Otje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Hallo allemaal, alles okay hier Vandaag mn huisje nog weer mooier gemaakt, gezellige boel wordt het hier zeg !!Vanavond dansen !!Mn Arabische prins is nog steeds enthousiast en lief en toch ook lekker pittig haha. Veel contact !!Nu maar vast wat eten, dan kan ik nog even ontspannen en daarna douchen en me mooi maken voor het dansen vanavond. Fijne dag jullie ook verder xx
witte Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Ik lees met grote verbazing dat mensen kennenlijk wel in staat zijn om de dieren zielig te vinden en daarom geen vlees meer etenMaar zichzelf vinden ze niet belangrijk genoeg en drinken ze door tot er hele nare situaties ontstaan:huh:
dymph Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Ik accepteer echt wel hulp hoor. Was al die tijd thuis. Krijg zelf Drup ook niet te pakken aan telefoon. Heb zelf ook al geprobeerd. Pfff... alsof ik het dan laat afweten dat is helemaal niet waar.Ff boodschappen gedaan voor de afleiding, ook al heb ik er een hekel aan. Met noodvaart langs de wijnflessen geracet en zo rap mogelijk weg uit die winkel.Niet gaan invullen voor mij hoor, daar word ik een beetje kriegel van. Ik heb geen telefoon gehad, dus kan ik hem ook niet aannemen, lijkt me zo.
dymph Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Ik zal me voortaan wat minder explosief uiten, want blijkbaar roept dat problemen op. Niet zo bedoeld hoor, ben gewoon zo, ook in mijn praten. Is mijn manier om de boel van me af te gooien. Enne, ik zit hier echt niet voor mijn kattenprobleem, helaas echter vormen verlies, afscheid en de hele ratteplan wel en behoorlijke trigger. En om die in de hand te houden, knal ik het er maar uit.
zoermuis Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Net bij arts GGZ geweest. Laat me weer chequen dmv bloedprikken hoe het met mijn lijf gesteld is. is nooit weg. Heb diverse medicijnen afgebouwd de laatste tijd.
bolletje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Dymph maak je niet druk meis, ik heb het gevoel dat Druppie het over twee verschillende personen heeft. Drup heeft een maatje die beloofd had kontact met haar op te nemen en dit is niet gebeurd. Tenminste zo begrijp ik het hoor.
bolletje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Ja hoor Jettebet, ik heb het goed naar m'n zin gehad vandaag. Lekker rustigaan gedaan, beetje geschiderd, lekker gekookt, beetje voor je buis gehangen, mmmmooooeeaaaa zo gaat ie lekker hoor.Morgen werken. vanmiddag met mijn manneke er over gehad hoe ik dat jong spul nu het beste gemotiveerd krijg om er eens flink tegen aan te laten gaan. Ik moet ze appart nemen en vragen hoe ze aan kijken tegen de toekomst. En dat een stageplaats belangrijk is. En als ik ze naar huis stuur dat de school dat dan ook te weten komt, maar belangrijk is dat ze zelf de verantwoording dragen om deze stageplaats goed te laten verlopen.Nou aheum morgen gaat tante Bol eens goed aan tafel zitten met twee van die gasten, kijken of het me lukt.
sailor Geplaatst 4 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 4 november 2010 gedsie,wat ben ik depressief zeg,al weken trouwens,en nu al die verhalen weer dat ik nòòit meer wat mag drinken,( weet ik diep in mijn hartje wel hoor)ondanks refusal,is de fles akelig dichtbij,dus ten einde raad de ggz maar ff gebeld,en tot mijn stomme verbazing kan ik daar woensdag as al terecht!zal wel een heftig gesprek worden maar knap er bij voorbaat al van op!mijn poezenleed is eindelijk opgelost,zelfs de duurste brokken at hij niet meer? ja dank je de koekoek hij vreet gewoon de bak van een kat een paar huizen verderop iedere ochtend leeg!zal maar eens een zak brokjes brengen,wil er geen gezeur over hebben.
sailor Geplaatst 4 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst 4 november 2010 gedsie,wat ben ik depressief zeg,al weken trouwens,en nu al die verhalen weer dat ik nòòit meer wat mag drinken,( weet ik diep in mijn hartje wel hoor)ondanks refusal,is de fles akelig dichtbij,dus ten einde raad de ggz maar ff gebeld,en tot mijn stomme verbazing kan ik daar woensdag as al terecht!zal wel een heftig gesprek worden maar knap er bij voorbaat al van op!mijn poezenleed is eindelijk opgelost,zelfs de duurste brokken at hij niet meer? ja dank je de koekoek hij vreet gewoon de bak van een kat een paar huizen verderop iedere ochtend leeg!zal maar eens een zak brokjes brengen,wil er geen gezeur over hebben.
dymph Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Over poezenleed gesproken Sailor Wat rot dat je je zo depri voelt, maar wat fijn dat je snel terecht kunt. En tsja, dat nooit meer mogen drinken, dat vind ik ook een hele berg. Daarom maar dag voor dag hé. Is misschien wel de enige manier.Sterkte vandaag en bedenk dat ik ook moet hoor.
bolletje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Goeie avond Sailor,Heb je vaker in deze tijd van het jaar last van sombere gevoelens? Of is dat niet gebonden aan een jaargetijde?Fijn trouwens dat je zo vlug terecht kunt, dan zit je er niet zo lang tegenaan te hikken.Ik wist niet dat jij ook Refu. slikte. Heb je ooit een nare ervaring gehad met de Refu? Veel vragen hé?O ja en ik heb me nooit voorgenomen niet meer te drinken, maar door de nare ervaringen die ik gehad heb met de Refu. in combinatie met drank, peins ik er niet aan om te drinken, maar de trek in drank is er ook niet zo veel meer. Gelukkig. Maar nooit meer drinken, die belofte kan ik mezelf niet doen.
niwi Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 ik ben zo blij dat ik niet meer hoef te drinken...stel je voor...dat ik voor de rest van mijn leven zou moeten drinken...
blondie6173 Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Goedenavond allemaal,Vandaag maar een ruk gegeven in mijn huiske, alles spik en span, en ik ook weer blij en tevreden met mezelf...Zo kun je het ook zien Niwi...Ik zou er ook niet aan moeten denken mijn hele leven te moeten drinken, want zo zal mijn leven zijn als weer toegeef aan koning Alcohol.Wat een nachtmerrie... brrr...
bolletje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Hé Jet toch, het zijn toch woestijnvossen? Ze hebben ook familie in de noordpool. Die waren verslaafd aan antivries.Ik zat net te denken, wat is Refu voor mij toch een gemakkelijk middel. Ik dronk s'ochtends nooit omdat ik het niet weg kreeg, dus is het voor mij ook niet zo moeilijk om de Refu. ook s'ochtends te nemen. Dit hoort nu zo bij mijn leven, ik doe het automatisch.Ik denk toch dat het zelfs onbewust bij mij werkt, ik heb bijna geen trek meer.En mensen die hun kater en bibberende handen moeten weg drinken hebben daar ook geen last meer van, dus kun je werken aan de opbouw van je leven.Maar als ik het een keer niet zou nemen, weet ik zeker dat mijn trek dik en dubbel terug komt. Ik heb het gemerkt toen ik met mijn verjaardag wilde gaan drinken. Het leek net of ik toen 9 mnd. niet droog had gestaan zo'n zin kreeg ik in eens weer. Daarom kan ik ook nooit zeggen ik drink niet meer. Ik kan alleen wel zeggen dat ik er nu geen behoefte aan heb en ik weet dat ik nu 4 dagen niet kan drinken en dat geeft rust.
niwi Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 op die manier is nuchterheid toch een beloning...
blondie6173 Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Zo, en nu weer lekker fijn naar een meeting toe...Tot laters...
dymph Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Jet, wil toch ff reageren via pb. Voel me nogal erg aangesproken door je berichten. Komt aardig hard aan.Ik weet niet hoor, als ik alles moet overwegen wat ik zeg, dan wordt het voor mij zo geforceerd. Ik ben nu eenmaal een explosief type in woord en gebaar, zo ben ik gewoon. Een heftig voelend mens, dus als er ik wat uitgooi, is het altijd wat teveel. I know, maar het is wel echt. Maar goed, ik zal er op letten, zeker als het tot verkeerde conclusies leidt bij de andere forumleden. Dat deel begrijp ik wel. En ja, dat hier allemaal van die positieve, sterke vrouwen zijn (ik vind ze echt sterk hoor, geen sarcasme) daar behoor ik mss wel niet toe. Ik ben een negativeling, zo opgevoed ook. En een zeurkous of peeuwdoos op dit moment, omdat ik het niet zo goed aankan. Mss is mijn incasseringsvermogen wel niet zo grootomdat de dingen er bij meestal hard inslaan. Daar kan ik niks aan doen. Wilde ik ook dat ik dat niet had.Zou leven een stuk gemakkelijker maken.Nou ja, voel me er rot bij en het lijkt me beter dat even te uiten. Heb anders de neiging in mijn schulp te kruipen en dat heb ik al lang genoeg gedaan. Hoop dat je me een beetje kunt begrijpenliefs dymph
dymph Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 oepselefloeps, dit bericht had een pb voor Jet moeten zijn. In de zenuwen verkeerd gegaan en nu dus openbaar. Nou ja, dan maar kwetsbaar...
lady jane Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Ha Dymph,ik voel me ook ff aangesproken;beschouw mezelf wel als sterkniet als positief,maar ik wil je wel even duidelijk maken dat er aan mijn ruim jaar niet drinkenjaaaaaaaren van stop en minderpogingen vooraf gingenIk heb toevallig (wat heet toeval?) dot forum en ADB ontdekt om het momentdat ik het drinken zoo ontzettend spuugzat was, dat de knop al half om was.Maar nu lijkt het soms alsof ik sterker ben dan ik was snap je?En ik denk dat het jou ook zo kan gaan,maar ik raad je af je te vergelijken met anderen hieriedereen heeft zijn/haar eigen proces en leert met vallen en opstaanje faalt pas als je opgeeften dat heb jij nog niet gedaan:heart:
lady jane Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Hoi Glen,hoe gaat het met je? Wanneer volgt de opnameweet je dat al?
bolletje Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Van mij krijgt die zeurkous en Peeuwdoos (wat dat ook moge zijn) een dikke Je bent oké meis. Ook jij bent sterk, anders was je niet bij het forum gekomen hoor. Geef jezelf de tijd om te wennen aan een ander leven.
glen Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 nou ze hebben mij gebeld en wat denk je de dokter will me eerst zien maar ik weet well dat het enschede gaat worden maar waneer weet ik nog niet precies
lady jane Geplaatst 4 november 2010 Rapport Geplaatst 4 november 2010 Lijkt me ook wel logisch glendat hij je eerst wil zien en spreken.En formulieren voor de verzekering enz.ben volleyenwedstrijd tegen de kampioenen van vorig jaartot laters
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden