Spring naar bijdragen

vrijdag 22 oktober


bloempje

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 314
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Natuurlijk weer niet de juiste persoon aanwezig daar... Krijg er een punthoofd van !!!
Gaan me terugbellen, jajaja...
Beloofde me dinsdag al terug te bellen en ik wacht nog heb ik ze gezegd !!!
Klachtenbrief ligt klaar...

Zo en nu naar mijn therapie, lekker effe mediteren en mn gal eruit gooien, lucht op :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Glen en Andrea,
Glen heb je anders zo'n last van de ontwenningsverschijnselen dat je zo vroeg al begint? Hoe is het slapen nu?

Andea als je s'middags begint, betekent dat dat je nu nog niet gedronken hebt? Heb je wel eens gelezen hier dat je met een kookwekker het drinken wat uit kan stellen? Heb je een kookwekker? Hoe laat begin je s'middags?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Glen dat is dan dubbel op joh. In beide gevallen, zowel alcohol en slaapmedicatie, slaap je op een onnatuurlijke manier maar medicatie helpt.
Weet je dat er ook medicatie bestaat om de ergste ontwenningsverschijnslen op te vangen? Librium. En slik je ook iets voor de angsten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Glen, beloof me dat je in ieder geval vandaag bij ons in de huiskamer blijft kerel.
En weet je dat acohol de meeste medicatie afbreekt? Dan heeft slikken vaak geen zin. Het zou wel eens kunnen zijn dat je daarom nog met die angsten zit. Ook alcohol geeft angsten. Het is een waarschuwing dat je je lichaam ontzettend veel geweld aan doet.:heart:
Is het nu erg moeilijk om tegen jezelf te zeggen "ik stop nu of ik stel de drank uit tot vanmiddag"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oesje borrie, kan ik iets voor je betekenen ??

Glen, 5 jaar is al een hele poos, maar dat je hier zit is een teken dat je er iets aan wil doen. Probeer langzaam af te bouwen, ook met je meds. En geloof niet op voorhand "dit lukt me niet", want het lukt je wel. Geloof beste kerel, geloof en DOE !!

En luister naar bolletje natuurlijk :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal.

Zie dat er het er al een en ander geschreven is over mij vanmorgen.

Nou voor alle duidelijkheid:

Ik heb telefonisch toegezegd gekregen (na een gesprek van 3 kwartier) dat ik in januari opgenomen kon worden omdat dan mijn verzekering het betaald. Kon ook direct komen maar moest zelf 7000,-- euro ophoesten. Intake zou plaatsvinden dan in december. Ik heb hun toestemming gegeven om mijn dossier op te vragen en informatie in te winnen bij GGZ.
Gisteren kreeg ik een telefoontje dat het niet door kun gaan want de therapie zou te intensief zijn voor mij.Dit nav de informatie van GGZ. Ik ben bang dat ze met mijn contactpersoon gesproken hebben waar ik geen lekker contact mee heb gehad e laatste tijd.
Doordat ze me er verschrikkelijk mee overvielen heb ik niet doorgevraagd wat ze dan bedoelden maar wel geprobeerd met hun in gesprek te blijven wat geen zin had schijnbaar.
Ik heb erna mijn contactpersoon bij de GGZ gebeld maar hij was er weer niet. Vandaag is hij ook vrij. Dus kan voor maandag niet verder. Ik wil dit precies weten wat hier aan de hand is. Ik heb me er zo op ingesteld dat dat was wat goed voor me is en stond er voor 500% achter.
Ik begrijp dat er enkelen onder juliie zijn die denken dat ik het er maar bij laat hangen. Nee, in tegendeel ik heb alles al tot in de puntjes proberen te doen om ergens terecht te komen waar ik ook zo achter kan staan. Op het moment ga ik er ook gewoon mee verder. Er is EEN uitzondering waar ik dus niet naar toe wil en dat is de kliniek waar ik vorig jaar ben geweest. Die staat me verschrikkelijk tegen door hun manier van werken. Daar KAN ik niet meer achterstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen hebben er velen me gekruist.

Glen wat ik eng vind is dat de lever een ongiftigende werking heeft en nu dus dubbele klappen krijgt. Kan jaren goed gaan maar opeens kan het dan ook mis gaan en je weet nooit wanneer.

Desi kan je dit niet eens je verzekerings polis nakijken of je miss het maximale aan GGZ hebt gehad waardoor je tot volgend jaar moet wachten. Ik krijg b.v. 12 keer fysiotherapie en daarna moet ik zelf betalen of wachten tot volgend jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...