Mupke Geplaatst 9 november 2010 Rapport Geplaatst 9 november 2010 Tsss, had je het toch al gelezen? Eten: zo'n kant en klaar stokbrood met kruidenboter. Ff in de oven en Plus een yoghurttoetje. Alles oke hier ja. Ik probeerde vanavond een beetje weg te blijven op het forum maar als 'men' me steeds vragen stelt wordt het wel lastig.
Mupke Geplaatst 9 november 2010 Rapport Geplaatst 9 november 2010 quote: Originally posted by: TeveelHé Mup, wat heb ik er mee te maken? Oh solly. :$Ik ben nu even weer bankhangen hoor.
bolletje Geplaatst 9 november 2010 Rapport Geplaatst 9 november 2010 Hier nog een levenstrote muts. M'n t.v. deed het ineens slecht. Dus ik met goeie moed de t.v. naar voren gehaald, alles los gehaald en weer opnieuw aangesloten, los gehaald en weer aangesloten, kabeltje opnieuw gemaakt, zenders opnieuw opgezocht, mediabos z'n beetje helemaal gesloopt, niks nog niet goed, en ik ben inmiddels 2 uur verder. Nou heb ik de moed laten zakken hoor en m'n broek ook, ik wist het niet meer. HAD IK DE STEKKER VAN DE MEDIABOX ER NIET IN ZITTEN. :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:Wat een doos hé? Ik kan mezelf wel wat doen. Nou drink ik niet meer, gaat alles mis.
lady jane Geplaatst 9 november 2010 Rapport Geplaatst 9 november 2010 goeienavond!Heerlijk dagje in de sauna doorgebrachten nu met een vers bakkie koffieklaar voor journaal en Million Dollar Baby (aanrader!)
bolletje Geplaatst 9 november 2010 Rapport Geplaatst 9 november 2010 Trusten lieve kanjers en tot morgen weer.
druppeltje Geplaatst 9 november 2010 Rapport Geplaatst 9 november 2010 Sjonge ik loop steeds naar de spiegel om naar mijn kop te kijken. Het beetje haar wat de schaar van Caro er aan had laten zitten heb ik er ook maar af laten halen. Zie zelfs mijn oren weer en nek is opgeschoren Volgende keer als ik onvrede heb koop ik een zak chips maar schrik nergens meer van want kan ook wel eens een tondeuse zijn hahaha.
Mupke Geplaatst 9 november 2010 Rapport Geplaatst 9 november 2010 quote: Originally posted by: jetsetook van mij even welterusten voor allen. Ook zij die vaak later nog even langspiepen (beate, jane enzo): slaap lekker, en hou het droog. Dan ben ik 'enzo' wel. Wens je evengoed wel lekker slapen.
druppeltje Geplaatst 9 november 2010 Rapport Geplaatst 9 november 2010 Dank voor je lieve medeleven altijd weer Jetset.Hoop dat ook jij lekker kan slapen.laat de zorgen voor morgende dag van gisterenvandaag niet bedervenDat zei mijn moeder altijd tegen me.Toen ik 5 was begreep ik het niet.Toen ik 15 was vond ik het een stom gezegdeToen ik 25 was begon ik te twijfelenToen ik 35 was vond ik dat ze best wel eens gelijk kon hebbenToen ik 45 was gaf ik haar volkomen gelijkNu ben ik 51 en vond mijn moeder een heel wijze vrouw
Beate Geplaatst 9 november 2010 Rapport Geplaatst 9 november 2010 hallo forumvrienden, kom eventjes kijken hier. Veel van jullie zijn al naar bed. De film one million dollar baby....mooi, als je de hele film hebt gezien. Tijdens de film best wel saai, alhoewel we allemaal jaloers zijn natuurlijk op het gespierde lichaam van de geweldige actrice. Kan ff niet op dr naam komen. Ze heeft ook de zeer mooei film gemaakt: boys don't cry. Toen was ze zelf nog jonger, maar een van de betere actrices.Help me ff, hoe heet ze ook alweer, echt mooi is ze niet. Maar ze is mooi omdat ze zo is. (ja, dat kan!! daarom is iedereen mooi)
Beate Geplaatst 9 november 2010 Rapport Geplaatst 9 november 2010 Hilary Swank, thanks MUP. Ze is mooi met dr grote mond en een mannen-kaaklijn, toch? Prachtig lichaam!(heb ik ook!?!...wie niet van ons?) Als we maar van onszelf houden als we in de spiegel kijken..hoe we eruit zien is van minder belang.
Mupke Geplaatst 9 november 2010 Rapport Geplaatst 9 november 2010 Ik had er nog nooit van gehoord. Even gegoogled en dan heb je de naam zo.En voor de rest: je hebt zo gelijk! :D
Beate Geplaatst 9 november 2010 Rapport Geplaatst 9 november 2010 Desi, ik weet niet of je dit nog leest vandaag. Maar je helpt je vriendin niet om haar mee te nemen naar de AA. Het moet haar eigen besluit zijn. Zij moet jou dus eigenlijk vragen; mag ik eens mee naar de AA.Iets (een opname, AA, Antabus) regelen voor een dierbare alcoholist....werkt niet. Hij of zij zelf moet het initiatief nemen. Wanneer partners of ouders bellen naar een rehab...kan mijn zoon of dochter of man komen?? is steevast het antwoord: laat hem of haar ons zelf bellen, wij maken geen afspraken met derden.
Beate Geplaatst 9 november 2010 Rapport Geplaatst 9 november 2010 Ik heb een leuke "afternoon" gehad. Ben weer als herboren.
Beate Geplaatst 9 november 2010 Rapport Geplaatst 9 november 2010 Ik heb een leuke "afternoon" gehad. Ben weer als herboren.
Beate Geplaatst 9 november 2010 Rapport Geplaatst 9 november 2010 Nou nou en dat komt ook nog 2 keer op dit forum...... (dat is toeval)
Beate Geplaatst 9 november 2010 Rapport Geplaatst 9 november 2010 Neeee...ik heb het niet over alcohol.
Mupke Geplaatst 9 november 2010 Rapport Geplaatst 9 november 2010 Ik had het ook niet over alcohol. Het was gewoon een belangstellende vraag. Misschien heb ik het verkeerd geschreven? Hoewel ik niet goed weet wat er verkeerd aan is.
zoermuis Geplaatst 9 november 2010 Rapport Geplaatst 9 november 2010 Terug van AA meeting. Geeft altijd een goed gevoel vind ik. Vriendin gaat morgen mee Antabus slikken zegt ze. Ik ben benieuwd.Nu naar bed ben kapot.Truste allemaal.
Beate Geplaatst 9 november 2010 Rapport Geplaatst 9 november 2010 Er wordt een wandeling of zo georganiseerd binnenkort he? Heel jammer dat ik niet kan komen. Maar Mup ik stel me jou voor als een smile Met donkerblond haar, denk ik. Kan er niet een groepsfoto genomen worden en dan naar mn PB gestuurd worden? Kan ik jullie toch nog wat zien.
Beate Geplaatst 9 november 2010 Rapport Geplaatst 9 november 2010 Mupke, er is niks verkeerd aan je vraag hoor!!! Het ligt aan mijn antwoord. sorry.
Beate Geplaatst 9 november 2010 Rapport Geplaatst 9 november 2010 trusten Desi, is de AA niet iedere dag? ik hoop dat je vriendin je raad wil opvolgen. samen sterk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden