zoermuis Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Mijn motivatie is NIET weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Kan je je een beetje vinden in de verklaring die Jet gaf, Dees? Dat helpt misschien he. En het gaat over hoor. Dat weet je ook wel toch? Denken aan morgen en hoe blij je dan zult zijn dat je dit uitgezeten hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Niwi!!!!! niet stiekum iets typen als ik niet kan meelezen of was dat een vraag om een giga ban? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 quote: Originally posted by: igorkreeg vandaag opmerkingen waar ik dus helemaal niet blij van werd. Zeg op, van wie? zijn ze nou helemaal belatafeld???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 nee hoor, Igor....was eigenlijk een vraag naar de bekende weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ja Niwi, waarom heb je het weggehaald? :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 ik geloof niet dat het zo direct alcohol-gerelateerd was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Dat hoeft toch ook niet altijd Niwi?Doe es gek, gooi je haar losssss :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 als het niet schokkend is Niwi kun je het ook wel herhalen.......kom op, zeg op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Glen voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glen Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Dank jullie allemaal voor alle fijne reacties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 nee, het schokt niet, Igor..op het moment toch niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Hey lieverds, ik weet het, het is zo en niets anders, kan niets verder doen en dat frustreerd me zo.Ik weet dat k dit moet volhouden, maar de betekenis "ik geraak leeg" is een onderschatting geworden !Als alles echt rond is en ik zit daar op mijn plaats, sluit ik me een week op denk ik.Beth, deesje, en iedereen die zich momenteel ook slecht voelt, mijn gedachten gaan ook uit naar jullie hoor !!Mup, Jet het staat soms tot aan mijn lippen, en dan bedoel ik niet de drank hé Och, het gaat op en af, heel de tijd, maar door de onzekerheid meer af dan op. Spijtig genoeg.Ik ga me vanavond even verzwelgen in zelfmedelijden denk ik en vroeg naar bed met een dikke temesta.Droomloos, maar niet hooploos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 je eigen onderschrift, rekel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Wil en dan??? 1 week opsluiten gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 glen, respect voor jou En will, sterkte he!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 quote: Originally posted by: willMup, Jet het staat soms tot aan mijn lippen, en dan bedoel ik niet de drank hé Ik zal verder niet vragen waarom juist deze smilie erachter staat. :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ben je van de boot gevallen Wil??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Neen ben er nog hoor. Die smiley is zuiver bedoeld als smiley mups, niets meer, maar ook niets minder Igor, ja, tot rust komen denk ik. Ik zeg dat nu wel maar als het zover is, dan vergeet ik dat toch weer Meisje, dank, je bent er altijd voor me geweest, samen met velen. Dat doet goed !Ik heb je ook gelezen glen, maar nog niet gereageerd. Met deze even rechtgezet met een welgmeende proficiat. Laat dit het begin zijn Niwi lees het keer en keer opnieuw. Lijk wel op antarctica te zitten momenteel Kan zijn dat ik ineens weg ben, want er nadert een schip. Nog heel even misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Jet, mag ik een héél klein stukje meegenieten met je ??Have fun, ik denk aan je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Heerlijk Jet. Geniet ervan meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Joehoe ik ben er weer.Jet geniet maar lekker van het uit eten gaan meid. Er is niets zo fijn denk ik als vieren dat je met jou gezin gelukkig bent.Zo ff lezen en dan eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 weet niet wat ik veder nog moet zeggen. Kan het niet duidelijker uitleggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 goeie avond allemaal, hoe is het hier? zie net bericht van glen, hou vol man. sterkte voor iedereen die het moeilijk heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Glen, kerel wat ontzettend goed van je joh. Wie had dat nou verwacht. Heel stilletjes neem je de beslissing om eens te kijken of je kunt stoppen, en het is je gelukt kerel. Wat moet jij trots zijn op jezelf. Heel knap hoor.En als het je twee dagen lukt, lukt het je morgen ook weer. zeker weten. voor jou een levensgrote knuffel want dat heb je dik en dubbel verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden