Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 He Bol dat werkt. Lag net op de bank op mijn ademhaling te letten en Anubis te kijken en een potje te janken en toen dacht ik dat jij nu vast helderder denkt dan ik dus vertouw ik daar gewoon maar even op, in ieder geval voor vandaag zodat ik straks lekker kan slapen. Bedankt. Ga nu weer terug naar mijn serie. Voel me nu al beter, ook ademhaling en zo. THNX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Dat wou ik nog ff zeggen tegen Beth. Ze kunnen nooit een voorspelling doen meis. Dan moeten ze eerst weten hoe oud iemand wordt voor ze kunnen zeggen dat die 30 jaar eerder komt te overlijden, en niemand weet hoe oud hij wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 quote: Originally posted by: AliblablaVandaag 6 takken met van die mooie oranje lampionnetjes gekregen... Die ga ik in een vaas zetten en dan proberen te schilderen... Lekkere felle kleurtjes! Zag dat jij met een minipenseeltje bezig bent aan een heel groot schilderij Bolletje... pffffff wat een monniken werk! Waar zag je dat dan? Ben ook wel nieuwschierig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Dympf, zou je net een pb sturen maar zie net dat je bent ingelogd. Zou weer terug naar mijn film maar kom maar weer even terug nu. Hoe was het? En wat heb je nou precies gedaan in de kerk? Snapte het niet helemaal? Ben wel erg benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Aliblabla net uitgelogd? Jammer, daar krijg ik geen antwoord meer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Nou, wil ik voor het eerst in 35 jaar of zo naar de kerk voor mijn poesjes, is er nergens een dienst te bekennen. Wel op internet gekeken natuurlijk, maar karin had het begrijpelijkerwijs verkeerd gelezen. Weekenddienst: zaterdag 7 uur OF zondag half 11. Nou ja zeg. Onverrichterzake terug. Vond ik niet leuk. had me erop ingesteld, met devote stemming en al.Nu ben ik misselijk, hoofd- en maagpijn, Ben een beetje bang voor de komende uren gezien de doodsstrijd van Banjer van vorige week. Komt alles weer extra naar boven. Blij als het morgen is. En dan maar weer proberen met die kerk. Half elf een mis. Arme Karin, die is een erge uitslaper, dus die heeft pech. Maar ze wilde zelf mee, anders was ik gewoon alleen gegaan. Krijg Yüttah ook niet aan het eten, ze is zoo mager. Iemand een tip? Nou ja, heb al van alles uit de kast getrokken, vis gekookt, noem maar op, maar het blijft bij ieniemini hapjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Nou, wil ik voor het eerst in 35 jaar of zo naar de kerk voor mijn poesjes, is er nergens een dienst te bekennen. Wel op internet gekeken natuurlijk, maar karin had het begrijpelijkerwijs verkeerd gelezen. Weekenddienst: zaterdag 7 uur OF zondag half 11. Nou ja zeg. Onverrichterzake terug. Vond ik niet leuk. had me erop ingesteld, met devote stemming en al.Nu ben ik misselijk, hoofd- en maagpijn, Ben een beetje bang voor de komende uren gezien de doodsstrijd van Banjer van vorige week. Komt alles weer extra naar boven. Blij als het morgen is. En dan maar weer proberen met die kerk. Half elf een mis. Arme Karin, die is een erge uitslaper, dus die heeft pech. Maar ze wilde zelf mee, anders was ik gewoon alleen gegaan. Krijg Yüttah ook niet aan het eten, ze is zoo mager. Iemand een tip? Nou ja, heb al van alles uit de kast getrokken, vis gekookt, noem maar op, maar het blijft bij ieniemini hapjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Bethje, hoe gaat het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Zou rustig aan doen maar moet echt even weten hoe het met Dympf is gegaan of wil je er niet over praten. Dat kan ook. Wil wel even weten hoe het met je is oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Oeps, tweemaal van hetzelfde. En Beth, je kunt geen kerkdienst regelen voor je kat hoor, haha, ben je gek. Ik wil gewoon een mis doen voor mezelf ter nagedachtenis, omdat banjer zo plots is heengegaan. Vandaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Dympf, gaat gelukkig weer, hou me rustig. Snap het nog steeds niet helemaal. Wilde je naar een kerkdienst? Met Karin, een vriendin? Sorry als ik teveel vraag, maar en dan? En echt k..t dat het niet gelukt is. Weet niet precies wat je bedoeling was. Kan ik misschien meedenken? Lukt vast een volgende keer wel. Ik voel me nu echt opgelucht. Was zo verschrikkelijk bang net. Heb dat wel vaker, maar raakte nu echt een beetje de kluts kwijt geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Een soort ritueel voor mezelf om het te verwerken enigszins. Net zoals de chrysant die boven op de grond staat, op de plek waar hij zo moest lijden. Snik en nog een snik, bah!Ga zo even lezen in bed, wil me afleiden van Banjer. Gaat het verder goed met je Bethje? Vertel je me dat nog even? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 goeienavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Prima idee. Toch nog maar een keer goed uitzoeken wanneer er een is. Staat dat niet op een bordje op de kerk? Goed idee. Staan je chrysanten er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Wy schrijven een beetje langs elkaar heen nu. Krijg antwoorden voor ik een vraag stel en andersom. Ha ha. Ja gaat goed met me nu met jou ook? Wat afleiding voor mij en dan mijn bed in. Jij ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Lief dat je me Bethje noemt. Alle lieve woorden van vanavond zijn hardstikke binnengekomen en hebben me geraakt, geroerd, nou ja. Echt. Succes vanavond en als het even niet gaat geef ik je vast een knuf. Neem maar wanneer je em nodig hebt. Slaap lekker straks en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Ja, naar een kerkdienst met Karin, mijn hartsvriendin. Even bidden of zo, Heb behoefte aan een ritueel omdat het me zo vreselijk rauw op mijn dak is gevallen en ik nog nauwelijks kan geloven dat ie er neit meer is. Morgenochtend half 11 is er een dienst, dan ga ik samen met Karin. Is bedoeld als een stukje afsluiting. En ja, de chrysant staat er nog. Tuurlijk. Voor Banjer en Santje.Blij dat het een beetje met je gaat. Nog moeite met de dranK? Nou, ikke wel de laatste dagen. Oeff, hard werken om het niet te doen. Grrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dymph Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Ik ga ook naar bed meissie. Slaap zacht., Dikke knuf ook voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Gaat redelijk met de drank wel weer op dag 0 maar neem niet te veel en heb de lat wat lager gelegd dus geen schuldgevoel. Oh ja dacht nog. Een kerk kun je ook binnenlopen er gaan zitten of een kaarsje branden. Maar jij wil echt een dienst geloof ik. Hop echt dat het je helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Truste Dympf en Witte en de rest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 weltrusten damesbeth sterkte met slapenen dymph ik hoop dat je daar kunt vinden wat je ervan verwachtKnap dat jullie het onder de omstandigheden droog hebben gehouden:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Hee Mup goeienavond voor jou ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2010 Ha die heintjekom je me aflossen?dan kan ik Witje wel aan jou toevertouwenheb het nog gezellie ffwelterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden