Spring naar bijdragen

zondag 24 oktober

bloempje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 196
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jammer anders konden we het misschien nog wat uitstellen he? Probeer wat minder te drinken zodat je daar alvast aan kan wennen.

Ik heb een vriendin die zit ook in dezelfde situatie als jou. Iedere morgen begint ze weer te drinken omdat ze zich zo slecht voelt van de dag ervoor. Daarna is iedere keer het hek van de dam. Zo gaat het iedere dag opnieuw. Ze vind het zelf vreselijk en wil stoppen maar denkt dat ze het niet kan. Toch zal het MOETEN op een gegeven moment anders ga je eraan kapot. Als je het niet in een keer kan dan begin met minderen.
Steeds later beginnen bevoorbeeld. Je zult zien dat went gauw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed te horen Glenn. Je kunt trots op jezelf zijn met zo'n goede voornemens.
Het gaat je lukken, je zult zien dat je angsten ook minder zullen worden. Zelf was ik altijd heel depressief als ik gedronken had, en ook nog de dag erna. Ik heb hier veel medicatie voor geslikt. maar ben af aan t bouwen en het gaat heel goed als ik maar niet drink. Ik heb in het verleden nog diverse uitglijders gehad en dan was ik ook weer zo depressief als een deur. Ik wil dit niet meer meemaken DUS moet ik niet drinken. Vele medicijnen in combinatie met drank veroorzaken depressiviteit en angsten. Dus pa een beetje op met deze combinatie. Het maakt het je alleen maar moeilijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...