Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 208
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Moghu Jet, ja die pubers, het is me wat hé mied. Maar troost je, het gaat over. Toch :huh:

Dees dag 17? Goh wat goed hé? Is het al lang geleden dat je het zolang vol gehouden hebt?:heart:

Borrie ga je vandaag nog iets prettigs doen voor jezelf? Iets waar je je een beetje blij mee kan voelen?

Goeie morgen susanna:sun:

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Teveel

Zeker luxe Jane, geniet en droom maar lekker.

Dat wil ik trouwens ook wel, naar Brussel...

Maar moet dalijk naar Schuddebeurs bij Vlissingen.

Twee dagen training, blijf daar ook slapen, wel een fijn hotel
:)

Harry

en ik mij maar afvragen wat je in vredesnaam cryptisch van schuddebeurs kan maken,maar oh wonder het plaatsje bestaat echt,en inderdaad met een mooi hotel!
werk ze teveel!

Geplaatst

Ja Boll. Afspraken maken anders wordt het nooit iets. Achteraf zullen velen er blij mee zijn. Zul je zien! Er zullen meerderen met jou eens zijn alleen durven ze het zelf bv niet te zeggen. Wacht maar af.
De jeugd moet je gewoon aanpakken die weten gewoon niet beter meestal. Ze moeten nog veel leren.

Geplaatst

Boll de voorgaande periode was 18 dagen!

Borr wat een lekker gevoel he? Vasthouden!:heart:
Eks mijn dochter is ook net vertrokken. gelukkig is zij altijd op tijd klaar en zitten we eerst nog lekker over van alles te kletsen voor ze gaat. Kwalitytime.:)

Geplaatst

Geweldig Borrie. Ja dit is toch veel fijner hé? Je kan trots zijn op jezelf lieverd.:heart:

Dees, maar ik ben vergeten te zeggen dat er ook een paar jongeren zijn die heel erg tof zijn hoor. Die pak ik af en toe eens lekker vast of geef ze een aai over hun bol. Dat zijn prima mensen. Ik merk dan dat ik heel anders ben. Ik hoef niet achter hun vodden aan te zitten, en geef een hoop complimenten. Laat echt zien dat ik blij met hun ben. Hoop dan maar dat diegene die wat moeilijk zijn toch gaan denken dat het zo veel fijner is om met mensen om te gaan.

Geplaatst

natuurlijk zal ik ze niet over een kam scheren. Er zijn inderdaad goeden bij. Mijn dochter is ook zo n meisje die doet wat ze moet en ziet wat nodig is. Ze werkt sinds kort bij V&D enkele dagen per week na school. En trots dat ze is. grote verhalen iedere keer.
Ze werkt bij de mannenmode en een tijdje geleden zijn we zonder dat ze het wist naar haar toe gegaan en haar overvallen. We tikten haar aan van achter (zodat ze niet direct zag dat wij het waren) en vroegen of ze ook herenoderbroeken verkochten met een remspoor. Je had dat gezicht moeten zien toen ze zich omdraaide.:)

Geplaatst

Sowhat ook van hieruit een hartelijk welkom hoor. Je ziet wel dat er hier over alles en nog wat gesproken kan worden. Vaak zijn het dingen waar we anders voor zouden gaan drinken.;)

Precies Jet, laat ze maar eens een poepie ruiken meid. Daar zou ik ook heel kwaad over worden. Het is nog al geen geld zeg. Dat is toch de moeite waard om daar eens over te bellen.

Ikzelf heb besloten om straks als ik bij mijn kabouter ben, eens te vragen hoe ik met de moeilijk opvoedbare jongeren het beste om kan gaan. Wat ik moet veranderen om het voor hun en mezelf zo prettig mogelijk te laten verlopen.
Hij heeft jarenlang bij de kinderbescherming gewerkt en heeft af en toe wel eens kinderen mee naar huis genomen.
Hoop dat hij er voor open kan staan, want dat is altijd de vraag.
Merk wel dat, sinds ik niet meer drink, ik minder lang met dingen blijf zitten. Vroeger kon ik daar heel lang over zitten mokken, nu is het meestal na een nacht goed slapen minder moeilijk. Zie ook veel eerder waar de problemen zitten, en dat voelt goed aan.

Goeie morgen Bako. Hoe is het met je?

Geplaatst

Ben ik weer:)
Het spul zit weer veilig op school.

Bolletje:
Wat zullen ze een goeie hebben aan jou op die dierenambulance:present: Mooi om te lezen hoe je met je jongere collega's om gaat, petje af!

Desi:
Knap hoor meis! Zei het al eerder: jij bent goed bezig! Nog 2 daagjes en je hebt een record! Lekker zo doorstomen. Met je dochter gaat het ook goed zo te horen, zo komt alles toch nog op z'n pootjes terecht.

Jet:
Dat is ook niet weinig ook! Zou ik helemaal de zenuwen van krijgen van zo'n bedrag. Ga maar gauw bellen dan!

Borretje:
Ook jij gaat goed hè! Je verjaardag doorstaan op water mèt drank in huis. You go girl!!:)

Blondie:
Hi hi...sop zè dan maar;)

Geplaatst

Goh Bako wat goed zeg. Proficiat joh. Ik hoop dat, als je tijd hebt, je hier wat meer te kunnen zien. Velen kunnen een voorbeeld nemen en zien dat het lukt om zolang droog te staan. En wat voor 'n positieve invloed droog staan heeft.
We gaan jou met z'n allen achterna hoor.;)

Geplaatst

Bedoel het niet depri...Borretje. Maar ben een beetje aan het piekeren denk ik..Zie onderstaande..

Om eerlijk te zeggen Sowhat schrok ik wel van je verhaal dat ik dus na jou 7 jaren droog staan er dus nog niet "ben". Nu dacht ik na 4 maanden wel weer wat te kunnen drinken, nee dus. En straks nu een paar jaar kan het dus nog steeds niet. Dat zet me aan het denken. Misschien stop ik wel met drinken met in mijn achterhoofd toch het idee dat het ooit wel weer zal kunnen. Nu moet ik dus gaan nadenken over het feit dat dat wel eens een "no go erea" kan zijn.

Geplaatst

Nee, dat blijkt Sowat. Alleen denk ik dat wanneer ik iets niet mag het dan meer trekt, een soort verboden vrucht. Als ik het wel zou mogen en kunnen dan ben ik er vast minder mee bezig lijkt me.

Geplaatst

Niet mogen, van mezelf niet mogen...
Omdat ik weet dat ik dan risico loop tot het gaatje te gaan. Stiekem hoop ik dat ik wel "gewoon" kan stoppen na 2 glaasjes en ik dus een normaal mens ben. Zoiets?

Probeer het ook te zien als iets waar ik niet tegen kan. Maar voor mijn gevoel sluit ik mezelf dan buiten iets waar ik voor een stukje toch wel bij wil horen...Dat stukje is dat wijntje bij de pasta dat zo lekker smaakt. Of dat drankje bij de bruiloft. Ik noem maar wat....
Ik ben vegetarier en moet om die reden al zo vaak aangeven dat ik iets niet eet..Nu komt dar ook nog drank bij. En zelfs ik als vegetarier eet wel eens vlees of vis omdat ik er dan veel zin in heb en mezelf dat dan gun. Daarna taal ik er dan zeker weer een jaar niet naar.

Maar snap jullie ook wel hoor. Wil ook niet terug naar dat moment dat ik stomdronken over de tafel lazerde:$ Maar zou graag ergens daarvoor zitten. Gewoon genietend van een goed glas wijn.

Ik zei al denk gewoon over mijn redenen om te stoppen, ik denk er nu echt niet over om vanavond een glas te gaan pakken hoor! Wees gerust:) l

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...