Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Ah Blondie, je hebt helemaal gelijk, maar mijn huiskamer verbouw ik ook minstens 1 keer per week. En boven verplaats ik de boel alleen maar. Moet daar eens écht gaan opruimen. Maar als er in onze virtuele huiskamer niemand is kan ik het niet laten om alles even een ander plekje te geven. Tick van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Hoe is het gegaan vannacht Beth? Heb je wel een beetje kunnen slapen meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Heb ik ook wel een handje van hoor Beth, om alles iedere keer weer een andere plek te geven tot ongenoegen van iedereen rondom mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 beth als je zo graag de boel wilt veranderen, dan kom maar even hier naar toe. mag je meteen poetsen .Glen je gaat super. voel je je nu ook beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 quote: Originally posted by: ekstertjeHoi Bolletje, Ook goedemorgen:) Gezellig vandaag voor je, geniet ervan! Ik vind het altijd heerlijk om herinneringen op te halen aan vroeger samen met mijn broer. Als hij dan ook nog de gevulde eieren maakt op precies dezelfde manier zoals mijn moeder vroeger deed dan kan ik wel janken. Ik vind dat hele mooie momenten ondanks ook al het verdriet wat het ook oproept..Misschien heb jij dat ook wel met die kroketten Soms vind ik het zo jammer dat ik hier niet kan tekenen. Zie er nl. weer eens een heel mooi plaatje bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Bet het is al middag dus lust nu wel een beter thee zonder suiker als dat goed is maar een eierkoek met verse aardbeien hoort er wel bij vind ik hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Beth, op het hobbydraadje staat een manier om het tekenen wat makkelijker te maken. Ja misschien moet je er gewoon aan beginnen. Potlood, papier, stuf en tekenen maar. Wat kan er mis gaan? Misschien kom je tot de ontdekking dat je wel wat kunt tekenen en verder moet je veel oefenen.Ik wil je daar best graag bij helpen hoor, en er zijn hier meer mensen die kunnen tekenen en schilderen.Maar het lekker bezig zijn met iets is veel belangrijker dan het goed kunnen. En oefening baart kunst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Blondie je bent ook welkom hoor om te poetsen.Jeetje lieten ze vanmorgen op de radio horen dat het droog zou blijven de rest van de dag nou er komen emmers vol naar beneden. (als ze de emmertjes maar niet laten vallen dan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 quote: Originally posted by: SaraMorgen Borrie; hou vol meid, je weet waar je het voor doet Bol, w.b. eenzaamheid herkenning. Niet zo in het egocentrisme wat jij noemt Jet, ik ben juist bang anderen te belasten met mijn gevoelens omdat ik wel dgelijk zie hoe moeilijk zij het hebben. En juist die gedachte "ik kan nergens terecht want zij hebben het zelf al zo zwaar"maakt extra eenzam. Vervreemding Bol, oei daar raak je een "eng" onderwerp! Ben wel eens psychotisch geweest en ben soms bang dat dat weer (een keer) zal gebeuren. Had (toen) trouwens absoluut niks met drank te maken. Maar soms word je ook zo moe van altijd maar je gevoel toelaten, je ellendig voelen, het verdriet eruit laten komen, getverdrie dan baal ik van mezelf en....is het cirkeltje weer rond. Nahja, ik hou me maar vast aan de prachtige posting van Dhendro op de Weer-beginnen-Draad; Bethanie als je dit leest je zou daar ook eens moeten lezen meis. Nu ff strijken. Nou ik lees dit net en denk meteen Hé! Is dat wat voor mij? En dan zeg jij hetzelfde. Ga later eens even kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Ja op de bank van 3uur tot 12. Netjes toch? En niet meer gedronken maar dat lukte omdat er net voor ik uit ging loggen nog iemand op het forum kwam. Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Igor ; Ik had het over verplaatsen, niet over poetsen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Ho ho ho Bol. Ik kan goed tekenen, ja zeg het zelf maar kan het gewoon echt goed. Bedoelde alleen als reaktie op berichtje. Dan zie ik bijv. huilende kroketten en die wil ik dan hier op het forum tekenen snap ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 och blondie een kleine moeite als je het toch in handen hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 quote: Originally posted by: blondie6173Igor ; Ik had het over verplaatsen, niet over poetsen... Igor ik ook! Poetsen doe je maar lekker zelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Hallo allemaalMn prins is geen prins meer maar een zeurend verwend jochie die niet tegen kritiek kan maar mij wel gaat vertellen hoe ik mn huishouden moet doen. Tsja en voor wie mij al een poosje kent...........Ik heb gevochten voor mn vrijheid, ik gun hem ook zn vrijheid, maar niet als het ten koste gaat van de mijne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Juist Beth... Poetsen doe je maar lekker zelf Igor, zeker met 2 van die doerakken in huis die met van die modderpootjes al het werk weer om zeep helpen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Ach Woman toch Het zit jou ook niet mee he, met die prins van je !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Ik heb mn grens aangegeven Blondie, daar ben ik erg trots op. Nu is hij weggelopen, daardoor.....En teksten als mijn schoonmaken in het huishouden controleren gaan me iets te ver.......Ik heb er respect voor dat hij geen dieren aan wil raken ivm cultuur enzo, en heb echt héél erg mn best gedaan om hem daarin tegemoet te komen, en dat is al heel wat voor mijn doen want ik ben geen assepoester he.....Maar het is zó belangrijk voor hem dat hij politie gaat spelen en dan gaan echt mn haren overeind staan. Teksten als: als het niet schoon is weet ik waar de voordeur is brrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 quote: Originally posted by: druppeltjeBet het is al middag dus lust nu wel een beter thee zonder suiker als dat goed is maar een eierkoek met verse aardbeien hoort er wel bij vind ik hahaha. Drup hier is het nog ochtend dus neem nog een bakkie koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Beth. zou je het dan niet leuk vinden om het tekenen weer eens op te pikken of heb je daar nog geen zin in? Ik moest me echt dwingen om weer te gaan schilderen maar nu vind ik het weer hartstikke leuk.En verder dacht ik, slaap jij in het donker? Ik doe s'nachts altijd een lichtje aan, met de rotsmoes dat ik er s'nachts uit moet maar het is gewoon veel prettiger en minder donker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 nou jullie vallen me vies tegen blondie en beth.ik kon babbel nog net tegenhouden voordat hij de plas indook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Woman je hebt helemaal gelijk hoor. Wat akelig. Blijkt hij ineens niet meer die prins te zijn. Kom je ook van een kouwe kermis thuis en dan ook nog weglopen en er niet met je over praten. Voel me ook boos worden nu. Blijf goed op je strepen staan oké?! Wel wat veel gezegdes in dit stukje, maar je snapt me wel hé? Heb zelf ook zoiets meegemaakt vandaar dat mijn haren nu ook verticaal staan. Sterkte joh:sun: voor op je bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Hé lieve Woman wat ontzettend vervelend weer lieverd. Waarom kan het nu gewoon niet een tijdje goed gaan met een relatie? Ja je hoort vaak dat twee culturen die samen zijn, toch op den duur moeilijkheden veroorzaken. Hopelijk word je eindelijk een keertje gelukkig. Je hebt een man zo veel te bieden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Bol ben wel jaloers op jou dat jij er weer zo'n plezier in hebt. Had even een paar dagen dat ik weer elke dag uren viool speelde, daarna piano en daarna zingen. Nu kan ik me daar ook niet meer toe zetten en alle creatieve spullen klaargelegd op speciaal aangesleepte tafel die ik voor de bank kan schuiven. Het lukt me gewoon NIET!!!!!!! ZO FRUSTIE!!!!!! Ben nu wel weer aan het dichten, zie slaapdraadje, maar dat was ook maar weer 1 gedicht. Heb al een boek af maar opsturen naar uitgever kom ik ook niet aan toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bethanie Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 quote: Originally posted by: igor nou jullie vallen me vies tegen blondie en beth. ik kon babbel nog net tegenhouden voordat hij de plas indook Hoop voor jou dat er een emmertje uit de hemel valt, sopje erin en poetsen maar Igor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden