dymph Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Mmm, valt wel bij denk ik, maar weet het ook niet zeker. We hebben het er over als jij dat een keer wil.
witte Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Heeee ari, wat leuk je ff te zienAlles goed daar?Beth, bol is waarscghijnlijk ff aan t koken ofzoiets,die komt zo wel weer,Dat ligt echt niet aan jou hoor.Doe maar rustig aan eerst ff weer alles voor jezelf op en rijtje zetten.De rest komt vanzelf goed...
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Rijtje is te vol dus laat ik het maar even en ik dacht niet dat het aan mij lag hoor. Voelde gewoon weer even een oud stukje wat bij vroeger hoort, zeg maar.
bolletje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Hoe is het slapen vannacht gegaan Dymph? Is dat een beetje gelukt?
witte Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 ohh ok, dan begreep ik je verkeerd.
bolletje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Beth weet je ook waar die onrust nu vandaan komt? Of is dat er gewoon?Ari hoe is het met jou meis. Leuk dat je je koppie weer eens komt laten zien.
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Heb geen onrust nu, voel gewoon alles doorelkaar en dan weer niks. Knumb dus. Voel me rustig alsof ik er een beetje stil van ben van deze dag. Zo ken ik mezelf niet.
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Bolletje zou je heel misschien als je wilt even terug willen lezen wat ik net schreef dan snap je het wat beter denk ik.
bolletje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Ik ken dat gevoel Beth. Een van de eerste keer dat ik dat had, dacht ik is dit stilte voor de storm? Heel vreemd, dit kende ik ook niet van mezelf. Bij mij was dat echt wennen aan het feit dat ik niet meer dronk, of dat mijn lichaam me gewoon rust gunde om het zo maar eens te zeggen. Ik heb moeten leren om daar van te genieten. Wilde altijd zo graag wat rust voelen maar toen ik dat had, vond ik het ook erg eng.
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Ja maar voel me net wat alleen dus blijf ik liever eventjes hier nog.
witte Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Hee Mup,Jij ook een prettig weekend!Niet ziek geworden?
bolletje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Aloa Mupke. Inderdaad na een week hard werken nu een verdiende rust. weekend voor jou dus genieten meid.
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Ik kan je niet volgen Jet en ik schreef net dat ik er niet over kon praten nu. Sorry, klinkt geloof ik beetje aangebrand.
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Krijg weer het idee dat ik hier word weggestuurd net als ik het nodig heb.
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Soms voelt het voor mij ineens niet veilig meer om dingen te vertellen.
Mupke Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Nee, Witte, gelukkig niet ziek geworden maar ik ben wel erg moe. Geen idee hoe dat komt zo in de vakantie.Ik wil nog even iets kwijt aan Borretje. Ik heb maar evenv kriskras gelezen vandaag hoor.Bor, ik lees zo'n andere houding bij je de laatste tijd. Toen ik hier kwam was je altijd zo bozig. En nu lijk je meer en meer van het positieve uit te gaan. Ergens onderweg heb je toch een ommezwaai gemaakt dus. Dat vind ik knap! Hier .. een bossie voor je :present: :present:
witte Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 het is niet wegsturen om je weg te willen hebben,mar meer zoiets van kom ff tot jezelf met een warme lange douche Ik lees het alleen maar als goed bedoeld hoor Bet
Bethanie Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Voor de zoveelste keer, ik voel nu geen onrust en ik zorg nu even goed voor mezelf door hier te zijn maar het voelt allang niet meer goed.
Mupke Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Geplaatst 29 oktober 2010 Dat blubberige was maar één dagje hoor. En ben wel moe nu maar kind is net vertrokken naar zn vader. Dus ik ga vanavond heel lui doen en genieten van mn eigen tijd weer even. Ook lekker.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden