igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 KOMT IE..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Hey ben ik nu bezopen of hoe zit dat. Ik zag net een vliegende pannekoek overkomen.Vloog een lap kaas achteraan. Was die van jou Igie? Zag er helemaal niet verkeerd uit hoor. Ga vanavond zelfgemaakte frieten, sla en ragout maken. Geen zin om er kroketten van te maken. Ruikt hier ook niet verkeerd hoor hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Hey maar jij zou kroketten maken. zullen we een hapje ruilen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Hahaha Igie misschien morgen. Heb touwens vanmiddag bezoek gehad van broerlief en schoonzus. Die hebben 5 fl. anderhalve liter wiskey mee genomen en nog een fles of 6 ander spul. wie had dat gedacht, ik geef zo maar een hoop drank weg. En heb al een hoop weg gegeven. als je mij dat 2 jaar geleden zou gezegd hebben dat ik dat zou doen zou ik het niet geloofd hebben. Wat zit het leven toch mooi in elkaar hé? Ik kan helemaal zelf beslissen dat ik niet meer drink. Had helemaal geen moeite om het te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 ik heb 1 pannekoekkie teveel op. au au Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 hoi hoialles goed hier??Laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Hier iig wel witte. Eten staat op. Daarna moet ik eigenlijk nog boodschappen doen. Geen zin, want het voelt op voorhand als 'beter thuisblijven' in het kader van AdB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 hier BBBUUUuuuurrppppppttMupke is het echt nodig om boodschappen te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Tja, wat is nodig? Ik ben wel een snaaier. En met de zondag voor de deur .. Ik wordt heel humeurig als ik niks lekkers in huis heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Zat jij hier nou te boeren Igor????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Hello again en smakelijk eten,Wens iedereen alvast een fijne, droge (matige) avond.We gaan zo weg, vrienden ophalen en dan naar een feestje, zo ' n 35 km verderop.W. Heeft al gezegd dat zij wel terug wil rijden, de Bob dus, zij drinkt toch niet of nauwelijks.Maar ik wil dat eigenlijk niet, benieuwd of het me lukt.Ik bedoel, ze mag gerust rijden, daar gaat het niet om.Nou ja, jullie snappen me wel.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Mupke hoe zit het met je gewicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Nee geen boertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Wel dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 snif snif snif. nee ECHT WAAR NIET Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 zo. klaar met poetsen. de koffie loopt en ik ga d'r bij liggen nu hopen dat ik niet meteen in slaap val. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Als je niet wilt slapen is het misschien beter niet te gaan liggen.Is zitten niks voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Oeps ik geloof ook een klein broertje ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 als ik ga zitten en ik val in slaap krijg ik zo'n zere nek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Fibo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 quote: Originally posted by: igorOeps ik geloof ook een klein broertje ja Een broertje? Eerst eten voordat ik naar de winkel ga was een goed besluit. Nu even koffie en dan hophop, boodschappen doen.tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monstertje Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Hallo iedereen,Ik ben er even niet geweest maar doe mijn best weer...De gewone forums lukken nu wel maar de dagdraad nog lastig.Gaat zo snel en iedereen kent mekaar zo goed.Zal proberen erin mee te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Welkom Monstertje. Probeer maar gewoon mee te praten meid, op een gegeven moment lukt het om wat vlugger te lezen hoor. Gewoon lekker mee draaien de rest komt vanzelf wel.Heb je vandaag een fijne dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monstertje Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Hoi Bolletje,Niet echt,was net 2 dagen droog en mijn man mocht van mij gewoon een biertje drinken.Vervolgens zelf ook in de koelkast gedoken.Voel me erg rot,voor niks 2dagen pijn in mijn spieren enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden