Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Mupke

Jij krijgt mijn chili ook niet.
:angry:

Het ruikt hier lekker joh.
:P

Ja schei je ff uit ja? Ik ben toch al zo gek op Chili. Veel prei mmmmm zeker als ik moet werken.:wacko:

• Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

weet je wat het is ik heb bijna geen vrienden die eens langs komen ik voel me eenzaam en dat meen ik oprecht ik he de gods ganse dag de fitrage naar beneden om maar bang te zijn dat de mensen naar mij kijken soms weet ik het niet meer het is die rot angst waar ik mee zit ik wou dat ik dat gevoel weg kon blazen maar dat will nou eenmaal niet

Geplaatst

goede middag.
ik heb niet meer terug gelezen is er nog wat bijzonders gebeurt??

Glen jij was vorige week toch bij tactus geweest? heb je daar geen hulp aangeboeden gekregen?

Borrie? zoonlief weer?

Geplaatst

Ja het vervelende is dat, mensen die verslaafd zijn zich meestal zelf afsluiten van de buitenwereld. Maar kom jij hier uit nederland? Had het gevoel dat je uit Suriname of zo komt.
Maar wat zouden die mensen dan denken als ze je zien? Als jij de vitrage open zou doen?

Geplaatst

yvonne en blondie ik heb extra gesport voor jullie hoor. de eerste 3 weken hoeven jullie niet meer :D

Borrie vliegt de opname je naar de keel? ik ken het hoor, maar je weet warvoor je het doet hé?
in de eerste plaats voor jezelf en op de tweede plaats voor je zoon (hoop ik toch)

Geplaatst

Glen en wat dan nog als ze over je praten? doen ze toch wel (helaas) zolang ze niet van je profiteren moet je je er maar niets van aantrekken (is mij van de week ook nog onder de neus gewreven hoor :D)
en wat dan nog als ze over je praten? doe je zulke vreselijke dingen dan?????? (ben ook wel een beetje nieuwsgierig hoor ;) )

Geplaatst

oi allemaal, 3 weken droog nu en heb net even twijfelmomentjes gehad. Start van het weekend... een biertje zou toch kunnen smaken nu... lekker genieten en voelen hoe de drukte even van men schouders valt... Even genieten van het loslaten en met men hoofd ergens anders te zijn...

Naaaaaah geen zin om met schuld op te staan morgen, of ziek te worden uiteraard door de medicatie... Ben net zo goed bezig, komaan jerre houden zo!

Wou men gedachtengang effe met jullie delen, had er nood aan :)

nu nog uurtje doorwerken hier!

Geplaatst

Oké Glen je geeft maar aan tot hoever jij wilt vertellen. Maar hoe denk je nu over jezelf. Wat vind jij van jezelf, en vind je dat die mensen die over jou zo denken dat ze gelijk hebben?

Geplaatst

Glen mensen kunnen je gedachten echt niet lezen hoor. en een beetje snap ik jouw gedrag ook wel, maar als je je blijft opsluiten kom je niet ver. zoek hulp, en pak die met beide handen aan als je die aangeboden krijgt. anders blijf je in het kringetje ronddraaien en dat wil je niet begrijp ik, anders had je je hier niet gemeld.
en 1 troost we zijn allemaal alci's en hebben allemaal dingen gedaan waar we achteraf spijt van hadden :D

Geplaatst

Jerre een :present: knap van je. de druk valt zo ook van je schouders hoor en dan ook nog de druk dat je geen alcohol hoeft te kopen of er aan moet denken ;)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...