BamBam Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 quote: Originally posted by: igor engeltjes?? waar Riep iemand mij????Hinken is wellicht vermoeiend, hinkelen was vroeger best fijn. Met zo'n hok op straat getekend met cijfers erin. En maar hinkelen, dat was leuk. Hard gewerkt vandaag, gelukkig maar. Voel me niet zo lekker, beetje virusje ofzo. Na ja, gaat wel weer over.Tja, wat voegt 1 fles wijn toe of twee biertjes. Voor mij niets. Ik zou toch meer willen drinken. Twee biertjes is nix, daar krijg ik veel te weinig roes van dus= nix aan.Ik wens je kalmte, moed en wijsheid Harry. Ik heb mn keus gemaakt en hoef niet te hinken.Kwil best nog es met je hinkelen, das wat anders.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Hoi allemaal,Ben weer thuis.Gezellig geweestCadeautjes voor de kleinkinderen gekocht, samen met exHij had weer heerlijk gekookt.Wat kan het leven heerlijk zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Kan je m niet een leukere naam geven als ex Twinny??Jullie hebben t vaak zo leuk, lekker en relaxedbijv flex ofzo....(komt misschien wat grappig over maar bedoel het serieus hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Truste Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ik ga jullie alvast welterusten wensen. Nog een beetje tv kijken en dan bijtijds naar bed.Slaap lekker allemaal! * tikfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Heej twinsis,Ja, daar heb ik ook al over na lopen denken.Ex klinkt zo gevoelloos he.Maar als ik zeg flex, weet waarschijnlijk niemand wie ik bedoel.Nog meer suggesties misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Mup en Igor,Slaap lekker alvast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ja leuk twinny, misschien komt er leuke naam. Het klinkt idd heel negatiefTerwijl dat het in jou geval gelukkig niet zo isTruste mup:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Ik heb je wel gelezen hoor BambamIn ieder geval beterschap en hopelijk voel je je morgen beterEngeltje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Trusten Igor tot morgen.Hey Witje, nee dat had ik me niet voor kunnen stellen. Als iemand had gezegd dat ik dat zou gaan doen dan was er paniek uit gebroken hier in huize Bol. Nu moet ik echt gaan leren dat mensen mij serieus gaan nemen, maar vooral dat ik meer ga zeggen. Het risico zit er in dat ik dan ruzie krijg en dat is mijn grootste angst. Ik wil altijd de goede vrede bewaren. Maar we kijken wel hoe het gaat lopen.O ja, en een knuffie voor jou meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 LATex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Dank je wel lieve Bol.En onhoud maar goed, mensen aanspreken op hun verantwoordelijkhedenmoet af en toe in zo een positie.Het spel is te leren hoe je dat moet doen, maar ook dat gaat jou vast lukken.Ik heb er alle vertrouwen in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 geweldig Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Haaaahaaahaaa, Jane,Dat is een hele goeie,Die hou ik erin.Enfin, was dus errug gezellig met latex.Kreeg zelfs een paar laarsjes van hem.Als ik vroeger wat van hem kreeg, werd ik altijd wat kriegelig, want vond dat we ons dat helemaal niet konden veroorloven(altijd ruzie over geld)Nu doet me dat geen pijn meer, dus kreeg hij er een dikke kus voor.Zo kunnen de tijden keren he:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 TV5mooie filmbye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Lieve mensen De bol heeft lucifersstokjes nodig om haar ogen open te houden dus ga ik dadelijk maar eens lekker naar bed.Trusten allemaal en tot morgen maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Truste Bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 den frummers se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Lekker slapen straks Mupke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Dat versta ik niet niwi.Wat is dat voor taaltje?Fries ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 vlaams he, rapi....van die andere vos geleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Truste Bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 ff oefenen hoorLeuk Twinny dat je nieuwe laarsen van je LAtex heb gekregen.(en staat t zo??)Truste Bol:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Oke Niwi,Vlaams dus,Leuk taaltje!Ja witte,Staat helemaal goed zo.Ik hou de LATex er echt in.Klinkt toch een stuk vriendelijker zo he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Goedenavond allemaal,Kinderfeestje weer overleefd.Zelf ook best genoten van een paar van die opgeschoten bijna tieners;)Maar ook zooooo vermoeiend...Duik zo mijn mandje in en hoop vannacht weer iets beter te slapen dan afgelopen nachten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden