igor Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 K&B zoek: een knorrie. bijt maar even lekker van jullie af hoor, laat jullie grote hondentanden maar eens voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 goede morgen Bollie. lekker aan de slag vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Nee de weken daarrvoor 18 dagen. en daarvoor Vanaf februari 2,5 mnd en in de vakantie 4 weken. Nu moet het voor ever zijn!Tussendoor was het op en neer dan een weekje niet dan 2x in de week. Dat is toch ook niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Igor hoe lang ben jij al droog en hoe zit het met jouw therapie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Desi het gaat met vallen en opstaan. hopelijk heb je nu de knop gevonden en ben je erachter dat je alleen maar dingen 'kapot' maakt met het drinken zet 'm op, je bent het waard meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ja Igor, vandaag lekker aan de gang. Och ik zie het al, K&B hun tanden laten zien. Zeker als ze aan het wisselen zijn. Is dat trouwens al gebeurd?Dees ik hoop inderdaad dat het voor altijd is meis. Dan kun je zoveel respect opbouwen voor jezelf. En dat gaat lukken hoor, zeker weten. Je bent een aanhouder en je weet dat die altijd wint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Desi ik sta nu 24 dagen droog. (voor mij een record ) en wat de theraphie betreft heb ik een hoop geleerd, maar ben nog niet uitgeleerd hoor.Bollie de hoektandjes zitten er nog, maar ze zitten wel los. dus zo af en toe druk ik er tegenaan in de hoop dat ze eruit vallen. als ik naar de DA ga moeten ze waarschijnlijk onder narcose om de losse tand eruit te laten halen en daar ben ik geen voorstander van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ik wil die vieze troep niet meer, ik wil mijn relatie niet kapot hebben, ik wil mijn dochter niet kwijt, ik wil niet meer ziek worden, ik wil mijn familie niet teleurstellen, ik wil WEL voor altijd nuchter zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Dees dat moet je in je achterhoofd houden en als je heel eerlijk bent:D dat wat je dronk vond je het echt lekker?ik dacht altijd dat het lekker was (net als roken ) maar die eerste paar slokken vallen me altijd tegen . ik m'n herinnering smaakte het altijd anders DDDuh aanpassing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Blondie ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Goedemorgen allemaal,Effe wakker worden hoor met een straffe bak koffie...Onrustig geslapen vannacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Ja Igor het was helemaal niet lekker:devil: De roes dat was t. Maar daar moet ik vervanging voor zoeken.Ik denk dat het bij de meesten wel zo werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 staan jullie nu allemaal buiten te roken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 quote: Originally posted by: igorBollie de hoektandjes zitten er nog, maar ze zitten wel los. dus zo af en toe druk ik er tegenaan in de hoop dat ze eruit vallen. als ik naar de DA ga moeten ze waarschijnlijk onder narcose om de losse tand eruit te laten halen en daar ben ik geen voorstander van. Nee nee niet doen hoor Igor, laat de natuur maar lekker z'n gang gaan, dat gaat allemaal vanzelf. Die tandjes worden er gewoon door de nieuwe tand uitgedrukt als het goed is. Waarom een hoop geld uitgeven. Dat narcosespul is toch al zo alle jemig duur.Mensen ik word op 8.45 gehaald als het goed is dus kan het zijn dat ik ineens weg ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 rook je niet Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Fijne werkag vandaag Boll. Wat voor ziekte is er op het moment in het asiel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Veel plezier Bollie, en mocht je nog tijd overhebben mag je hier verder poetsen. hier heerst ook een vreselijke ziekte..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 K&B rennen gerookt spek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Een van mijn asiel lummeltjes ligt hier naast mij heel baldadig om zich heen te kijken. Hij heeft me net al een glas met inhoud over de tafel omgestoten. Hij is altijd bezig met kattekwaad. Nu ligt hij ff rustig naar de vogeltjes buiten te kijken. he,he ff rust:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Hahaha die Igor, wat een heerlijk mens ben je toch:)Dees dat weten ze nog niet, maar misschien hoor ik het vandaag. Ikzelf had het eerste katje gevonden dat op sterven lag, en kreeg ineens het gevoel dat ze iets aan haar hersentjes had. Maar zolang ze niet weten wat het is, denken ze gauw aan kattenziekte. En dat is heel besmettelijk, dus moet vandaag alles ontsmet worden met gloor. Dat is het beste middel.Hey goede morgen Jettie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Als een kat haar inentingen heeft gehad kunnen ze dat dan ook krijgen even goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Mensen ik ga afsluiten. tot vanavond allemaal en we houden het natuurlijk allemaal droog hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 Jet. Krijg je een nieuwe auto of doe je het zonder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 O nog even Dees. Ja dan kunnen ze het na 3 jaar weer krijgen hoor. Ikzelf laat ze na de eerste twee entingen niet meer spuiten, gewoon omdat ik grote voorstander ben van een natuurlijk genezingsproces. Wel wat riskanter maar zolang de natuur zelf dingen op kan lossen is het beter.Mijn dieren lopen vaak buiten en bouwen zo toch weerstand op. Maar als dieren veel binnen zijn en af en toe een keer buiten lopen is het risico wat groter.Zo nu echt weg. Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2010 zo, sigaretje zit er weer in en vandaag dus weer niet sporten...Geen puf voor en nog veel te veel te doen.Vanavond Halloweenfeest bij mijn zoon op school.Moet ik ook nog een leuk Halloween hapje voor maken, nog geen idee watIemand nog ideeen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden