Susana Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Goedemorgen lieve mensen...Lieve Blondie: jouw gevoel klopt...je bent alleen, we zijn helemaal alleen in deze wereld in de zin dat we kunnen niet afhankelijk zijn van anderen om ons goed te voelen, als we zijn tevreden, in peace met onszelf, kunnen we pas een gezonde relatie hebben...zo gek als dit misschien klinktIk praat over want ik zit ook tijdelijk in een tijd waar mijn relatie beetje moelijk loopt...en ligt niet alleen aan hem... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Dees ik hoop dat je vriendin vandaag de kracht kan vinden om Refu of antabus te gaan slikken. sommige mensen moeten over een hele grote drempel heen voor het balletje gaat rollen. Geef haar de tijd, ze is met het idee bezig.Blondie kun je niet naar een psych. gaan? Is dat niet beter? die geeft toch ook als het goed is echtparentherapie? Misschien kom je daar verder mee. als je echtgenoot het ook wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Ik zet mijn vriendin echt niet onder druk. Maar ergens door moet de cirkel doorbroken worden. Vandaag heb ik goede hoop want vanmorgen hoeft ze in ieder geval niet te drinken omdat ze de kater kwijt wil worden waardoor ze de laatste tijd s morgens weer begon te drinken. Gisteravond heeft ze tenminste niks kunnen drinken door de meeting. Daarom alleen al wilde ik haar meenemen naar de AA. De ledenvan de AA zijn ervan op de hoogte en willen ook dat ik haar meeneem. Ider uur niet gedronken is er een:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 je hebt gelijk, Desi....misschien dat ze dan net op dat punt komt....wat de ommekeer kan betekenen....en het geeft jou dan ook een goed gevoel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Mogge Niwi.Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 ja, prima hoor...Desi....met jou ook, heb ik gezien...dag per dag....en dan blijven opletten....blijven kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Goeie morgen die Rekel. Heb je vannacht goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 goedemorgen allen....jawel, Bolletje...goed geslapen....net als altijd wel...maar als dat niet was, kon ik het nu toch meer veranderen he.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Lieve Bol, Mijn partner wil geen hulp want hij ziet het probleem niet !!! Hij is toch gestopt met gebruiken ? Opgelost dus is het probleem voor hem...Eks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Rekel 2 report zich Vannacht voor het eerst eens geslapen bij mijn vader. Is goed meegevallen, kamertje apart, internet verbinding, en dit forum. What more can a man want (for now) Nog half uurtje en dan bellen naar ing voor verdere afspraak lening ! Nog 20 dagen !Iedereen een erg fijne ochtend en :present::present: zijn nu eens speciaal voor blondje sé. Sterkte meisje, de tijd zal het uitmaken. Hoop dat je vandaag wat rust hervind in je koppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Blondey. Misschien lost dit ook wel vele van jullie relatieproblemen op en moet je ff geduld hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Wijze rekel van me.Ja Blondie dan ligt het probleem toch bij jou hé? Dan moet jij veranderen. Jammer dat partners vaak zo denken hé? Dan hoeven ze zelf niets te doen. Maar soms zie je dat ze toch tot het besef komen dat ook zij moeten veranderen, maar dat duurt vaak een tijd. Het probllem is meestal dat mensen zo groeien, dat ze juist uit elkaar groeien als de partner niet mee groeit. Dat is altijd zo jammer.Maar ik vind dat jij een gouden pluim verdiend hebt hoor, je bent zo goed bezig. Misschien komt het toch nog allemaal goed. Ik hoop het zo voor je. Ik moet zo gaan werken. als ze me komen halen tenminste. Ga niet meer bellen hoor, anders leren ze het nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Ik wil met jullie delen dat ik een nieuwe baan heb dat past beter bij mijn huidige situatie, begin 1 december dus heb nog lekker tijd voor mezelf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Ik heb geleerd dat mijn leven is een reflectie van mijn gedrag, als ik fout doet...alles in mijn omgeving is ook fout...en als ik goed doe en peace heb met mezelf de rest lijkt ook goed of beter gezegd: ik kan beter handelen en relativeren dat maakt dat mijn leven aangenaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Ben ik weer:) De kinderen weer op school..Susana:Gefeliciteerd! Wat een goed nieuws voor je! Hoeveel dagen ga je werken?Hoi Bolletje en Sowhat, ook goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Oja, heb de mannen nog geen goedemorgen gezegd:$MANNEN! GOEDEMORGEN!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Ja Susana zo werkt dat bij mij ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 ook goedemorgen, Eks...ik dacht al... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Dank je wel eksterje, ik ga werken 3 dagen en de rest kan ik goed gebruiken voor familie, studie en bedrijf... dus ben ik tevreden met deze baan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Mensen ik ben zo weg. Tot vanavond allemaal, en houdt het droog, want buiten is het al nat genoeg.Moghu Eks.Nog ff. We hebben al een paar dagen niets gehoord van Glen hé? Hoop dat dat vandaag anders wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Super Susana, hoop dat je het goed naar je zin gaat krijgen straks:present:Werk ze nog Bolletje!Niwi:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 éla Eks, goedemorgen se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 den Will se....droge rekel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Ik heb weer zand tussen mijn tanden...Jawel...de woestijnvossen weer:o:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 den niwi se, droog vosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden