gewone woestijnvos dus...
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 nou gewoon???? ik moet wel toegeven dat ik de moervossen mooier vindt hoor
niwi Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 dat had ik nou niet achter je gezocht, Igor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden