Spring naar bijdragen

Zaterdag 23 oktober.


Yvonne

Aanbevolen berichten

He Bol dat werkt. Lag net op de bank op mijn ademhaling te letten en Anubis te kijken en een potje te janken en toen dacht ik dat jij nu vast helderder denkt dan ik dus vertouw ik daar gewoon maar even op, in ieder geval voor vandaag zodat ik straks lekker kan slapen. Bedankt. Ga nu weer terug naar mijn serie. Voel me nu al beter, ook ademhaling en zo. THNX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 353
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:


Originally posted by:
Aliblabla

Vandaag 6 takken met van die mooie oranje lampionnetjes gekregen... Die ga ik in een vaas zetten en dan proberen te schilderen... Lekkere felle kleurtjes!




Zag dat jij met een minipenseeltje bezig bent aan een heel groot schilderij Bolletje... pffffff wat een monniken werk!



Waar zag je dat dan? Ben ook wel nieuwschierig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, wil ik voor het eerst in 35 jaar of zo naar de kerk voor mijn poesjes, is er nergens een dienst te bekennen. Wel op internet gekeken natuurlijk, maar karin had het begrijpelijkerwijs verkeerd gelezen. Weekenddienst: zaterdag 7 uur OF zondag half 11. Nou ja zeg. Onverrichterzake terug. Vond ik niet leuk. had me erop ingesteld, met devote stemming en al.
Nu ben ik misselijk, hoofd- en maagpijn, Ben een beetje bang voor de komende uren gezien de doodsstrijd van Banjer van vorige week. Komt alles weer extra naar boven.
Blij als het morgen is. En dan maar weer proberen met die kerk. Half elf een mis. Arme Karin, die is een erge uitslaper, dus die heeft pech. Maar ze wilde zelf mee, anders was ik gewoon alleen gegaan.
Krijg Yüttah ook niet aan het eten, ze is zoo mager. Iemand een tip? Nou ja, heb al van alles uit de kast getrokken, vis gekookt, noem maar op, maar het blijft bij ieniemini hapjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, wil ik voor het eerst in 35 jaar of zo naar de kerk voor mijn poesjes, is er nergens een dienst te bekennen. Wel op internet gekeken natuurlijk, maar karin had het begrijpelijkerwijs verkeerd gelezen. Weekenddienst: zaterdag 7 uur OF zondag half 11. Nou ja zeg. Onverrichterzake terug. Vond ik niet leuk. had me erop ingesteld, met devote stemming en al.
Nu ben ik misselijk, hoofd- en maagpijn, Ben een beetje bang voor de komende uren gezien de doodsstrijd van Banjer van vorige week. Komt alles weer extra naar boven.
Blij als het morgen is. En dan maar weer proberen met die kerk. Half elf een mis. Arme Karin, die is een erge uitslaper, dus die heeft pech. Maar ze wilde zelf mee, anders was ik gewoon alleen gegaan.
Krijg Yüttah ook niet aan het eten, ze is zoo mager. Iemand een tip? Nou ja, heb al van alles uit de kast getrokken, vis gekookt, noem maar op, maar het blijft bij ieniemini hapjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dympf, gaat gelukkig weer, hou me rustig. Snap het nog steeds niet helemaal. Wilde je naar een kerkdienst? Met Karin, een vriendin? Sorry als ik teveel vraag, maar en dan? En echt k..t dat het niet gelukt is. Weet niet precies wat je bedoeling was. Kan ik misschien meedenken? Lukt vast een volgende keer wel. Ik voel me nu echt opgelucht. Was zo verschrikkelijk bang net. Heb dat wel vaker, maar raakte nu echt een beetje de kluts kwijt geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een soort ritueel voor mezelf om het te verwerken enigszins. Net zoals de chrysant die boven op de grond staat, op de plek waar hij zo moest lijden. Snik en nog een snik, bah!
Ga zo even lezen in bed, wil me afleiden van Banjer.
Gaat het verder goed met je Bethje? Vertel je me dat nog even?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, naar een kerkdienst met Karin, mijn hartsvriendin. Even bidden of zo, Heb behoefte aan een ritueel omdat het me zo vreselijk rauw op mijn dak is gevallen en ik nog nauwelijks kan geloven dat ie er neit meer is. Morgenochtend half 11 is er een dienst, dan ga ik samen met Karin. Is bedoeld als een stukje afsluiting. En ja, de chrysant staat er nog. Tuurlijk. Voor Banjer en Santje.
Blij dat het een beetje met je gaat. Nog moeite met de dranK? Nou, ikke wel de laatste dagen. Oeff, hard werken om het niet te doen. Grrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...