lady jane Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 En nou zien te blijven hee Glenmet een beetje hulp vd Bol en het forumdeal?
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Glen goed zo. en volg je het advies van Bol nog op?de gordijnen een stukkie open? en eens wat daglicht naar binnen laten stromen
blondie6173 Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Zal zo een stukje op het pactdraadje zetten hoe het er met de evaluatie voorstaat Igor...
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 ik heb vanmorgen de gordijnen een klijn stukje open gezet ging well met veel moeite maar ik probeer het .en ja Jane4 ik heb een deal met je
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 zo en nu eerst douchen, er willen er twee buiten spelen maar dat doe ik niet als ik er geen zicht op heb (ze waren de hele ochtend al buiten hoor, ik heb ze eventjes gevangen en daar zijn ze het niet me eens :Disgust;)
lady jane Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 fijn Glen, je kunt het hoor!Blondie succes straks, zal voor je duimen.En nu de B&B in orde, er komen zo gasten.Tot laters
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Goeie morgen Blondie en Glen,Heel veel suc6 Blondie met het evaluatiegesprek meis. Het zou zo maar kunnen dat je daarna, als alles goed verlopen is, je een heel stuk minder moe wordt. Heerlijk om je zo te zien groeien meis.Hey een hele goeie morgen Glen. Nog helemaal droog? Geweldig joh. Heb je vannacht een beetje kunnen slapen?De gordijnen een stukje open gedaan? Joh dat doet me goed te horen. Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe je deze dag gaat ervaren met een stukje gordijn open. Geweldig. voor jou een hele dikke
Otje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Will, van harte gefeliciteerd !!:D:D:D:D
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 O ja Wil gefeliciteerd!! met je verjaardag
niwi Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 den Woman se zeg Woman, zullen we Will vragen de bbq nog eens aan te steken ?
dymph Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Jongens, een maatje hebben, wat houdt dat eigenlijk hier in? Gister ging de discussie van Drup ook over mij, mijn maatjessschap met Bol. Bol zei dat we hadden afgesproken dat ik via pb contact met haar zou opnemen. Is dat zo? Kan best hoor, maar dat heb ik dan mss niet helemaal goed begrepen.Wat ik niet prettig vind, is dat IK dan altijd als eerste aan de bel moet trekken. Het is natuurlijk heel fijn als er spontaan op je gereageerd wordt, gewoon een berichtje op het forum of via pb van hoe het nu met me gaat. Zit natuurlijk helemaal niet lekker in mijn vel momenteel, met de drank aan de lippen, zeg maar. Dus kan dat best gebruiken. Heb zo al ettelijke berichten van Drup en Beth en Char gekregen, zomaar, en dat is heel erg steunend. Dus het bevreemdt mij wel een beetje dat Bol, nb mijn maat, dat helemaal niet doet. Het is geen oordeel, slechts een constatering. Laat dat duidelijk zijn. Als IK iemands maatje zou zijn, dan zou ik toch echt, zeker in het begin en zeker als iemand het moeilijk heeft, elke dag even informeren hoe het leven staat en hoe het met de drank is gesteld. Goh, één regeltje kan al het verschil maken. Dit is toch niet zo'n rare gedachte?
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 O Dymph dat vind ik ontzettend rot dat ik je het gevoel heb gegeven dat ik je in de steek gelaten heb. Het zal niet meer gebeuren dat beloof ik. Het spijt me ontzettend. Ik ga je meteen een p.b. sturen zodat we opnieuw iets kunnen afspreken. Nogmaals sorrie.
will Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Brrrrr, wat koud nu om te bbq'een hé niwi ? Maar komende zomer zie ik dat gelijk weer zitten hoor !! Met de cola er bij Dymph, bolletjes is zo erg begaan met iedereen hier, het is voor haar best moeilijk denk ik om aandacht te verdelen soms. Ze zal dat echt niet met opzet zijn vergeten hoor. Ik hoop dat je de slechte gevoelens vandaag wat kan afzetten en omdraaien in positieve. Heel belangrijk !!Glen, vandaag wordt het een nieuw begin hoop ik voor je. De gordijn was de eerste stap; laat er nog vele volgen
witte Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Een maatje is voor mij iemand ,met wie je privedingen kan besprekendie je liever niet op de draad bespreekt omdat dit een openbare chat is DymphDe hele wereld kan hier lezen wat je neertikt.Daarnaast kun je ook aangeven wanneer je het moeilijk hebt of als je iets leuks heb kan ook natuurlijk.Gewoon dat je beide een beetje op elkaar let.En wat mij betreft is privacy met je maatje nr 1Dus niks bespreken hier op draad waar je het achter de schermen met elkaar over hebt.Dat is tevens het lastige want je moet de ander dus door en door vertrouwenwant onze kwetsbare zieltjes hebben niet veel nodig om nog een keer beschadigd te worden.En dat vertrouwen moet dus van twee kanten komen.En als ik lees zoals gisteravond dat een ander aangesproken wordt op hoe om te gaan met priveberichten dan gaan mn haren recht overeind staan.dus vertrouwen en goeie afspraken zijn een must als je een maatje wil hebbenTenminste dat geldt voor mijEnne ik kan t weten want ik vaar er al een jaar lang wel bij:D
Otje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Den Niwi seMorgen heb ik mn eerste verjaardag......Ik Moet nog iets verzinnen om het te verzegelen. Dat is belangrijk voor mij. Ik ben iemand van de rituelen Nou ja hele dag de tijd om over na te denken.
blondie6173 Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Zo, hier klaarmaken voor mijn gesprek...Eerst effe douchen...Laters...
witte Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Heel veel succes BlondieTis best een grote stap...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 wil met een kampvuur erbij is het goed te doen hoor.Glen ga door zo.
will Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Haha igor, ja een zeer groot en dan iedereen een stokje in de hand met stukje vlees er op en zo in de vlammen houden. K&b zullen de tijd van hun leven hebben, want er valt geregeld zo'n stukje op de grond
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 je hebt ze toch niet blij gemaakt met een dooie mus hé?lijkt me nu zo gezellig met een hele groep gezellig rond het kampvuur leefden we maar in vroegere tijden zucht
niwi Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Will, weer een sixpack van 1,5 liter flessen cola ???
kruimel Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Hallo Will, proficiat, een goed nieuwjaar, dat is wat ik je toewens.
Otje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst 23 oktober 2010 Ik ben wel te porren hoor voor een najaarskampvuur. met marshmellows enzo. Dikke jas en en handschoenen aan. Leuk !!Ik heb wel eens in de winter gekampeerd, met sneeuw. 3 jassen aan en een groot vuur.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden