Mupke Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Sara, kan je de hond niet even gauw in de tuin zn behoefte laten doen 's nachts. Dan hoef je zelf niet meer in actie komen. Het lijkt mij nogal slopend zulke nachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Mupke:Bij de A.H hadden ze pompoenen met gebruiksaanwijzing hoe te snijden en zo. Ook de pompoenen waren niet overdreven duur. Heb er eentje zelf gekweekt, maar die is zo mooi dat ik het zonde vind om hem uit te gaan hollen...Heb inderdaad aardig wat gepland, maar die koekjes bakken kan morgen ook nog;) En gamen....dat doen ze hier ook veel:( Soms zet ik dan maar de kookwekker in, dan mag ieder 1 uurtje of zo en dan gaat ie uit!Glenn:Heb je iets te drinken in huis? Het is een knap plan om niets te willen gaan drinken. Maar o zo moeilijk (is mijn ervaring) als er iets in huis is. Het is dan zo gepakt:( Sterkte Glenn!Desi:Hoop dat je snel iets hoort over je therapie, maar desondanks vind ik het knap dat je je leven weer in je eigen handen hebt gepakt.Ben er weer vandoor. De kinderen morgen nu weer op de pc...Ga weer fladderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TanteBep Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Hoi, wilde jullie ook even allemaal een fijne woensdag komen wensen. Merk dat ik eigenlijk helemaal niet zo veel tijd heb om achter de pc te zitten. Merk dat ik veel fitter ben dan de vorige dagen. Dan wil ik ook vooruit; lekker de boel een beetje soppen hahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Dear Lord, ben zelfs in staat nu al de kerstkaarten te gaan schrijven om maar niet met mn verslag aan de gang te hoeven. Hoe gek kan ik zijn.Karakterfoutje......AAAAARRRRRGGGGGGHHHHHHHHahahahahaha. Wat een zottigheid. Ok, ben weer weg. Ga NU ECHT beginnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Nou T. Bep, ga zo door zou ik zeggen. En kun je ook ramen lappen? Ken je ook ff bij mij langs komen als je echt niet meer weet wat je moet doen.Ga goed. En neem op tijd je rust, isse belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Dag lieve BB,Een lieve en warme groet, van Ferry.Het gaat heeeeeeeeeel goeeeeeeeeeed met mij.Ik hoop met jou ook, groet aan Francesca. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 HEEEEE Ferry, wat leuk ff van je te horen. Nog steeds nuchter dus!? Fijn man. Ga je nog naar de AA.Bootje alweer op het droge zekers? Hier alles wel, behalve wat uitsteldingetjes...., voor de rest alive and kicking! Zal je groeten overbrengen.Lieve groet van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ik moet zo toch naar naar de AH, dus bedankt voor de tip. Het kind ga ik gewoon dwingen: uithollen dat ding!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Zo ik ben weg. Tot vanavond denk ik.Groetjes Desi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Sterkte Dees!!!Ekstertje dat klinkt gezellig, echt iets voor zo'n druildag als deze.Lunchpauze van 1 uur betekent voor mij: als een idioot naar huis rijden (15 min.), andere sokken en schoenen aan, honden in de auto, 5 min. rijden, 20 min. lopen met de beesten, 5 min. terug, kleren weer wisselen, honden voeren en dan als de gesmeerde bliksem weer terug naar t werk. Vandaar Voel me bagger vandaag, kan de hele dag wel janken. Maar ga toch straks naar Dtsl. trainen, ook alweer zo tijdvretend: 45 min. heen, dan van half 4 tot half 9 trainen en dan dus tegen half 10 thuis want tussendoor nog gauw ff honden uitlaten.En toch wil ik proberen op 13 november examen te doen met de herder dus moet ik wr nu echt voor gaan.Pfffff..........Sta ondertussen te strijken en alvast in het voren te koken (voor morgen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 O ja Glen: heb je de keukenwekker al gevonden? En lijkt het je iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 mischien een domme vraag maar hoe kun je het zien en wat is het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bloempje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 middag allemaal ben ik weer eens even druk gehad de afgelopen dagen dus maar eens kijken hoe het hier is .ships zit ik nou alleen? fietst even verder dan ------------------:light:vroem--------> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Dahaaaag Vroem-Bloem Glen: je klikt op "navigatie" rechts bovenaan het scherm, dan kies je "Tips en adviezen" en daar zie "de keukenwekker"staan, staat op dit moment als derde.Het gaat er om dat je je behoefte leert uit te stellen, eerst met heel kleine stapjes.Bijvoorbeeld: je wilt gaan drinken, pakt blikje/glas en denkt dan "nee, ik wacht nog 5 minuten".Dat doe je dan ook. Hou je het echt niet meer dan mag je maar ondertussen heb je wel ervaren dat JIJ hebt bepaalt wanneer je drinkt en niet de drank!!! En misschien voel je je na 5 minuten wel zo goed dat je het nóg eens kunt uitstellen; trek heeft namelijk de neiging over te gaan, echt waar.Succes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Mupke als je leest: wat denk je ervan om een boksbal ergens in huis/schuur/zolder op te hangen?Kun je alles eruit meppen!!! Zonder sportschool oid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Boksbal was gisteren ook mijn 1e ingeving. Maar dan wel een hele echte stoere he.En vandaag heb ik erbij bedacht: een bad. Een half uurtje liggen weken kan ook erg ontspannend zijn.(Nu Woman hier weer af en toe is .. hoop ik dat ze mijn vraag leest.)Woman, is het nog wat geworden met het zwembadje? Toevallig dat je aan mij dacht Sara, want ik dacht ook net aan jou. Wat een gedoe zo tussen de middag. Dat moet toch anders joh. Is er niet iemand in de buurt die dat uitlaten voor je kan doen? Eventueel tegen een kleine vergoeding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Goeie combi Mup: eerst boksen en dan badderen!Maarre......jij kent mijn herder niet die wil echt niet met een ander mee, laat staan dat die persoon al het huis in zou kunnen komen Dagopvang is geen optie want te duur. Kan ik net zo goed niet gaan werken want ik vind het toch al belachelijk weinig wat ik nu meer krijg in verg. met toen ik nog 100% in de WAO zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Zo, ga er vantussen. Rest strijkwerk komt later wel, nu langzaamaan voorbereiden voor training. Worst in stukjes snijden voor het speuren, hondenkar achter de auto hangen enz.enz.Wens jullie een goede middag en avond toe, denk dat ik vanavond te moe zal zijn om nog in te loggen.Dag allemaal; good goan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Wauwwwww trek net een engelenkaartje:"Het leven is niet altijd makkelijk maar vandaag ga ik een poort door, verleden, heden, toekomst zijn mij dierbaar! "zo die kan ik in mn zak steken..............Nu echt weg. Doeiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 :D:D:D:DNeeeeeeEenmaal thuis was het toch een beetje een raar plan. Máárik heb nu wel een rustruimte, waar géén tevee staat, alleen een heerlijke bank, een vloerkleed en een kachel met vlammetjes. Dus ook relaxed, warm en horizontaal chillen. (liggen op de bank) quote: Originally posted by: Mupke(Nu Woman hier weer af en toe is .. hoop ik dat ze mijn vraag leest.)Woman, is het nog wat geworden met het zwembadje? q] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ik heb de laatste twee keer dat ik een tarot kaart trok voor mezelf twee keer dezelfde kaart getrokken. Erg mooi, dat ik al bezig ben met het ontwikkelen van mn schoonheid maar dat het nóg véél meer moet !!!Echt bijzonder om twee keer dezelfde kaart te trekken, en het klopt zo !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 kijk se....the dancing-queen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 dag dag Niwi-san Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Me to BB, Will, blondie, Jane en DesiIk doe ook mee vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 Ik heb iets gemist?Waar doe je aan mee Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden