Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 november


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bolletje, ja, dat zou het inderdaad kunnen zijn. Ik heb al een tijdje zo'n gevoel dat ik echt moet opstaan of zoiets. maar ik kan niet eens stevig op mijn benen staan (letterlijk en figuurlijk) Bij mijn oudste zuster heb ik het ook. Dan heb ik haar aan de telefoon en leg ik neer en denk: verdorie, heb ik het weer laten gebeuren, dan voel ik me klein en leeg.......pffffff en soms is de grens bereikt en dan geef ik een sneer en dan ben ik de bitch en dat voelt natuurlijk ook niet lekker. Ik weet in theorie wat ik moet doen, nu het alleen nog doen......nou ja, heb het alleen maar over mezelf vandaag geloof ik.....sorry......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pas hem maar snel aan Ekstertje:D
Ik had het wel moeilijk gisteren.
Het hele huis staat vol drank voor verjaardag aankomend weekend.

Ben om 8 uur naar bed gegaan,werd gek van mezelf!

Vandaag erg emotioneel merk ik aan mezelf,
voel me niet lekker.
Moet er doorheen,ik weet het maar verrekte moeilijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jet, ik herken wel wat en begrijp het ook wel.
Ik vraag me ook wel eens af of er iemand zit te wachten op wat ik nu doe.
Groot deel van mijn taak is mensen stimuleren en motiveren, zorgen dat ze verder gaan.
Maar of mensen daar altijd gelukkiger van worden?
En als ze de gang er dan in hebben en tegen hun eigen of het bedrijfsplafond aanlopen, en zich daar soms niet bij neer kunnen leggen en gefrustreerd raken.
En dan het product wat we met al die gemotiveerde mensen maken...

Ik had gelijk, jij bent een wijze vrouw, weet wanneer het genoeg is geweest en je de balans moet zoeken.
Tijd om te kiezen tussen leven om te werken, overdaad, luxe en materie of gewoon leven, gelukkig zijn en geestelijk hoger stijgen door eenvoud en aandacht voor wat werkleijk belangrijk is.

Als je doet wat je leuk vindt, hoef je nooit meer te werken. Zei Ghandy en wanneer had die nu ongelijk.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedenmorgen vrienden! Dat ging gister dus niet goed met mij, was niet de enige geloof ik, wat blijft het toch moeilijk. Bambam, precies zoals je zegt: het resultaat van lekker niet drinken blijft soms op zich wachten. Ik was gister overdag ook zooo duizelig en moe, soms heb ik hoofdpijn terwijl ik niets gedronken heb. Dat zijn moeilijk tijden, dan denk je: waar doe je t voor? Stom natuurlijk. Nu gaat het best vanmorgen,
Ik kom toch maar weer terug hier op t forum, ondanks mn schaamte.
Mensen, ik maak gewoon een doorstart! Het ging juist zo goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knap dat je het dan niet gedaan hebt Jaya:present: Heb je al enig idee hoe je je droog door dat feestje heen gaat slaan? Dat lijkt me ook moeilijk:huh:

Zal zo eens mijn boekje induiken en een voor nu toepasselijk onderschrift opzoeken.
Misschien: wie mooi wil zijn moet zich geen wallen onder de ogen drinken:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sunny ik ben vorige week naar mijn broer geweest. Ik heb twee broer die allebei nog al autoritair zijn. Ze dulden eigenlijk niet dat ze het gevoel hebben dat er iemand, laat staan een vrouw, boven hun staat.
Ik krijg heel vaak te horen daar heb je haar weer, je kan zien dat je al 21 jaar een relatie hebt met een psych.
Ik heb me dat altijd aangetrokken want voor dat ik een relatie had, zeiden ze dit ook al tegen me. Een vrouw hoort achter het fornuis en moet niet zeuren.
Nu zie ik dat het de angst van hun is om geen controle te hebben over de situaties en dat ze misschien wel eens met een minderwaardigheidscomplex zitten van hier tot gunder. Dat ze moeite hebben met zich de mindere te voelen.
Ze raken grip om me kwijt. Niet omdat ik dat zo nodig wil maar omdat ik veranderd ben. Ik durf mezelf te zijn bij hun, en dat is moeilijk te accepteren. Ik mag eignelijk niet groeien en moet afhankelijk zijn van hun zodat zij kunnen blijven zeggen hoe ik moet leven. maar dat is afgelopen.
Vroeger hield ik daar rekening mee omdat ik niet wilde dat zij zich slecht gingen voelen door mij. Nu denk ik, je bent zelf verandwoordelijk voor dat gene wat je voelt dus doe er maar iets aan.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, hebben jouw broers geen vrouwen? die weer wat voor evenwicht zorgen? Gewoon jezelf blijven hoor.
Teveel....zou het aan de donkere dagen liggen..
Een feestje in huis met drank, Yala en dan je gasten iets aanbieden en inschenken. Dat zou een goed moment zijn om nu al met Refusal te beginnen. In principe hou ik niet van die pillen, maar voor een situatie zoals je a.s. weekend, kan het goed zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Beate,
Ja hoor ze zijn allebei getrouwd. Hun vrouwen gaan grotendeels ook hun eigen gang maar het blijft toch moeilijk om op deze manier om te gaan. Ze hebben er mee leren leven en dat is al knap zat.
Verder zijn het allebei heel emotionele stoere bonken. Lichaamsgewicht zo rond de 125 kg. Maar als er ergens een mus dood ligt te gaan worden het hele kleine jongens die staan te huilen. Ach het zijn ook mensen en ik houdt erg veel van hun hoor.
Ze moesten alleen wat minder dominant zijn. Kunnen ook helemaal niet met elkaar overweg.
Hopelijk ga jij je vandaag weer zo sterk voelen dat je weer kunt vechten tegen de alcohol.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niwi:
Ik kan het ook niet, dat weet ik....Nu het nog laten. Maar doe weer opnieuw mijn best.

Jayala:
Sterkte vandaag meis:present: We gaan "gewoon" weer onze stinkende best doen! Zal zo eens in de spiegel kijken of mijn 2 dikke vriendjes er nog zijn;) Heb mijn onderschrift aangepast, maar weet nog niet zeker of deze het gaat worden. Misschien komt er nog een betere. Maar de slag om de arm is eruit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...