Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 Oktober 2010.


Teveel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 451
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedenmorgen allemaal, jeetje zeg..ik zie direct al bekende van de avond-shift. Ik dacht, k zal eens voor 1 kker ook heel vroeg op t forum zijn, wat leuk eigenlijk. Ja, ik ga zo koffie drinken met een stel meiden in de stad, maar ik wil altijd eerst mn eigen 3 koppen koffie hebben gedronken, vandaar dat ik zo vroeg ben.
Is mooi weer, prachtig om lekker nuchter op te staan. Teveel...werk ze man! Go for the money!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga me optutten en de deur uit. Tegen deze zaterdag heb ik de hele week opgezien, nu voelt het rustiger al; er wordt niet gedronken vandaag, ik weet het. Ik zal het toch eens volhouden, 7 dagen achter elkaar.
Kom hier vanavond weer, dan horen jullie het. Prettige dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve kanjers,

Nou hoopte ik toch zo dat ik lekker uit zou kunnen slapen, ging om 7.30 de bel. |k doe met mijn gammele kop de deur open"Goeie morgen Bol, hier ben ik dan, sorrie een beetje te vroeg, maar ik was al uitgeslapen":angry: Had aan hem willen vragen of ie in z'n leven wel eens mee gemaakt had dat ie een deur tegen z'n toeter had gehad.
Ik hoop dat ik vandaag een beetje rustigaan kan doen want ik ben helemaal niet uitgeslapen.
Vandaag wordt er worteldoek gelegd en grint gestort. En dat zijn nogal wat kruiwagens.
Hebben jullie lekker geslapen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...