Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 oktober.


Yvonne

Aanbevolen berichten

ja haaalooo is iedereen in winterslaap of zo?
lijkt mij trouwens zalig,en dan weer wakker worden als de blaadjes aan de bomen komen en zo.

will gefeliciteerd,ik kan geen slingers maken,maar het is wel goedbedoeld hoor.

zo en nu ff snel een krantje halen voordat het gaat hozen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 353
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen mensen.

Wil: :musicnote::heart::present:B):P:):rose::camera::clock::light::sun::heart::musicnote: :musicnote::heart::present:B):P:):rose::camera::clock::light::sun::heart::musicnote:
:musicnote::heart::present:B):P:):rose::camera::clock::light::sun::heart::musicnote: :musicnote::heart::present:B):P:):rose::camera::clock::light::sun::heart::musicnote:
:musicnote::heart::present:B):P:):rose::camera::clock::light::sun::heart::musicnote: :musicnote::heart::present:B):P:):rose::camera::clock::light::sun::heart::musicnote:
:musicnote::heart::present:B):P:):rose::camera::clock::light::sun::heart::musicnote: :musicnote::heart::present:B):P:):rose::camera::clock::light::sun::heart::musicnote:

van harte gefeliciteerd, maak er een fijne dag van tussen deze turbulente dagen
en nuchter op naar de volgende 47 jaar!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik weet niet wie van ons twee de slaapmuts is hoor Igor,
Jij ligt er dan wel vroeg in, maaaaarrrre jij pakt toch ook wel heel wat uurtjes
op die manier:D
oeps en jij ook een hele goeiemorgen natuurlijk
Al is de dag al op de helft voor jou.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogmaals bedankt voor alle mooie woordjes en slingers. Ik ga er vandaag een rustige dagje van maken. Sereen en op tijd naar bed. De laatste dagen zijn wel geweest ;)

Heb nog een leuk kaartje gekregen waar op staat dat mannen met leeftijd "interessanter" worden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal :D

Will ; Van Harte en plak er nog heel wat droge jaartjes achteraan wil je ?
:musicnote::heart::sun::present::moon:;):D:musicnote::heart::sun::present::moon:;):D:musicnote::heart::sun::present::moon:;):D:musicnote::heart::sun::present::moon:;):D:musicnote::heart::sun::present::moon:;):D:musicnote::heart::sun::present::moon:;):D:musicnote::heart::sun::present::moon:;):D:musicnote::heart::sun::present::moon:;):D:musicnote::heart::sun::present::moon:;):D:musicnote::heart::sun::present::moon:;):D:musicnote::heart::sun::present::moon:;):D:musicnote::heart::sun::present::moon:;):D

Hier een spannende dag,
Evaluatiedag wat betreft mijn wensenlijst naar mijn partner toe.
Ik heb de bibbers om het met hem te bespreken, maar ik loop niet weg voor mijn verantwoordelijkheden...
Zo maar eens rond de tafel.
Zouden eigenlijk al rond een uur of 10 samen rond de tafel gaan, maar hebben eerst heerlijk uitgeslapen... Was nodig, ben nog steeds moe ! :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...