Spring naar bijdragen

zaterdag 6 november 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eks; nee heb het niet droog gehouden gisteravond maar het wel weten te beperken.
De keuring ging helemaal goed, meneer was zelfs erg lovend dus dat kwaliteitscertificaat zit wel goed.
Alleen heb ik in mijn werkzaamheden gisteren fouten met de kassa gemaakt en het lukte me niet om die herstellen, heb er de hele middag mee zitten worstelen, naja zal straks wel op mn flikker krijgen. Zal haar zelf wel bellen, zij werkt nl. vanmorgen en ik vanmiddag.

Verder gisteren te horen gekregen dat mn stiefdochter gaat scheiden.
Zag het wel een beetje aankomen maar was toch een schok, geeft zorg en verdriet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara, ik snap niet goed waarom je op de kop zou krijgen. je bent pas begonnen met werken, je zegt zelf wanneer er iets fout is gegaan. volgens mij ben jij de perfecte werkneemster. zie het niet zo zwaar meid, ik zou je graag als collega hebben :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel erg slecht weer hier Jet, zou me goed doen misschien.
Voel me wel stukken beter als gisteren, dat is ook al iets. Maar moet direct gaan vetrekken naar "huis". Verwacht pc klant en moet één en ander regelen nog.

Eerst mezelf even een onderhoud geven, ben graag proper ventje ;)

Vanavond mijn laatste avond hier, ga mezelf lekker verwennen denk ik.
Ben van plan om nieuwe kleren te kopen. Kan ik nog eens mooi voor de dag komen, hihi !

Igor, hou een snoepje over voor babbel hé :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfffffffffff hèhè heb bazin gebeld en.............ze was helemaal niet boos :)
Zei gelukkig net wat jij al zei Igor, dat ik hardstikke goed mn best doe en dat ik het niet erg hoef te vinden en dat ik niet alles in 1x hoef te weten. Nou nou er valt een hele last van me af....................

Zo, nu kan ik de dag weer n beetje beter aan.
Nu de luiken van mn ogen nog open zien te krijgen, zijn dik van het huilen van gisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Will, zijn ellendige dingen van het leven, dank voor je medeleven en sterkte voor jou!!!:heart:

Igor, thanxxx, en je hebt gelijk, ik weet het wel :$ maja, die momenten van absolute eenzaamheid hè, dan denk je dat nix meer kan helpen en bovendien ben ik zo verschrikkelijk moe, echt niet normaal.
Hoop dat jij fijn weekend hebt en wat kunt genieten, ook van K&B :sun:

Ga nu ook wat doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een akelig fenomeen toch, dat intens gevoel van eenzaamheid. Gelukkig heb ik daar weinig tot geen last meer van.
Vroeger was dat wel anders dus ik ken het gevoel wel. Maar je eenzaam voelen terwijl je tussen mensen zit is ook zo akelig.
Zou het kunnen zijn dat het gevoel van eenzaamheid, toch misschien te maken heeft met vervreemding van jezelf?
Dat je misschien toch te weinig kontact hebt met je eigen gevoelens of zou dat daar niets mee te maken hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb altijd wel veel interesse in mensen gehad, maar doordat ik toch in een vreemd dorp kwam wonen, en je en het dialect niet spreekt, vonden mensen mij hier, een mens van boven de rivieren, dus moest je daar maar niet mee praten.
UIteindelijk ben ik na 28 jaar hier geaccepteerd en voel me goed. Groet iedereen die ik inmiddels ken.
Maar ben toch nog wel steeds, dat mens van boven de rivieren, die zich bovendien niks aan trekt van mode of me aanpassen aan de normen w.b. kleding.
Tja dat moeten ze dan maar accepteren hoor. Ik ben mezelf en voel me daar prima bij.:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...