lady jane Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ha die heintje, en een hele goeienavond saamja ben een beetje laatdacht erover James Bold ook maar ff te kijken, maar dat wordt wel erg laat dan he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Wie is James Bold? Maar L&O heb je wel gezien toch? Tweede kende ik al, maar de 1e vond ik erg aangrijpend. Dat is wel nieuw voor me, van de laatste tijd. Dat iets op tv me kan raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Truste meisen morgen gezond weer op he!ik duik er ook inwil morgen naar de Ikeawelterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ik heb net de 1e gemist Mupjammer, want dat was er net een die ik ook nietb kendeverder zie ik alleen maar herhalingenblijft goed hoor, maar tochBold is Bond vautje:Dnou speel ik weer heintjeik zei toch welterusten!!!doeg doeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Heb de eerste gemist. Alleen de tweede gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Ach, die eerste komt vanzelf wel weer een keer voorbij. Ik ga ook. Nachtlampjes uit.Lekker slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 5 november 2010 Rapport Share Geplaatst 5 november 2010 Zie het toch niet zitten. Is zo'n rommel in mijn kamer. Gewoon niet fijn. Echt heel veel dozen tot aan het plafond en weer daar alleen liggen. Het maakt me gewoon gek! En geen tv. alleen met mijn angst. Het maakt me zo bang. Daarom hang ik hier nog steeds rond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Weet het gewoon nu even niet en denk dan toch nog maar een wijntje. Probbeerde het vanavond niet te doen, maar dit lukt gewoon niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 This sucks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Oh zie dat ik nog alleen over ben, nou ja dan ga ik ook maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Oh was bijna uitgelogd omdat iedereen was uitgelogd. Hou het gewoon niet vol. Durf niet naar bed. Zit hier alleen, voel me vreselijk en mag niet drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Ken jou nog niet geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Ja en het zal me vast niet een beter gevoel geven maar weet nu even niet meer wat ik anders nog kan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Bah wat naar voor je. Hier zit er dus nog zoeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Ken ik niet. Zing es een stukje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Oh ik moet er op klikken zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Eerste nummer vind ik ik wel mooi. Snap echt niet hoe jullie dat doen. Dat er zo op zetten dat ik er alleen maar op hoef te klikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 quote: Originally posted by: FiboOf deze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Dat is te moeilijk voor me. Ben niet zo goed met computers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Heb zelf ook even wat muziek opgezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Zit steeds maar te denken dat ik zo naar bed moet en dan word ik weer bang. Als ik er niet aan denk gaat het wel een beetje beter. Maar als ik dan weer denk dat ik hier niet de hele nacht kan blijven zitten word ik weer bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Pink, Evenescence, Katie Melua... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Ja maar het is teveel om even snel weg te werken en dat ligt echt niet fijn als je in zo'n volle kamer ligt ook al heb ik eergister een tent om mijn bed gebouwd,ik weet toch dat het er ligt en als ik de kamer in kom zie ik het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden