Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 november


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 221
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moghu lieve kanjers,

Hebben jullie goed geslapen? Hier niet, heb gisteren toch te lang achter de p.c. gezeten dus dan blijft het s'nachts onrustig. Vanavond toch iets eerder afsljuiten.
Vandaag naar de psych. en verder wil ik gauw beginnen met schilderen anders komt het schilderij nooit af.
Heb er zin an.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borrie :heart::sun:

Ya lieverd heb je vannacht een beetje kunnen slapen?

Jet ook goeie morgen.

Har.:present:

Vonnie is altijd weg als ik kom. Of ik moet er vroeger uit of Vonnie moet later weg gaan.:)

Saar weer druk zoals gewoonlijk?

Dees jij gaat goed hé meis. Knap hoor. :present:

Ff kijken, was Igor ook al op? ik weet het niet meer, afin het is al zo druk weer op het frum.
Voor alle ingelogden een dikke :sun: Heb m'n tanden al gepoetst.

Ja hoor het beste paard van stal vergeten. susanna. Fijn dat je weer ff op de koffie komt.:present:

Eks. ook een hele goeie morgen voor jou meid. We gaan er weer tegenaan hé?:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bol,

Bol, ik kijk altijd onwillekeurig op als ik lees dat jij iets slikt (Refusal), of zo als nu als ik lees dat je naar de psych moet.
Komt omdat, en nu wil ik alle anderen niet te kort doen, jij hier altijd zo helend bezig bent.
Zo iets van een dokter die naar de dokter moet, snap je :huh:

Fijne dag in elk geval en een goed gesprek met die zielenknijper,
Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Desi,

En je gaat dat soort mooie dingen en fijne mensen meer en meer waarderen naarmate je minder drinkt is mijn gevoel, zekerheid mag ik wel zeggen.
Moeten we meer doen, rustig genieten van alle mooie en lieve dingen die om je heen voor het grijpen liggen.

I love life.

Aanpassing: a-tje vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Har. Nee hoor ik ben maar een hele doodgewone meid hoor. Lagere school en een jaar huishoudschool gehad, en op een internaat gezeten. dus niet gestudeerd of zo. Maar ik heb gewoon niet zo veel te vertellen over mezelf. Ben veel thuis, schilder doe boodschappen, poets, en werk bij de d.a.
Dan vind ik het belangrijk dat ik als ik kan, mensen een beetje kan helpen en er voor mensen ben. Maar als ik ergens mee zit, schrijf ik dat wel.:)
Dacht net, ik vind het denk ik toch wel moeilijk om veel tijd voor mezelf te vragen als dat niet nodig is.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar moet ik toch even op inhaken.....wat bolletje zegt....

het gaat helemaal niet om wat je doet maar om wat je BENT. Voor mijn gevoel ben jij toch wel een beetje de "moeder" van dit forum....jij houdt altijd zo mooi de boel bij elkaar en hebt aandacht voor iedereen. Zonder de anderen tekort te doen maar ik denk wel dat ze dit begrijpen.

Ik was even een paar weekjes weg, heel veel gebeurd..maar probeer er toch weer te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Kanjers,

Ik ga me zo opmaken voor mijn gesprek bij mijn counselor.
Ik ben zo moe van alles en het huilen staat me nader dan het lachen... :(

Vannacht ook weer naar gedroomd dat ik gedronken zou hebben en dat mijn relatie weer koek en ei was, bahhh...
Ik weet het gewoon af en toe niet meer wat ik nu moet doen.
Zo moe om de godganse dag voor mijn partner te denken en hoe het nu verder met mijn relatie moet, ik heb genoeg aan mijzelf, maar hoe ga ik dat brengen naar mijn partner toe?

:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Blondie.
Ik hoop dat er vandaag veel verdriet uit kan komen zodat je weer wat prettiger in je vel zit meis. Dan zie je toch een beetje resultaat van je strijd tegen de alcohol.:heart:
Waarom moet jij denken voor je partner? Zo haal je zijn verantwoordelijkheid weg en belast jezelf met een hele hoop denkwerk. En het loopt toch altijd anders dan dat jij denkt. Hij is ook een persoon met zijn eigen denkwijze.:)
Ik hoop dat je vandaag een hele goeie dag hebt en dat er wat meer duidelijkheid gaat komen want je hebt het zo verdiend.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

sterkte blondie. kun je er het met je couseler erover hebben? en voor je vriend denken is niet zo handig, dat kun je niet. hij zal het echt zelf moeten doen allemaal. je kunt geen 2 levens leven blondie. kop op . zorg dat je je eigen leventje stevig op de rails krijgt. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor ;
Ik heb zo om 11 uur een gesprek met counselor.
Daar kan ik het heel goed mee vinden en zij voelt mij perfect aan.
De andere counselors wat minder en dat zorgt voor verwarring bij mij...
Werd zelfs gezegd door een daarvan ik niet te snel moet willen gaan, want dat er toch geen urgentie aan zat, want ik word toch niet mishandelt...:huh:
Was effe mondjedood geslagen op dat moment, maar het deed wel veel pijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...