Spring naar bijdragen

vrijdag 22 oktober


bloempje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik heb mezelf vanmiddag een kadootje gedaan en een dure (nou ja voor mij) doucheschuim gekocht :P.
iedereen zegt dat je jezelf af en toe moet belonen :D

de volgende keer dat ik mezelf weer een kadootje geef wordt het een D&G de nieuwe mmmmmmmmmmmhhhhh die is lekker, maar wel erg duur. dus dan moet ik het wel echt verdient hebben :D:P:D:P:D:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slik oeps. Ben jij ook zo'n lekker luchtjes mens? Ik loop stad en land af voor lekkere luchies. Op rommelmarkten heb je oo vaak geluk. ik denk dat ik nu alles bij elkaar iets van 50 flesjes heb.
Wat ik meestal opdoe is tabac Joop enz. Dus geen vrouwenluchtjes, alleen Fem van Rochias. |Ken je die?
Die heb ik ooit van Jos gehad. Was toen 105--gld. Een heel klein flesje maar lekker snif snif. Doe altijd ook iets op m'n hand en loop de hele dag te ruiken. Erg hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben te zei...rig daarvoor Bollie. als ik een duur geurtje heb laat ik hem nog wel eens kapot gaan omdat ik er te zuinig mee was :o. ik heb nu geloof ik 3 geurtjes staan :D. maar die ik vanmiddag heb opgedaan mmhh ik zit de hele middag al aan m'n hand te ruiken :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk hé Igor ik weet precies wat je bedoeld. Kreeg van Jos altijd op m'n donder omdat ik zo stonk. Maar ik bleef maar spuiten daar heb ik me gelukkig nooit aan gestoord. Hij heeft het vaker geflikt dat ik een lekker luchtje op had, dat vond hij ook maar als hij hoorde dat het goedkoop was, vond hij het ineens niet meer lekker.:huh:
Ja nu ik hem wat vaker ruik vind ik het toch niet zo je van het" Daar kon ik de donder op zeggen dat hij dat zou zeggen. Ach ja hij is te koop. WIE BIED MEER DAN EEN e1,-- die mag hem mee nemen. Krijg je het bed kado.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...