Teveel Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Jet, Blondie,Succes of zo, weet niet precies wat jullie nodig hebben, maar wat je nodig hebt dat wens ik je.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Vandaag een betaalde vrije dag in Belgie...ik zit hier dus betalend nuchter te zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Mooi toch Niwi, lekker betaald worden om niets te doen, geniet er maar van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 iedere dag dat ik niet drink, is om te genieten, Harry... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Ik moet gewoon werken hoor, en nix dubbel of zo ! Wel niet drinken vandaag. De beloning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 wat een weelde he, rekel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Ik wentel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 in woestijnzand, Will ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Goedemorgen allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 eveneens goedemorgen, Yajala....alles goed ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Hoi Yala, gaat het ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Goedemorgen,tja kan helaas nog niet echt zeggen dat het goed gaat maar vandaag 1 November!Mooie dag om de strijd weer aan te gaan.Baal van mezelf dat ik het weer zover heb laten komen,voel me zwak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Je pakt het weer op Ya, en dat is sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 waakzaamheid, Yajala... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Je wil de strijd aan Yala ?, dat is niet zwak, integendeel. Sterkte is je deel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 idd waakzaamheid Niwi,dacht wel af en toe wat te kunnen drinken en voor ik het wist.............Zo stom he dat je in je achterhoofd wel weet dat je het niet bij 2 kan laten en het toch probeert.Gaat snel,sluipt er heel stiekem in,besef gelukkig wel op tijd dat het de verkeerde kant weer opging dus ben op m,n hoede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Goedemorgen Ya.Vandaag weer de eerste niet?Hoe was het zo gekomen dat je toch nog dronk?en hoelang was je ADB?Je bent sterk als je het weer oppakt:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Goeie morgen Ya. Ik vind het knap dat je de draad weer op gaat pikken. Je had ook kunnen denken, ach laat maar zitten ik kan het toch niet. Er is kracht en moed voor nodig.Go girl go. Het gaat lukken, je hebt al zoveel geleerd in de tijd dat je droog stond. En je hoeft niet opnieuw te beginnen, maar door gaan waar je gestopt was. Dan weegt het ook niet zo zwaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 Goedemorgen Dees,Tja hoe kwam het?Gaat thuis niet zo lekker,zit niet lekker in m,n vel en probeerde het weg te drinken.Lekker stom,weet wel beter eigenlijk!M,n laatste uitglijder was in mei ergens geloof ik,het ging zo goed dat ik dacht dat ik het wel zou kunnen.NIET dus!Hoe gaat het met jou?Wel goed geloof ik he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 dat is nou net het gevaar, Ya....na een poosje weer denken dat het wel kan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 quote: Originally posted by: bolletje En je hoeft niet opnieuw te beginnen, maar door gaan waar je gestopt was. Dan weegt het ook niet zo zwaar. Klinkt idd een stuk beter Bol:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 quote: Originally posted by: niwidat is nou net het gevaar, Ya.... na een poosje weer denken dat het wel kan.... Stom he,ik heb hier zo vaak gelezen dat ze dan de mist weer ingingen en dacht: dat zal mij niet gebeuren!En kijk nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 bij iedere terugval groeit het besef toch niet te kunnen drinken...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 met mij gaat het nu redelijk goed. vandaag de 14e dag adb en hoop for ever. Voel me we lbest sterk op het moment en wil echt niet meer drinken. Proberen is er bij mij ook niet meer bij.Alles goed met je kindjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 november 2010 Rapport Share Geplaatst 1 november 2010 zeker weten Niwi,God straft meteen!!!!Fijn ook dat hij me ook die zware kater niet heeft onthouden zodat ik dat besef ook goed had!Die had ik trouwens niet meer toen ik nog zoveel dronk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden