ekstertje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Spannend Sara, zo'n examen...Snap dat je ertegenop hikt, maar misschien moet je er inderdaad maar gewoonweg voor gaan..Ik kan me er weinig bij voorstellen zo'n examen. Maar zie wel eens een stukje training en dan lijkt het me vooral voor de baasjes maar hard rennen! Zal duimen zaterdag:)Bolletje:Lijkt me een rustig dagje dan, lekker! Ook hier niet zoveel gepland. Zie wel wat de dag brengt. Moet nog wat wasjes doen en dat soort klusjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Zo, ik ben er, ruim een half uur te vroeg.Ga maar eens kijken waar de ingang is, behoorlijk groot conferentiecentrum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Zo, hier eerst maar effe douchen en dan gaan bellen en boos worden op mijn verhuurbedrijf, als ik ze te pakken krijg...Wacht nu inmiddels al 2 maanden op de betaling van het Gas en Licht door de nieuwe huurders en heb ook nog geen getekend nieuw huurcontract... En dat terwijl ik het verhuurbedrijf 75 euro per maand betaal om dat voor mij te regelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Teveel? Cursus of bijeenkomst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Zijn ze nu nog steeds aan het pluten Blondie. Dat duurt al een tijdje hé? Ja tegenwoordig moet je drammen om iets voor elkaar te krijgen anders laten ze je gewoon stikken. Bah.Zo hier zijn ff wat :sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun::sun:v:sun::sun::sun::sun::sun:v:sun::sun::sun::sun::sun::sun:voor jullie, gewoon omdat ik daar behoefte aan had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ik kan me herinneren dat je het daar eerder over had Blondie. Balen dat het nu nog steeds speelt. Misschien moet je eens dreigen dat je hen niet meer betaalt totdat je je achterstallige kosten van de huurders binnen hebt? Dan weten ze hoe of het voelt:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ik ga vandaag ook achter mijn alimentatie van ex aan. Dochter is al vanaf februari bij mij en hij heeft tot nu toe nog geen cent betaalt. Aangetekende brief heb ik vrijdag retour gekregen. Hij doet net of zijn neus bloed . Als je niet met elkaar communiseert(hij wil niet) is dit lastig regelen. Maar is en blijft alimentatieplichtig. Ik vind dat je dat toch voor je kind doet. Het is voor haar welzijn:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Net telefoontje gehad van vriendin. Zij wil graag dat ik haar begeleid met Antabus innemen. Heb haar gezegd dat ik vanavond kom en het haar geef. Eindelijk is ze zover dat ze van de drank af wil. Wat heeft ze diep gezeten. Gisteren haar relatie (eindelijk) beeindigd en ze is bereid om helemaal opnieuw te beginnen.het is een pak van mijn hart. Ze was zich helemaal kapot aan t maken.Vind het fijn om te kunnen helpen. Geeft mezelf veel genoegdoening en sterkt mij ook weer. Klint egoistisch maar zo werkt het wel:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Dees kun je niet eens naar een Wetswinkel gaan om te kijken of ze wat advies hebben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Dag Jet; good goan OOOOhhhhhhhhhw Bol YES!!!! Dat mag je nog hééééél vaak doen, geniet ik van !!!Eks zo te lezen heb je naar behendigheidstraining gekeken. Ik doe africhting, da's meer zoals bij de politie en vergt ontzettend veel van baas èn hond. Ik word altijd zo verdrietig en onzeker als het niet lukt omdat ik weet dat ik eigenlijk niet de goede baas ben voor mijn hond maja, we zullen het met elkaar moeten doen en ja, ik ben (te) laat begonnen en nu is hij bijna 6 en kun je niet zoveel meer verwachten. Maar aan de andere kant mag ik ook wel n beetje trots zijn dat ik toch nog zover ben gekomen, een jaar geleden dachten we allemaal nog dat ik alleen nog met hem zou kunnen speuren.Het weekend vóór n examen is het altijd extra druk omdat er dan ook van andere clubs mensen komen intrainen die bij ons examen gaan doen. Dus lang wachten en alles buiten, brrrrrrrr......Heb behoorlijk hinder van de Raynaud en de artrose dan maja, nog ff volhouden en dan op n laag pitje het winterseizoen door.Moet trouwens bekennen dat ik gisteravond wel heb gedronken.Waarom ik dan niet hier kom? Tja.......elk antwoord is geen excuus, ik weet het. Maar op zo'n moment ben ik te moe om naar boven te lopen, pc aan te zetten en te wachten tot ik eindelijk op t frum zit. Geen excuus, ik weet het . Tjongejonge wat ben ik toch een struikelaar tegenwoordig, bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Jemig Dees, wat knap van je!!! En wat moedig van je vriendin dat ze het aandurft en dat terwijl ze zulke emotionele beslissingen neemt! Begrijp heel goed dat het jóu sterkt om te kunnen en mogen helpen, "delen is helen" zou Rudy zeggen maar kun je het aan? Jammer dat ze niet op t forum wil komen, misschien bedenkt ze zich nog? Heeft ze al eens meegelezen hier en gezien hoe warm en gezellig en steunend onze huiskamer is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Oh Drup...........lees net op het andere draadje dat het bezoek juist heel emotievol was, wat vind ik dat rot voor je meid, heb er ff geen woorden voor.............Fijn dat Caro er is!Van mij een extra dikke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Goh Dees wat goed zeg. Ja jammer dat ze niet op het frum wil komen, misschien in de toekost? Wie weet.Saar meis, ook goeie morgen.Ik zat net te denken, zal ik eens heel gek doen? Zal ik mijn kerstboom gaan zetten????? Heu??? Wie hoor ik daar lachen? Denk er aan hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hoi Sara,Jammer van gisterenavond, maar het dan niet naar het forum komen herken ik wel hoor...Als ik drink dan kan alles me gestolen worden (erg hè) en dus ook het forum...De volgende dag schaam ik me en heb ik spijt. Hoop dat het me nu wel lukt om het langer dan 4 maanden vol te houden...Had je een aanleiding om te gaan drinken? Vandaag weer dag 1 dan maar?Heb inderdaad behendigheid gezien denk ik. De honden moeten er dan door tunneltjes rennen en over hekjes springen en zo...Maar heb ook wel eens mensen gezien die (vooral met bouviers en herders) oefenen met van die politiepakken. Ook moeten ze zoeken naar een geurstaafje of zoiets. Is dat wat jij doet met jouw hond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hey, hallooo-hooooo waar zitten jullie? Zie er 9 ingelogd, met Tactus erbij 10 dus euh.......spelen jullie verstoppertje ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hoi Desi:Wat fijn dat je je vriendin hierin kunt helpen. Pas je wel op dat je ook al genoeg aan jezelf en je eigen gezin hebt. Natuurlijk moet je helpen hoor, begrijp me niet verkeerd! Bedoel alleen dat je jezelf niet moet vergeten en je bent zo goed bezig nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Ze is helaas niet zo op computers. Op inernet wat opzoeken doet ze wel maar dat is alles. Ik zal het langzaam bij haar proberen duidelijk te maken hoeveel je aan dit forum kunt hebben. Misschien lukt het haar om zich erover heen te zetten. Zal wel zien. Vanavond ga ik in ieder geval naar haar toe. Ik zal haar extra in de gaten houden de komende tijd. Ze is erg labiel door de situatie thuis. Ze heeft de meeste mensen om zich heen van zich afgeduwd de laatste tijd omdat ze alleen nog maar wilde drinken. Nu zit ze echt alleen. Een heel ernstige situatie. Zal haar op sleeptouw nemen in ieder geval. Zoveel als me dat lukt want ik ben zelf ook nog niet zo vlug in vanalles ondernemen. Moet ook weer wennen aan dagelijke ritmes. Het gaat in ieder geval de goede kant op met mij.(kon beter maar het begin is gemaakt en ik krijg veel ondersteuning van mijn omgeving). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Bolletje:Een kerstboom? Hi hi...ben je wel lekker de eerste:D dat dan weer wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hihihi was net te vroeg, jullie waren er wel Bol hahahaha maar dan geen echte hoor die is dan tegen kerst kaal Het bekende verhaal Eks; de eenzaamheid en het zo ontzettend moe zijn van het gevoel aldoor maar te moeten vechten. Blij dat je t gevoel herkent. Zoal Woman "weekendlover" in haar onderschrift had kan ik er tegenwoordig "weekenddrinker"onder zetten, schaamschaam.......Maar gaat over, ik wil en kan het dus ooit gaat het me lukken. O zo.Met jullie steun; thanxxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hoi lieverds, spring maar vlug even binnen en buiten, no time to waste !Heb vandaag afspraak bij 2 banken, de eerste waar ik me kompleet van de domme ga houden boor die lening en de andere, mijn vaste om te horen hoe het nou juist zit !Nog 22 dagen Hoop dat het goed gaat met jullie, zo niet......catch :present::present:Spring later wel opnieuw ff binnen, hier alles okay, .....so far ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hoor ik toch iemand lachen??? Eks.??Ja ik vind de kerstdagen zo ontzettend leuk, en het is wel meer voorgekomen hoor dat ik de kerstboom vroeg zette.Ik vind het altijd zo zonde hé, je hebt mensen die twee dagen voor de kerst de kerstboom zetten. Dan moet je alles daarna zo gauw afbreken.Dag dag lieve Willbillie en heel veel suc6 bij de 2 banken kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Oh ja Eks: dat is idd politietraining, net weer iets anders maar lijkt er wel op. Alleen speuren wij op heel grote weilanden en akkers waar iemand over heeft gelopen en hier en daar voorwerpen heeft laten vallen, dat moeten de honden dan volgen en vinden, vind ik nog steeds het leukste onderdeel. En die mannen in pakken; ja die zijn er ook alleen mogen ze bij ons alleen in de speciale mouw bijten en niet in het hele pak. Dat is het moeilijkste onderdeel voor mij (en hond) want dan wordt zn drift zó hoog dat hij moeilijk onder controle te houden is, pfffff...... Ben ik wrsch ook niet dominant genoeg voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Hhahaha.... Sara, ben er weer hoor....Net weer gefrustreerd de telefoon neergelegd... Ze was zoals zo vaak weer in gesprek... Ikke : dan wacht ik wel even... Hij : Kan vragen of ze U terugbelt... Ikke : Dat heb ik vaker gehoord, ik wacht wel even... Hij : O,nee maar ze is in vergadering, kan nog wel even duren... Ikke : @#$%^&* Pfff, als er doden konden vallen door de telefoon heen dan lag er nu eentje plat naast de telefoon:devil:Ik word nu als het goed is teruggebelt op mijn mobiel, anders ga ik er een zaak van maken... Ik heb ze daar al voor gewaarschuwd dat als ik vandaag geen telefoontje terugkrijg...Ik verwacht niet dat ze terug gaan bellen dus ik ga nu ook even contact opnemen met de wetswinkel om te zien wat zij voor mij kunnen betekenen...Adem in...123...en Adem uit !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Will: schipper hou je roer recht, hang on Bol, wat ben je toch een gezellige kneuter kun je ook wat van je warme gezelligheid deze kant opstralen alsjeblieft? Feestdagen zijn voor mij nl iets waar ik enorm tegenop zie, t liefst sla ik ze helemaal over. Heb nu al 3 jaar echt niks aan kerst gedaan, w.b. versiering enzo. Alleen wat kaarsen. Ik hoop altijd dat het maar gauw voorbij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 8 november 2010 Rapport Share Geplaatst 8 november 2010 Goed zo Blondie, geef ze van katoen !!!Maarre....het is beter om dit te doen: adem in, adem uit.....1...2...3...op jouw manier krijg je teveel zuurstof hoor:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden