Spring naar bijdragen

zaterdag 6 november 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ja maar voor het alleen zijn kun je kiezen Jet, voor eenzaam zijn niet. Ik ben wel veel alleen maar voel me niet meer eenzaam.
Ik vind het niet erg om alleen te zijn. Kan mezelf heel goed vermaken.:) Ja en het forum heb ik ook nog dus voel me nooit eenzaam.

Borrie lieverd ga je vandaag nog iets leuks met de kleine man doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemorgen allemaal,wat is iedereen fit en vrolijk!
voel mij net of ik de hele nacht doorgehaald heb! pfoeh wat duf,en moe!

woensdag as een min of meer gedwongen gesprek met mijn psy. hoop dat dat wat helpt,ga iig niet "uit logeren" want al die gesprekken en dat gedwongen creatief bezig zijn is helemaal niks voor mij!

maar goed we houden het roer recht,week 4 gaan we al weer in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen Borrie; hou vol meid, je weet waar je het voor doet :heart:

Bol, w.b. eenzaamheid herkenning.
Niet zo in het egocentrisme wat jij noemt Jet, ik ben juist bang anderen te belasten met mijn gevoelens omdat ik wel dgelijk zie hoe moeilijk zij het hebben. En juist die gedachte "ik kan nergens terecht want zij hebben het zelf al zo zwaar"maakt extra eenzam.
Vervreemding Bol, oei daar raak je een "eng" onderwerp! Ben wel eens psychotisch geweest en ben soms bang dat dat weer (een keer) zal gebeuren. Had (toen) trouwens absoluut niks met drank te maken. Maar soms word je ook zo moe van altijd maar je gevoel toelaten, je ellendig voelen, het verdriet eruit laten komen, getverdrie dan baal ik van mezelf en....is het cirkeltje weer rond.
Nahja, ik hou me maar vast aan de prachtige posting van Dhendro op de Weer-beginnen-Draad;
Bethanie als je dit leest je zou daar ook eens moeten lezen meis.

Nu ff strijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Sailor, goed van je zeg, week 4 alweer!
Mijn HA moest ik ook beloven contact op te nemen met mn psych maar dan krijg ik steeds dat stomme antwoordapparaat en de melding dat reactie een paar dagen kan duren, nou daar heb ik dus niks aan.
En voor mij ook geen opname, heb dat meegemaakt en hoeft niet meer voor mij. Wil mn vertrouwde omgeving ook niet uit.
Kom op joh, we gaan het redden!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een psychose is een vreselijke ervaring Saar, ik weet het, ik heb het ook gehad. Bij mij kwam dat doordat ik zo vreselijk bang was, en me daardoor zo terug trok in m'n eigen wereldje dat ik met niemand geen kontact meer had. Mijn wereldje was zo klein, verschrikkelijk. en dan die ervaringen die je dan hebt in dat akelige kleine wereldje, ja als ik daar nog aan terug denk, pppffftt.
Ik heb daarna nog erg vaak tegen zo'n psychose aangehangen maar het heeft gelukkig niet doorgezet.
Bij mijn kwam die psychose omdat ik op mijn 30e op mijzelf moest gaan wonen. Ik heb toen toch doorgezet en na verloop van tijd is de angst minder geworden.
Nu heb ik daar gelukkig geen last van, ook omdat ik met beide benen op de grond sta, en in die grote boze wereld van toen, mijn plaats gevonden heb.
Ik ben zeker geworden van mezelf en zie me niet meer als slachtoffer, die door iedereen pijn gedaan kan worden.
Ik ben nu iemand.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goodmurning all.

He,he eindelijk bijgelezen. Had niet afgesloten maar was wel niet meer aan computer kunnen gaan.
Vandaag 19e dag ADB.weer over tijd van voorgaande periode heen. Voelt goed.
Vanmorgen telefonisch met vriendin afspraken gemaakt dat ze maandag met me mee gaat voor Antabus te slikken. Ze zit al heel lang in een cirkeltje te draaien waar ze niet uit komt. Hoop dat ik haar er nu uit kan trekken. Heb zo met haar te doen. Eenzaamheid en zo. maakt haar kapot. Het forum krijg ik bij haar niet aangepraat. Ze is anti computers. Wel jammer eigenlijk.

Borr. sterkte vandaag en geniet van je zoontje.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Desi, ga jij nog aan de Antabus, na 19 dagen droog? of je vriendin.
Ik lees hier dat veel van ons eenzaam zijn, of alleen in ieder geval. Ik ook hoor, ik zit de hele dag thuis, terwijl ik een auto heb en weg kan gaan. Waarom ik het niet doe? Ik weet het niet. Soms voel ik me ook ook nog vreselijk eenzaam. Ik ben uitgenodigd voor de feest(?)dagen in december, zie er nu al tegenop om te gaan, terwijl ik dat zo leuk vind. Het zal met mn oude depressie te maken hebben, denk ik dan.

Sailor, 4 weken geen drank. Hulde man! goed zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb zo'n rare dagen voor de boeg.
Vriend komt een weekend over die ik al meer als 25 jaar ken. Is sinds ik weduwe ben altijd wat later want sinds die tijd piep zijn vrouw terwijl hij elke maand kwam. Maja sinds ik weduwe ben schijn ik een bedrijging te zijn of zoiets.
Verheug me er altijd op om hem te zien een weekend lang. Maar maandag zou het de verjaardag van mijn man moeten zijn en dinsdag mijn huwelijksdag. Dubbele gevoelens dus maar tevens zouden dat de dagen zijn dat we in Ghana waren en waar we zouden gaan emgreren een half jaar na zijn overlijden.








Ghana waren waar we zouden emigreren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Druppieieieieieieeee:heart:

Glen: :present::present::present:

Beate: herkenbaar. Zie ook op tegen de feestdagen. Heb je al eens op het feestdagen-pact-draadje gekeken? Voor mij zijn ze zwaar i.v.m. moeilijke herinneringen.

Lieve Bol wat fijn om te lezen hoe jij door alle ellende tot de prachtige persoon bent gegroeid die je nu bent en daar ook nog eens zo tevreden en blij mee kunt zijn :heart:
Psychose ligt bij mij op de loer wanneer verstand en gevoel te ver uit elkaar raken; op het moment dat er totaal geen verbinding is tussen die twee komt mijn geest in de knoop.

Zo, strijkwerk klaar. Gauw ff langs de kerk en et honden lopen. Moet om 13 uur nr werk.
Dag lieve allemaal, goeie dag en tot gauw!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet ik lieve Sara want jij kent die dagen ook maar je kan ze niet afschaffen he.
Het is toch altijd weer fijn dat er mensen of vrienden voor je zijn.
R komt elke maand en nu wat eerder om me te troosten. Maar buuf uit Amsterdam is al geweest en houd dagelijks contact. Kennis uit Amsterdam komt volgend weekend dus ben niet verstoken van contact.
Caro is een trouwe vriendin dus overleef het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jetset

koffie is klaar maar het water was op, dus ik zet nog even water op voor thee, duurt minuutje of vijf. Qroissantje erbij?



Gaat alles goed daar Jet?Je hebt geen water meer voor koffie, wel voor thee? Sorry ,maar ga me toch afvragen hoe jij dan koffie maakt. Niet met water blijkbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...