sailor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 ja haaalooo is iedereen in winterslaap of zo?lijkt mij trouwens zalig,en dan weer wakker worden als de blaadjes aan de bomen komen en zo.will gefeliciteerd,ik kan geen slingers maken,maar het is wel goedbedoeld hoor.zo en nu ff snel een krantje halen voordat het gaat hozen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Goeie morgen Sailor,Hozen??? Hier schijnt het zonnetje maar het is wel koud hoor. Heb in ieder geval de verwarming op 19 gr. gezet en ga dadelijk weer lekker aan de gang met schilderen. Nog ff afwassen en dan ben ik klaar.Ga jij vandaag nog iets leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Borriiiee ook goede morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Goeie morgen lief Borretje:heart:Gaat het vandaag weer iets beter met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Goedemorgen allen En Will, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Weer een jaartje ouder en wijzer he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Goeiemorgen mensen.Wil: :present::):light: :musicnote::present::):light::present::):light: :musicnote::present::):light::present::):light: :musicnote::present::):light::present::):light: :musicnote::present::):light:van harte gefeliciteerd, maak er een fijne dag van tussen deze turbulente dagenen nuchter op naar de volgende 47 jaar!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jerre1982 Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Gelukkige verjaardag Will! proficiat! Maak er wat fijns en gezelligs van!Ik ga hier een kast ineen steken dat we van de week hebben gekocht groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 jerre bedoel je aansteken? doe je dat wel buiten dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 (bericht verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Goeiemorgen allemaal.OOOOOOOOHHHHHHHHHH wat geniet ik toch van uitslapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 witte slaapmuts ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Will van harte gefeliciteerd met je verjaardag:DB)Dat dit jaar, maar een prachtig jaar voor je mag worden.(gedeelte verwijderd door de moderator) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Nou ik weet niet wie van ons twee de slaapmuts is hoor Igor,Jij ligt er dan wel vroeg in, maaaaarrrre jij pakt toch ook wel heel wat uurtjes op die manier:Doeps en jij ook een hele goeiemorgen natuurlijkAl is de dag al op de helft voor jou..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Nogmaals bedankt voor alle mooie woordjes en slingers. Ik ga er vandaag een rustige dagje van maken. Sereen en op tijd naar bed. De laatste dagen zijn wel geweest Heb nog een leuk kaartje gekregen waar op staat dat mannen met leeftijd "interessanter" worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 De witte sé, gooood morning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 nou dan heb je wel wat waar te maken Wilheb er nog niet veel van gemerkt:D:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 den Will se...een dikke proficiat, rekel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Bol: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Jane Thnx vosje, een jaartje wijzer alzeker wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 het afgelopen jaar heb je toch in ieder geval veel geleerd, rekelkerel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Goedemorgen allemaal Will ; Van Harte en plak er nog heel wat droge jaartjes achteraan wil je ? :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:Hier een spannende dag,Evaluatiedag wat betreft mijn wensenlijst naar mijn partner toe.Ik heb de bibbers om het met hem te bespreken, maar ik loop niet weg voor mijn verantwoordelijkheden...Zo maar eens rond de tafel. Zouden eigenlijk al rond een uur of 10 samen rond de tafel gaan, maar hebben eerst heerlijk uitgeslapen... Was nodig, ben nog steeds moe ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Goeie morgen Jane:heart: Witje, Blondie en Rekel Niwi. voor jullie allemaal een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 hallo hier ben ik weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Blondie ook goedemorgen en hoe staat jouw evaluatie ervoor? is het naar wens gegaan?ik zie Glen ook goedemorgen, een beetje helder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 ik ben helemaal helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden