Yvonne Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Ook goeiemorgen Blondie, Igor en Ekster.... ik heb zelf geen enkele ervaring met opnames en wachttijden maar weet uit naast omgeving dat betreffende persoon inderdaad kan bellen .... gesprek nog dezelfde of de volgende dag en dan ook praktisch direkt opname..
bloempje Geplaatst 22 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 oei lekker igor hahahaha dat wilde ik nu ook maar vriend komt morgen pas dus moet dat knuffelen nog even uitstellen maar mmmm denk er nu al aan
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 goede morgen yvonne, ga je ook mee naar de sportschool?
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Hihi igor, benbang dat je alleen zult moeten gaan. Ik moet zo naar mijn werk, en ben niet eerder dan kwart voor zeven weer thuis..... maar als jij nou dubbel sport... de helft voor mij???? Bor, waarom zou jeje verexcuseren? Is nergens voor nodig hoor.
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 bloem dat is het voordeel als je met z'n drieën slaapt ik begrijp ook niets van de opname van Dees. toen ik de 'kliniek' belde om te vragen hoelang de wachtlijst was, kreeg ik als antwoord 4 weken en toen zat ik er ook al. dat kwam door de motivatie en ik was bereidt om me aan te passen aan HUN regels. voor crisis kun je er meteen terecht.
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 is goed yvonne ik moet nog wat schade inhalen
blondie6173 Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Goedemorgen Yvonne, had je effe over het hoofd gezien:DIgor, Je mag ook voor mij sporten (3-dubbel gaan sporten) , want ook ik ga niet...Nog steeds last van mijn rug (slap excuus) en ik weet van mijzelf dat het bij mij alles of niets is...Kom ik het weekend straks helemaal niet meer overeind... krak,krak,krak...
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Blondie op de sportschool kunnen ze je misschien van de rugklachten afhelpen met bepaalde oefeningen. dus die 'smoes' gaat niet op
blondie6173 Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Ik zei al Igor, slap excuus...
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 quote: Originally posted by: borretjeVon; Jawel.. dat doe ik wel omdat ik wel degelijk mogelijkheden zie voor Desi.. En dan is ze nu maar kwaad, ik spreek over haar waar ze niet bij is. Maar ik zou willen dat ik ook die mogelijkheden had, die zij nu heeft.. En ik vrees dat Desi alles laat gaan..daarom.. Ik heb het beste met haar voor.. laat dat duidelijk zijn...vandaar mn bezorgdheid... =====================================Bor, dan zijn we het dus helemaal eens met elkaar.
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 oooh ohh had ik niet verwacht van je. Blondie
Yvonne Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Zo, brood is gesmeerd en ingepakt, ik ga er van tussen... Laterrrrrrrrrrrrrrr
bloempje Geplaatst 22 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 duik er nog even in was zo vroeg vanmorgen pffffffff
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 slaap ze bloem.ik schop mezelf naar de douche.....
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Bor hoe heten de andere twee biggetjes dan?
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Bollie ook goede morgen.je kunt je naam ook veranderen in gehakt Borrie.
Susana Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Goedemorgen lieve mensen....leuk om jullie alweer te zien
igor Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 was je naam niet van de drie biggetjes dan?heb je soms een rose neusje of een krulstaartje???
bolletje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Borrie:heart:Zo ik ben lekker vroeg m'n bed uit gerold en ga dadelijk schilderen. Ff gauw toch wat poetsen want dat moet ik nu eenmaal iedere dag en dan hoppa, zitten.Vanmiddag ff bezoek dus kan ik verder de hele dag bezig zijn met m'n hobby.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden