Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 oktober.


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 353
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen Blondie en Glen,

Heel veel suc6 Blondie met het evaluatiegesprek meis. Het zou zo maar kunnen dat je daarna, als alles goed verlopen is, je een heel stuk minder moe wordt. Heerlijk om je zo te zien groeien meis.:heart:

Hey een hele goeie morgen Glen. Nog helemaal droog? Geweldig joh. Heb je vannacht een beetje kunnen slapen?
De gordijnen een stukje open gedaan? Joh dat doet me goed te horen. Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe je deze dag gaat ervaren met een stukje gordijn open. Geweldig. voor jou een hele dikke :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens, een maatje hebben, wat houdt dat eigenlijk hier in? Gister ging de discussie van Drup ook over mij, mijn maatjessschap met Bol. Bol zei dat we hadden afgesproken dat ik via pb contact met haar zou opnemen. Is dat zo? Kan best hoor, maar dat heb ik dan mss niet helemaal goed begrepen.
Wat ik niet prettig vind, is dat IK dan altijd als eerste aan de bel moet trekken. Het is natuurlijk heel fijn als er spontaan op je gereageerd wordt, gewoon een berichtje op het forum of via pb van hoe het nu met me gaat. Zit natuurlijk helemaal niet lekker in mijn vel momenteel, met de drank aan de lippen, zeg maar. Dus kan dat best gebruiken. Heb zo al ettelijke berichten van Drup en Beth en Char gekregen, zomaar, en dat is heel erg steunend. Dus het bevreemdt mij wel een beetje dat Bol, nb mijn maat, dat helemaal niet doet. Het is geen oordeel, slechts een constatering. Laat dat duidelijk zijn.
Als IK iemands maatje zou zijn, dan zou ik toch echt, zeker in het begin en zeker als iemand het moeilijk heeft, elke dag even informeren hoe het leven staat en hoe het met de drank is gesteld. Goh, één regeltje kan al het verschil maken. Dit is toch niet zo'n rare gedachte?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brrrrr, wat koud nu om te bbq'een hé niwi ?

Maar komende zomer zie ik dat gelijk weer zitten hoor !! Met de cola er bij ;)

Dymph, bolletjes is zo erg begaan met iedereen hier, het is voor haar best moeilijk denk ik om aandacht te verdelen soms. Ze zal dat echt niet met opzet zijn vergeten hoor.
Ik hoop dat je de slechte gevoelens vandaag wat kan afzetten en omdraaien in positieve. Heel belangrijk !!

Glen, vandaag wordt het een nieuw begin hoop ik voor je. De gordijn was de eerste stap; laat er nog vele volgen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een maatje is voor mij iemand ,met wie je privedingen kan bespreken
die je liever niet op de draad bespreekt omdat dit een openbare chat is Dymph
De hele wereld kan hier lezen wat je neertikt.
Daarnaast kun je ook aangeven wanneer je het moeilijk hebt of als je iets leuks heb kan ook natuurlijk.
Gewoon dat je beide een beetje op elkaar let.
En wat mij betreft is privacy met je maatje nr 1
Dus niks bespreken hier op draad waar je het achter de schermen met elkaar over hebt.

Dat is tevens het lastige want je moet de ander dus door en door vertrouwen
want onze kwetsbare zieltjes hebben niet veel nodig om nog een keer beschadigd te worden.
En dat vertrouwen moet dus van twee kanten komen.

En als ik lees zoals gisteravond dat een ander aangesproken wordt op hoe om te gaan met
priveberichten dan gaan mn haren recht overeind staan.

dus vertrouwen en goeie afspraken zijn een must als je een maatje wil hebben
Tenminste dat geldt voor mij
Enne ik kan t weten want ik vaar er al een jaar lang wel bij:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...