Spring naar bijdragen

Zondag 31 oktober

Mupke

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen mensen!

Dees, laat je even weten als het helpt, ik houd
ook wel van boyter op mijn hoofd hebben:D
En bij jou in de buurt is Thermae 2000 toch prachtig?
Son heeft ook een prachtig saunacomplex in Egyptische stijl,
en de Zwaluwhoeve is ook mooi en niet duur. Elysium is mijn favo
en ook dichtbij, maar ik heb er al heel wat gehad.
En op korte termijn, zelf een infrarode aanschaffen en je bent zelden
of nooit meer verkouden en kan je boter gewoon op brood smeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 257
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Morgen Jerre, Jet en Dees.

Beterschap Desi, ik zie het trouwens al voor me, die katten die nu verlekkerd voor je zitten te kijken!

Harry bedankt voor het opzoeken, ik had ook geen idee :$
Nu wel dus en weet ook dat dat nix voor mij is zeg.

Jet haha geen schuldgevoel is fijn hè?
Ik hóópte steeds dat bij mij hetzelfde aan de hand was maar hier gaat de wekker, of liever: de wekkerS wel degelijk af 's avonds laat (om naar bed te gaan i.p.v. op de bank door te slapen) , maar helaas slaap ik overal dwars doorheen, schijn ze wel uit ze zetten, ook al zet ik ze een paar meter van me af.......Word pas wakker wanneer hond opdringerig aan mn oor gaat likken......(schaamschaam).

Bol ja ik ga iets leuks doen nl. naar mn stiefdochter en haar gezin, brunchen.
Ben niet echt in de stemming maar goed, als ik daar ben ga ik het vast wel gezellig vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yo Jet! Thanxxx :present:
Maar ik moet er morgen vroeg uit want de hondentraining is verzet van zondag naar maandag; in Dtsl. doen ze dat i.v.m. Allerheiligen morgen (bij hun een vrije dag).
Bij s.dochter zijn helpt denk ik wel; dat is toch bloed van mijn man en ik herken veel van hem in m.n. mijn kleinzoon, doet me altijd goed.

Voel me verder erg onzeker over van alles en nog wat.
Gisteren trouwens 2 "geschenkjes"gehad. Eerst ff bij kennis v.d. kerk langs die vorig jaar zn vrouw verloren heeft en met hem voel ik een heel bijzondere vriendschap ontstaan, fijn! Vertelt hij tussen neus en lippen door dat hij al 3 weken niet meer gedronken heeft......kijk daar kan ik me dan weer aan optrekken.
Verder bistermiddag met collega in ander filiaal gebeld, bazin was vrij. Ging over pc-problemen maar op gegeven moment kregen we het over mn bazin. Blijkt dat zij precies dezelfde moeite met haar heeft als ik en is ook al eens huilend thuis gekomen......Het ligt dus niet aan mij! Dat gaf enorme opluchting!

Zo nu ff verder, de honden moeten er ook nog uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor. Een flinke vette kwak op mijn neus. Maar begon wel gauw te drijven. Zie je het voor je? wat maakt het ook uit he als het maar werkt. (Gelukkig is nog niemand op hier, dan had ik dat nog vaak te horen gekregen) Maar ik ben zelf een voorstander van alle alternatieve methoden voor je gezondheid. Dit vind ik wel heel leuk.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nah, toch maar ff naar je filmpje gekeken Mupke en inderdaad: LEUK!!!
En, nogmaals idd wat een stomme reakties zeg pfffff......

Jet wees nou niet zo bescheiden :heart: je hebt het dan misschien op de maatschappelijke ladder niet zo ver gebracht als hij maar............als MENS acht ik je héél hoog!!!
En daar gaat het tenslotte toch om? Zo denk jij ook aan hem, niet aan zijn "functie"!!!

Hup, nu echt weg. Maarre heb mn mening dus herzien; mocht ik onverwacht in een leuke flashmob terecht komen vette kans dat ik mee doe :D
Latersssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag het filmpje net voor de 3e keer Mup, kreeg het al
eerder toegestuurd, maar wist niet dat dit nou een flash-mob heet,
ik vind het geweldig! Word er helemaal blij van en hoop dat er ooit
een hier in de buurt komt. En dat al die mensen gewoon hun tassen
op de grond laten in een centraal station en ff helemaal alles loslaten, wow!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...