Alf Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 f Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 f Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Alf ik vindt perfectionisten eng. brr. iedereen mag toch een foutje maken? dan ben je wel echt. ik hoop eigenlijk dat je toch een theraphie gaat volgen zodat je jezelf kunt/mag accepteren. je bent waardevol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Hallo allemaal, Spannende dag vandaag, want we hebben een tweede date. Hij komt 2 nachtjes en wil er zelfs nog eentje aan vast plakken, héél goed teken waar mn hartje erg blij van wordt !Hij is erg leuk, heel mooi, heel lang krullend haar, zacht karakter maar wel genoeg pit om mij aan te kunnen. Heeft zn zaakjes in orde en verzorgd zichzelf erg goed. Zo eentje met klasse zeg maar Alleen beetje jammer dat hij niet van dieren houdt (en snurkt) maar ja, als dat het enige is ........De tweede date dus. Voelt goed, ben nog niet nerveus. Vannacht goed ingeslapen maar na 2 uurtjes ofzo weer klaarwakker. Duurde uren voordat ik weer insliep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Witte K gaat op de voorpootjes lopen het bot was een beetje te zwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Woman wat spannend. snurken zou ik nog wel kunnen verdragen maar geen dierenliefde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Igor hier regent het inmiddelsnet nu ik aan de boodschappen toe benje wordt bedankt!!!!arme Mup, hoop dat ze het heeft gered in de tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 ik wist het ik wist het (jammer dat er geen geluidjes bij kunnen) WWWHHhoooeeeAAAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Okido. Laters allemaal, ik log uit want anders doe ik echt nooit nix.....Boekie erbij gezet Jane. Doeiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Hij houdt wel van dieren maar is bang om besmet te worden of iets dergelijks. Extreem hygienisch. haha, dat heb ik nog niet meegemaakt. hij haalt zelfs zn haar uit het doucheputje. Beter zo dan een viespeuk..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 ik hoor je zo wel hoor.nou dochter is uit dr bed, eindelijkeens kijken of ik voor haar nog wat kan betekendag dagoh ja en de boodschappen natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 als je m eens uit wilt lenen Woman:Pben ik nr een op de wachtlijst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 bye bammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 doei Bam en thanxsjane shop ze, doe je de regenlaarsjes aan en een pluutje (die waait vast weg ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Gaat Jane echt al??Die komt toch nog wel terug:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 kiekeboevoor onze paranormale Witte;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Jane het regent blijf nog maar even hoor. ik zit hier trouwens met de tuindeur open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Ik zit ook met de tuindeur open en als je werkt is het niet de koud. We hebben erg geluk gehad dat de temp. mee valt.De tuin is al bijna helemaal vol met grint en het wordt me een partij mooi. Zal zo eens een foto maken dan kunnen jullie het zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 goede midag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Bollie kun je de knuffelbeer erbij opzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 hoi Glen hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 ">http://img517.imageshack.us/ga...fbeelding001z.jpgMijn bijna nieuwe tuin.Volgend jaar wordt het achter afgemaakt met planken zodat het achterste gedeelte niet meer te zien is. En ik heb rose Pampasgras besteld. Dat is een nieuwe kleur. Die komt achter de grote vijver te staan. Dan ben ik eindelijk klaar en er is weinig onderhoud aan. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 Het gaat well goed Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 schitterend Bolliemaar eh waar is die beer nu???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2010 hoi glenJeeeeeeemig de peeeemig wat gaaf Bol!!Een hoop werk maar dan heb je uiteindelijk ook wel wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden