zoermuis Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Hoi Glen hoe gaattie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 hallo Desi het gaat goed heb goed kunnen slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Nou Sinus, U????U wordt bedankt, ik voel me al zo oud af en toe.Over het algemeen goed, met hier en daar stress,middenin een scheiding, volop aan het onderzoekenwat de relaties met drank is in mijn leven en 2 pubers dieook de nodige energie kosten. dat is het in een notedop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Glen: vnadaag de eerste niet?Je moet dat goed gevoel vast proberen te houden nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 dat zall ik doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Goed zo. Zo mag ik het horen. Hoe is het weer bij jou. Als het zonnetje zo lekker schijnt bij jou zoals bij mij dan moet je je gordijnen ff open zetten en de zon binnen laten komen . Dat helpt bij mij altijd als ik depri ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 het regend hier het weer is slecht soms komt de zon door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Zal ik je wat zon doorsturen?:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 doe maar daar word ik well vrolijk van een mooi stralend zonetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Heb je vandaag al de eerste genomen Glenn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 om eerlijk te zijn ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Jammer anders konden we het misschien nog wat uitstellen he? Probeer wat minder te drinken zodat je daar alvast aan kan wennen.Ik heb een vriendin die zit ook in dezelfde situatie als jou. Iedere morgen begint ze weer te drinken omdat ze zich zo slecht voelt van de dag ervoor. Daarna is iedere keer het hek van de dam. Zo gaat het iedere dag opnieuw. Ze vind het zelf vreselijk en wil stoppen maar denkt dat ze het niet kan. Toch zal het MOETEN op een gegeven moment anders ga je eraan kapot. Als je het niet in een keer kan dan begin met minderen.Steeds later beginnen bevoorbeeld. Je zult zien dat went gauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 ik ga mn best doen. dat beloof ik jou en natuurlijk mezelf en alle anderen ik will verschrikelijk graag stoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Goed te horen Glenn. Je kunt trots op jezelf zijn met zo'n goede voornemens. Het gaat je lukken, je zult zien dat je angsten ook minder zullen worden. Zelf was ik altijd heel depressief als ik gedronken had, en ook nog de dag erna. Ik heb hier veel medicatie voor geslikt. maar ben af aan t bouwen en het gaat heel goed als ik maar niet drink. Ik heb in het verleden nog diverse uitglijders gehad en dan was ik ook weer zo depressief als een deur. Ik wil dit niet meer meemaken DUS moet ik niet drinken. Vele medicijnen in combinatie met drank veroorzaken depressiviteit en angsten. Dus pa een beetje op met deze combinatie. Het maakt het je alleen maar moeilijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 dan ga je nu alle drank weg doen, Glen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Goejemorge Niwi. Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 goedemorgen, Desi...en alle anderen.....ja.. alles prima....met jou ook ?om het nog maar eens te zeggen:mijn slechtste dag nu is nog altijd veel beter dan mijn beste dag toen ik nog dronk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Met mij gaat het goed. Buiten alle droevige gebeurtenissen van de afgelopen week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Ik ben nog net op tijd goeiemorgen allemaal:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 ik heb het gelezen, Desi,maar het kan geen reden zijn om te gaan drinken, hoe erg het ook is....den Witte se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Ha Witte:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Nee Niwi, gebeurt niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 heee den niwi seKnap van je hoor dat je niet gedronken hebt Desi, ondanks wat je allemaalvoor je kiezen krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Nee het helpt toch niet. Krijg ik nog meer sores van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2010 Dat is zeer zeker waar DesiMaar toch vind ik het knap, dat je nu zover bentdat sober blijven verkiest boven het vluchten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden