Spring naar bijdragen

Woensdag 3 november


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 228
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Smorgens Igor,
je boft, tis hier bar en boos, hihi.

Bor.... helemaal niet gezien, sorry,
:rose::present::):heart:;):sun::rose::present::):heart:;):sun::rose::present::):heart:;):sun::rose::present::):heart:;):sun::rose::present::):heart:;):sun::rose::present::):heart:;):sun::rose::present::):heart:;):sun::rose::present::):heart:;):sun::rose::present::):heart:;):sun::rose::present::):heart:;):sun:

Lieve Bor, je hebt heel bewogen maanden achter de rug.
En ook de komende maanden zullen niet kalm, rustig en makkelijk zijn.
Maar ik hoop dat dit nieuwe levensjaar jou een hoop 'goeds' zal brengen.
Ik wens je voor iedere dag die nog volgt een :rose:-netje in je hart....
Gefeliciteerd meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morguhhhhhhh iedereen.

Zwaar nachtje gehad, dus maar vlug bedje in.

Toch eerst voor ons Borrie :heart::sun::P:rose::heart::heart::sun::P:rose::heart::heart::sun::P:rose::heart::heart::sun::P:rose::heart::heart::sun::P:rose::heart::heart::sun::P:rose::heart::heart::sun::P:rose::heart::heart::sun::P:rose::heart::heart::sun::P:rose::heart::heart::sun::P:rose::heart::heart::sun::P:rose::heart:

Jetje, pm ontvangen, kom er later nog op terug hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jemig zeg, ik zat recht op in m'n bed van al dat geschreeuw. Nou moest ik er toch wel uit maar willen jullie dat niet meer doen?:angry::)
Even een hele mooie slinger maken voor Bor. :musicnote::heart::sun::present::):rose::musicnote::heart::sun::present::):rose::musicnote::heart::sun::present::):rose::musicnote::heart::sun::present::):rose::musicnote::heart::sun::present::):rose::musicnote::heart::sun::present::):rose::musicnote::heart::sun::present::):rose::musicnote::heart::sun::present::):rose::musicnote::heart::sun::present::):rose::musicnote::heart::sun::present::):rose::musicnote::heart::sun::present::):rose:
Zo want dat heb je dik en dubbel verdiend meid. Ik hoop dat dit jaar voorspoedig voorloopt voor je lieverd. Het is je gegund.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:moon:
Er is er één jarig, hoera, hoera,
Dat kun je wel zien: dat is zij.
Dat vinden wij allen zo prettig ja, ja,
En daarom zingen wij blij.
:moon:
zij leve lang hoera, hoera.
zij leve lang hoera, hoera.
zij leve lang hoera, hoera.
zij leve lang hoera, hoera.
:moon:
Lang zal ze leven,
Lang zal ze leven,
Lang zal ze leven in de gloria,
In de gloria, in de gloria
:moon:
Hieperderpiep, hoera!
Hieperderpiep, hoera!
Hieperderpiep, hoera!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!

Bor: VAN HARTE MEID!!!
:present::musicnote::heart::moon::present::musicnote::heart::moon::present::musicnote::heart::moon::present::musicnote::heart::moon:
Ook al gaat je weg niet over rozen, jouw deel geluk komt meissie en ik wens je dat je over een jaar tevreden en gelukkig terug maog kijken op wat je nu presteert!
:sun:

Zo ff wakker worden.
Mens Igor, leer je dat op de hondencursus ofzo :D!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is goed Bolletje! Ik neem hem zelf vast nu, lekker als ontbijtje:) Mjammie!

Heej: Yajala, Beate, Dymph, Catje en Teveel,
Hoe is het jullie gisterenavond vergaan? Kurkdroog gehouden? Hoop het! Hier alles nog droog, wel met wallen (nog steeds...zucht...) Gisteren een dagenteller op mijn Google account gezet. Hoef nu niet meer zelf te tellen. Alhoewel dat nu nog héél gemakkelijk gaat: vandaag dag 3;)
Succes vandaag hè kanjers!:present:


Hier waait het snoeihard. Mag er zo met de fiets en 3 kinderen doorheen. Joepie! Ik ga nu maar n's opschieten, blijft een gerace zo s'morgens vroeg!

Fijne woensdag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen ik ben isteravond opgebeld dat U Center definitief niet doorgaat. Met GGZ hbben we nog een appeltje te schillen maar daar komt nog vervolg op.
Gisteren naar AA meeting geweest en heb nog nieuwe ideeen wat opname betreftopgedaan. Er wordt dus weer aan gewerkt.
En vandaag weer de eerste niet !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...