Spring naar bijdragen

Vrijdag 5 november

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey lieverds, ik weet het, het is zo en niets anders, kan niets verder doen en dat frustreerd me zo.
Ik weet dat k dit moet volhouden, maar de betekenis "ik geraak leeg" is een onderschatting geworden !

Als alles echt rond is en ik zit daar op mijn plaats, sluit ik me een week op denk ik.

Beth, deesje, en iedereen die zich momenteel ook slecht voelt, mijn gedachten gaan ook uit naar jullie hoor !!

Mup, Jet het staat soms tot aan mijn lippen, en dan bedoel ik niet de drank hé ;)

Och, het gaat op en af, heel de tijd, maar door de onzekerheid meer af dan op. Spijtig genoeg.
Ik ga me vanavond even verzwelgen in zelfmedelijden denk ik en vroeg naar bed met een dikke temesta.

Droomloos, maar niet hooploos :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neen ben er nog hoor.

Die smiley is zuiver bedoeld als smiley mups, niets meer, maar ook niets minder ;)
Igor, ja, tot rust komen denk ik. Ik zeg dat nu wel maar als het zover is, dan vergeet ik dat toch weer :D

Meisje, dank, je bent er altijd voor me geweest, samen met velen. Dat doet goed !

Ik heb je ook gelezen glen, maar nog niet gereageerd. Met deze even rechtgezet met een welgmeende proficiat. Laat dit het begin zijn ;)

Niwi :heart: lees het keer en keer opnieuw. Lijk wel op antarctica te zitten momenteel :huh:

Kan zijn dat ik ineens weg ben, want er nadert een schip. Nog heel even misschien :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Glen, kerel wat ontzettend goed van je joh. Wie had dat nou verwacht. Heel stilletjes neem je de beslissing om eens te kijken of je kunt stoppen, en het is je gelukt kerel. Wat moet jij trots zijn op jezelf. Heel knap hoor.
En als het je twee dagen lukt, lukt het je morgen ook weer. zeker weten. voor jou een levensgrote knuffel want dat heb je dik en dubbel verdiend.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...