Tobbertje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Zo, en nu voor allen hier: tot morgen en dan gezond en zonder kater weer op:DFijne avond!Liefs, ToPPertje:present:
bolletje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Toppie ik zie dat Dar. er ook is. Dat is onze comp. deskundige. Misschien kan zij, of iemand anders je helpen om een foto te plaatsen. Ik kan het misschien ook wel maar dan moet ik het zo uitgebreid beschrijven dat je door de bomen het bos niet meer ziet.Maar ik ben ontzettend benieuwd naar jouw werk. Schilder je met olie of met acryl?
Tobbertje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Hahaa, dat is een leuke naam voor mij Witte; breimutsie... hihihiMaar ik brei alleen sjaals, hahaha.Bolletje, ik schilder met acryl, olieverf, teken met pastelkrijt en aquarelleer... Maar dat aquarelleren is lastig... maar daarom niet minder een uitdaging.Dan moet ik Dar eens een keer een pb sturen of ze me wil helpen wat van foto's te laten zien...Maar zo goed als jij schildert, Bol... dat kan ik niet vrees ik...Ik heb nooit cursussen gevolgd of zo, ik doe maar wat om het zo te zeggen. Wel kijk ik altijd naar Gary Jenkins, en heb al eens een poging gedaan om iets na te schilderen.En dan die ouderwetse Bob Ross... die heb ik ook al eens zijn technieken geprobeerd en dat was best goed gelukt moet ik zeggen...Och, het houdt me van de straat he:DLiefs, ToPPertje >> Breimutsie;)
bolletje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Och Toppie lieverd, het gaat er toch niet om wie nou zo goed schildert of niet. Belangrijk is toch dat je zelf tevreden bent met wat je doet.Ik heb een tijdje wat les gegeven aan mensen, en er was een vrouw bij die geen inzicht had. Dat mens was zo tevreden met wat ze maakte, dat ze iedereen een gevoel van geluk gaf. En dat is het belangrijkste. Iedereen kon meegenieten van haar enthousiasme. Terwijl er nog iemand was die verrekte goed kon schilderen. Die was nooit tevreden en klaagde altijd wat ze verkeerd deed. Wie is er nu gelukkiger???? T'is maar net waar je je op richt.Ik ben ook niet zo goed hoor, echt niet, maar tevreden met wat ik maak.En zeker als je het vanuit jezelf leert is dat gewoon moeilijker.Aquarelleren kan ik helemaal niet, omdat ik te veel fouten maak en ze met die techniek niet weg kan werken.Maar schrijf Dar. maar gauw een berichtje zodat ik kan zien wat je maakt.Ben erg nieuwsgierig.
lady jane Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Goeienavond saam,daggie AmsterdamAlbert Cuijp (is niet meer wat het was vroeger,maar wel wat koopjes gescoord) en op bezoekgeweest bij nicht, die grieo heeft, dus weer vroeg thuis.
Sara Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Goeienavond saam!Heb niet goed bijgelezen maar had beloofd nog even te vertellen hoe het op mn werk was gegaan.Was ik verdorie ook nog aan de late kant dus stressen en ontdekte pas bij t naar huis gaan dat ik in mn zenuwen de autosleutels IN DE DEUR! had laten zitten......:$ iedereen had er zó mee weg kunnen rijden! Kun je nagaan in wat voor streek ik woon Maar goed: bazin was niet ontstemd, integendeel, ze vindt dat ik lekker bezig ben en goed op weg ben om mn eigen plek te vinden. Ze had het alleen ontzettend druk en had daarom weinig aandacht voor me en was wat kortaf maar gelukkig dus voor niks zorgen gemaakt!Ben ik blij dat ik vanmorgen de wijn weggekieperd had zeg.......Moe, pijn, spanning, alles samen is een té grote trigger.Jane: goed om te weten dat alco vocht zelfs uit de botten haalt, is nieuw voor me!Merkte wel dat de medicijnen veel minder werken als ik drink.Zo nu probeer ik nog ff wat kerk-adm. te doen maar weet niet hoe lang want heb rugpijn.
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Clint Eastwood weleens in korte broek gezien Witte?
bolletje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Glen ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurd. Als je bovenaan de pagina kijkt zie je aan de linkerkant dat je een berichtje ontvangen hebt. Lukt het niet dan meld het maar dan proberen we het nog een keer. Goed?
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Zo ben weer terug, vriend lag te rusten.Biertje dat zijn vrouw me aanbood maar niet genomen.Heb dat krampachtige (dank Jet) overboord gegooid, maar beperk het tot het minimum.Harry
witte Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 1-0 voor Harry:D(mbt berichtje 20:37 dan wel te verstaan)
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Hoort hier niet maar schiet me net te binnen, zie Jerre helemaal niet meer?
Mupke Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Ben ik weer Ik heb even een time out gehad op de bank. Jerre heeft vanochtend nog geschreven in een draadje hieronder.
glen Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 bolletje ik heb het gelezen en erg bedankt ik ga nu naar bed en spreek jullie morgen well weer groetjes Glen
druppeltje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Jane in Amsterdam en drup weg hahaha.Sneeuwittje ik zie je ingelogd. Kom op meid.
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 quote: Originally posted by: glenBolletje ik hou het well uit maar ik vraag me aff off er mensen boos op me zijn Ik ben ook niet boos op je hoor, EEEEECHT NIET!
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Wordt een beetje tureluurs van al die draadjes...Gewoon ieder zijn eigen draadje dan maar?
druppeltje Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Volgende week aller zielen. Vele begraafplaatsen zijn dan mooi verlicht als herdenking aan de doden. De paden staan vol met waxinelichtjes om stil van te worden. Ja stille lichtvolle intentie. Er is muziek in de aula. Van daaruit kun je naar je graf van je dierbare overledene met je schijnwerper. Er is dan ook een speciale gedenkplek voor de mensen die een crematie hadden. Een prachtig moment voor mensen die hun dierbaren willen herdenken.Het is echt schitterend en wil jullie dit niet onthouden want dit is geen reclame maar het breidt zich steeds verder uit over het land dus blijkt dat er wel behoefte is aan zo'n tocht.
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Glen ben je er nog? Heb je twee pb's gestuurd. Gister en vandaag. Hoop dat je weet hoe je ze kunt lezen. Anders op HELP klikken.
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Allerheiligen in Duitsland, is in het grootste deel van Duitsland zelfs een vrije dag.
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Tjonge, even lekker viool gespeeld. Weer veel te lang doorgegaan. Nu overal spierpijn. Maar ik kan dan niet meer stoppen. Ik heb de sterren van de hemel gespeeld. Ze zijn allemaal gevallen.
Teveel Geplaatst 28 oktober 2010 Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Goh, ben jaloers op je Bethanie, viool spelen, zou ik zo graag kunnen.Maar nog liever piano.Wat een geluk dat je dat hebt, daar kun je toch heel veel in kwijt lijkt me.
Bethanie Geplaatst 28 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2010 Ben nu wel mooi van de rest van de wijn afgebleven en uiteindelijk werd ik er rustiger van. Alsof alles me even niks meer kon schelen alleen ik en mijn muziek. Soms zit ik dan gewoon te janken. Dat heb ik soms ook als ik een bepaald nummer moet zingen in een kerk, dan raakt het me en dan interesseert het me niet wat het publiek daarvan vindt. Moet ook maar afsluiten. Wat eten en drinken, tv kijken en hopelijk!!!!!!!! slapen. Truste allemaal. Ben nu niet hekkesluiter toch? Wil ik vandaag niet zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden