Spring naar bijdragen

zaterdag 6 november 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Och Beth. het zou zo goed zijn als je weer wat motivatie zou krijgen om wat leuks te gaan doen, maar je zit nu met zoveel dingen, misschien is er ff geen plaats voor positieve dingen. Maar dat gaat zeker weer terug komen hoor. Misschien eerst weer goed slapen zodat je wat uitgerust bent. En als die deprigevoelens weer wat minder zijn, komt de zin om dingen te doen ook weer terug. Maar ik zou je zo gunnen dat dat vandaag al zou gebeuren. Echt.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat zou wel mooi zijn, Bol. Heb wel die groep hè waar ik voor participatie op kosten van sociale zaken naar toe ga om creatief bezig te zijn. Zelfs daar wild het niet meer. Was eerst fanatiek aan het schilderen. Hoop echt dat het weer snel terugkomt. Ben gister weer verder gegaan met afbouw AD en hoop zo snel mogelijk met nieuwe middel te mogen beginnen. Kunnen we dat weer opbouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahhh Woman. De prins blijkt prinsessengedrag te vertonen? :huh:
Zoek es een gewone vent. Daar zitten best leuke tussen hoor. :)

Ik heb net weer heerlijke roomyoghurt met sp. sinasappel op. Poes likt nog even de restjes uit het bakje. vindt het ook lekker. :D


Igor, regen? Hier stralende zon. Echt. Lekker warm zo in mn rug. :rose:

Nu eerst even echt bijlezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat schilder je allemaal Beth? Heb je ook foto's van het werk dat je maakt? Heb je wel eens op het hobbydraadje gekeken? Wat zou het leuk zijn als je dadelijk weer begint met hobbyen, je ook wat adviezen kunt schrijven daarop.
Wat heb je zo al gedaan in het verleden?
Ikzelf heb heel veel gedaan op dat gebied. Bloemschikken, edelsmeden, potten bakken, boetseren, meubels gemaakt, hout draaien gedaan, schildercusus gevolgd, ja en nog wat kleine dingen meer. Maar ik vind het heerlijk om iets te zien groeien uit mijn handen.

Goeie middag Mupke. Voor jou een :present: uit m'n eigen tuin.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, Goed zo... Niet meer over je heen laten lopen !!!
:sun:
En ja, andere culturen daar laat ik me even niet over uit, kan ik niet objectief over zijn gezien mijn eigen ervaringen met mijn ex...

Zo, en nu duik ik zelf effe de douche in voordat het mooie weer voorbij is en de regen in bakken uit de hemel gaat vallen...

Poets ze Igor :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schilder, maar teken meer en ja vanalles eigenlijk, gedetaieerde dingen. En als ik creatief ben doe ik vanalles en wil ook alles tegelijk doen, van het een naar het ander en dan doe ik uiteindelijk niks. Ik heb heel veel foto's omdat ik een portfoloio en een website zou maken, maar weet niet hoe ik hier verder mee moet gaan en snap niet hoe ik die foto's op computer krijg laat staan op het forum kan laten zien. Gedichten kan ik gewoon intypen, dat heb ik dus al wel gedaan op het slaapdraadje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...