Spring naar bijdragen

woensdag 27-10-10

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 235
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mupke:
Bij de A.H hadden ze pompoenen met gebruiksaanwijzing hoe te snijden en zo. Ook de pompoenen waren niet overdreven duur. Heb er eentje zelf gekweekt, maar die is zo mooi dat ik het zonde vind om hem uit te gaan hollen...Heb inderdaad aardig wat gepland, maar die koekjes bakken kan morgen ook nog;) En gamen....dat doen ze hier ook veel:( Soms zet ik dan maar de kookwekker in, dan mag ieder 1 uurtje of zo en dan gaat ie uit!

Glenn:
Heb je iets te drinken in huis? Het is een knap plan om niets te willen gaan drinken. Maar o zo moeilijk (is mijn ervaring) als er iets in huis is. Het is dan zo gepakt:( Sterkte Glenn!

Desi:
Hoop dat je snel iets hoort over je therapie, maar desondanks vind ik het knap dat je je leven weer in je eigen handen hebt gepakt.

Ben er weer vandoor. De kinderen morgen nu weer op de pc...
Ga weer fladderen!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dear Lord, ben zelfs in staat nu al de kerstkaarten te gaan schrijven om maar niet met mn verslag aan de gang te hoeven. Hoe gek kan ik zijn.

Karakterfoutje......AAAAARRRRRGGGGGGHHHHHHH
Hahahahahaha. Wat een zottigheid. Ok, ben weer weg. Ga NU ECHT beginnen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HEEEEE Ferry, wat leuk ff van je te horen. Nog steeds nuchter dus!? Fijn man. Ga je nog naar de AA.
Bootje alweer op het droge zekers? Hier alles wel, behalve wat uitsteldingetjes...., voor de rest alive and kicking! Zal je groeten overbrengen.

Lieve groet van mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Dees!!!

Ekstertje dat klinkt gezellig, echt iets voor zo'n druildag als deze.
Lunchpauze van 1 uur betekent voor mij: als een idioot naar huis rijden (15 min.), andere sokken en schoenen aan, honden in de auto, 5 min. rijden, 20 min. lopen met de beesten, 5 min. terug, kleren weer wisselen, honden voeren en dan als de gesmeerde bliksem weer terug naar t werk. Vandaar :wacko:

Voel me bagger vandaag, kan de hele dag wel janken. Maar ga toch straks naar Dtsl. trainen, ook alweer zo tijdvretend: 45 min. heen, dan van half 4 tot half 9 trainen en dan dus tegen half 10 thuis want tussendoor nog gauw ff honden uitlaten.
En toch wil ik proberen op 13 november examen te doen met de herder dus moet ik wr nu echt voor gaan.
Pfffff..........

Sta ondertussen te strijken en alvast in het voren te koken (voor morgen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dahaaaag Vroem-Bloem :D

Glen: je klikt op "navigatie" rechts bovenaan het scherm, dan kies je "Tips en adviezen" en daar zie "de keukenwekker"staan, staat op dit moment als derde.
Het gaat er om dat je je behoefte leert uit te stellen, eerst met heel kleine stapjes.
Bijvoorbeeld: je wilt gaan drinken, pakt blikje/glas en denkt dan "nee, ik wacht nog 5 minuten".
Dat doe je dan ook. Hou je het echt niet meer dan mag je maar ondertussen heb je wel ervaren dat JIJ hebt bepaalt wanneer je drinkt en niet de drank!!! En misschien voel je je na 5 minuten wel zo goed dat je het nóg eens kunt uitstellen; trek heeft namelijk de neiging over te gaan, echt waar.
Succes!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boksbal was gisteren ook mijn 1e ingeving. Maar dan wel een hele echte stoere he.
En vandaag heb ik erbij bedacht: een bad. Een half uurtje liggen weken kan ook erg ontspannend zijn.
(Nu Woman hier weer af en toe is .. hoop ik dat ze mijn vraag leest.)
Woman, is het nog wat geworden met het zwembadje?

Toevallig dat je aan mij dacht Sara, want ik dacht ook net aan jou.
Wat een gedoe zo tussen de middag. Dat moet toch anders joh. Is er niet iemand in de buurt die dat uitlaten voor je kan doen? Eventueel tegen een kleine vergoeding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie combi Mup: eerst boksen en dan badderen!
Maarre......jij kent mijn herder niet :o die wil echt niet met een ander mee, laat staan dat die persoon al het huis in zou kunnen komen :devil:
Dagopvang is geen optie want te duur. Kan ik net zo goed niet gaan werken want ik vind het toch al belachelijk weinig wat ik nu meer krijg in verg. met toen ik nog 100% in de WAO zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ga er vantussen. Rest strijkwerk komt later wel, nu langzaamaan voorbereiden voor training. Worst in stukjes snijden voor het speuren, hondenkar achter de auto hangen enz.enz.
Wens jullie een goede middag en avond toe, denk dat ik vanavond te moe zal zijn om nog in te loggen.

Dag allemaal; good goan!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D:D:D:D:D
Neeeeee
Eenmaal thuis was het toch een beetje een raar plan. Máár
ik heb nu wel een rustruimte, waar géén tevee staat, alleen een heerlijke bank, een vloerkleed en een kachel met vlammetjes. Dus ook relaxed, warm en horizontaal chillen. (liggen op de bank)

quote:

Originally posted by: Mupke
(Nu Woman hier weer af en toe is .. hoop ik dat ze mijn vraag leest.)

Woman, is het nog wat geworden met het zwembadje?

q]
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de laatste twee keer dat ik een tarot kaart trok voor mezelf twee keer dezelfde kaart getrokken. Erg mooi, dat ik al bezig ben met het ontwikkelen van mn schoonheid maar dat het nóg véél meer moet !!!
Echt bijzonder om twee keer dezelfde kaart te trekken, en het klopt zo !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...