witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Volgens mij kunnen kinderen een hoop hebben Hermie, zolang er voldoende van ze gehouden wordt.En zolang je nuchter liefde aan haar kan geven zal de schade voor haar wel meevallen hoor.
Hermie Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Hey ho begrijp me goed Beate, IK vind Keith niets maar ja wie ben ik. Als je al zoveel geschreven hebt is er dan niemand aan wie je het kunt laten lezen, ordenen en evt. uit laten brengen?
Otje Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 (bericht verwijderd door de moderator)
lady jane Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Beate ik heb het boekendraadje even omhooggehaald voor jeer staat zat tussen waar je wel wat aan hebt, morgen naar de bied dusheb je Ned. boeken daar?Nee Witte geen last gehaddat leidt juist zo lekker af he!
lady jane Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Er begint zo op Belgie EEN nog een mooi filmdus die ga ik even een kans gevenheb ik morgen een goeie reden om lang uit te slapenwelterusten allemaalen hermie, houd vol meis, als de nood het hoogst is..............
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 dat is mooi voor je JaneDan zul je vast zondag ook een heerlijke dag hebben.
Beate Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Leuk aktief weekend krijg je, veel mensen zien dus. Gezellig. Dit weekend bezoek ik een zieke, ik word erzelf ook altijd heel triest van, meestal verwerk ik dat met een fles wijn na afloop. Ik ga nu hier beloven dat dat dit weekend niet het geval zal zijn. Moet maar eens leren met triestheid om te gaan, toch? Zondags ga ik naar de kerk, we kennen daar elkaar allemaal en het sociale geklets voor en na de dienst duurt vaak nog langer dan de hele dienst zelf. Oh ik zal morgenvroeg eerst sporten. fietsen en dan yoga. Ik sport alleen en vind dat wel zo prettig.
lady jane Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Hoi Womandag Womanfeli met de lover:heart:
lady jane Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Nou dat klinkt goed Beategun jezelf nog een mooi boeken het gaat helemaal goedkomen.Wel ff hier komen tussendoor he(controle:D)heb je t boekendraadje gezien?
Beate Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Hermie..zoveel mensen hebben aleens gezegd tegen mij: breng een boek uit, het moet kunnen.Dat gaat nog veel geld kosten joh! Misschien ooit. Ik ben wel gevraagd om samen met iemand een boek te schrijven. Daar heb ik nog meer vraagtekens bij. Ik koop mn boeken in nederland, of bestel ze via BOL. com.
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 dat klinkt spannend Beate...Gevraagd zijn om samen met iemand een boek te schrijven.Laat je t weten als je vraagtekens weggepoest zijn??
Beate Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 nee Jane, waar staat het boekendraadje dan?
Teveel Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Goeden avond schoon volk,Net thuis uit de middagdienst, alles goed hier?Harry
Mupke Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 quote: Originally posted by: jane4thema's bovenin truste:lips: Nee, tweede van boven nu. Welterusten Jane.Hallo Harry.
Hermie Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Beate onderzoeken of je samen met iemand een boek kunt schrijven, waarbij jouw voorwaarden overeind blijven kan altijd en zelf een boek uitbrengen met een beperkte oplage valt qua kosten nog wel mee toch?Truste jane.
Beate Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 k heb het gevonden, ga het straks even lezen, anders morgen. dank voor je tip. Veel plezier bij de film, voor andere welterusten, ach, ik ga zelf ook maar naar bed, k wil morgen om 8 uur present zijn. Nog even bij t boekendraadje lezen. Dag lieve mensen.
Mupke Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Hoi Witte. Jane, jij was al naar bed toch? (Heintje)
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Truste Beate, succes met het boekendraadjeheintje was vandaag nog ff op tv, was een beetje een zielige vertoningmaar hij kreeg wel een groots applaus.Bij deze ook voor jou hoor Jane, 1 heeeel groot applaus;)
Mupke Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Ohhh, heb ik weer een stukje kwaliteits-tv gemist?
witte Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 hahahah Mup, tis wel duidelijk dat wij niet qua tv op 1 lijn zittenAnyway als we ons maar vermaken toch...Ik geloof dat, dat ook alweer zo een stap is vd AA.
Beate Geplaatst 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst 22 oktober 2010 Hermie, van mn eigen verzameling brieven etc..daar staan ook geheimen in van mij. Ik zie mn kids het al lezen? Zo mama....zo zo!! Of ik daar zo gelukkiger van zou worden... Ze mogen alles lezen als ik dood ben, ik zal het niet op t laatste moment verbranden of zo. Ik sleep de dozen ook al mn hele leven mee, grappig he?Ik ga naar bed, nog even wat lezen. Iedereen is verdachte is dat boek..iedereen zou in principe de doc vermoord kunnen hebben. In ieder mens schijnt ook iets vreselijks geweldadigs te schuilen. Mooi boek.Psychologische triller. En dan nog rustig slapen. Lukt wel.dag allemaal, veel sterkte ermee! Voor mij was dit een droge dag in ieder geval. Laat je weten hoe de kritieke savond gaat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden