Yvonne Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Hmmm, lekker. Goeiemorgen Jet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 croissantje sla ik over , wel lekker, maar probeer er wat kilo'tjes af te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 goede morgen yvonne en jetset. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 morgy Igor. Ja, das een voordeel Jet, de calorieen zijn ook virtueel, hahaha Heb heerlijk geslapen. Ben me aan het voorbereiden om naar de sportschool te gaan zo. Ga je mee Igor, of ben je gisteren al geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 nou yvonne, ik ga thuis sporten eens even goed poetsen. die twee bengels vinden het heerlijk om van buiten naar binnen te rennen en omgekeerd en dan zoef door het bed over de bank rondje om de bank en zo het hele huis door . maar het blijven schatjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Hahaha igor, en als het bij jou net zo heeft geregend als hier.... Sterkte dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 ekster ook goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Moggel Jet, Vonnie en Igor. Hier heerlijk geslapen zeg. Krijg straks bezoek van broerlief met z'n vrouw. Wilde graag de ouderwetse kroketten hebben die mijn moeder vroeger maakte, dus ga ik die dadelijk maken. Denk dat ik er zelf ook maar wat houdt. Vanavond maar eens zelfgemaakte frieten met kroketten eet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Bollie ook goede morgen.Yvonne het is hier een grote blubberpartij ik laat ze nu nog even buiten en maar verzinnen hoe ik ze binnen kan houden straks ik kan wel kilometers gaan lopen met ze dan, maar dan is er maar 1tje doodmoe na afloop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 ook goeiemorgen eks en bol. jammie, kroketten.... pffffffff, ook maar even niet dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Bedankt Igor:)Jullie ook allemaal goedemorgen!Jet:GEFELICITEERD met je allereigenste allereerste draadje!Yvonne:Naar de virtuele sportschool dan maar?Vandaag op dag 6. Ga zo naar mijn werk. Is ook wel handig zo'n hele dag werken, kom ik ook niet in de verleiding om iets te drinken te kopen. De weekenden zijn bij mij meestal tricky. Zo...nu eens op zoek naar een ontbijtje:DVoor mij geen croissantje, heb je ook muesli Jet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Joepie!Mijn ticker doet het!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Mogguh Jet, Vonne, Igor en Bol!Zit aan de koffie ben nog niet echt wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 mmmmhhh lekker bollie. ook zelf aardappels snijden??? maak maar wat extra's dan komen K&B en ik ook even langs (ik zie het nog zo voor me hoe m'n moeder vroeger de frieten maakte ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Mogge ook, Ekstertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Helemaal mooi Eks, zie je dat het je zou lukken? toppie. NIks niet virtuele sportschool eks. Echt zweet hoor, hhahahah. en verder een heerlijk rustig weekendje. Laatste dingetjes in huis doen. Beetje in de tuin rommelen, die vogels gooien de helft van het zaaad uit de silo's en dat is gaan ontkiemen, al weken lang... tsssssssss groeit zelfs bovenop de tegels, hhihi. En dan lekker lezen, heb nieuwe boeken uit de biep gehaald gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Hoi Bolletje,Ook goedemorgen:) Gezellig vandaag voor je, geniet ervan! Ik vind het altijd heerlijk om herinneringen op te halen aan vroeger samen met mijn broer. Als hij dan ook nog de gevulde eieren maakt op precies dezelfde manier zoals mijn moeder vroeger deed dan kan ik wel janken. Ik vind dat hele mooie momenten ondanks ook al het verdriet wat het ook oproept..Misschien heb jij dat ook wel met die kroketten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Sara ook goede morgenWWWWWWAAAAkkkerrrrrrrrrrrrrrrr worden Jet ik hoop dat je het mis hebt, dat ik visite krijg vandaag. ik kan het me niet herinneren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Hihi Igor, snel aan de boel dan maar..... zouden om half tien komen, ben je dat echt vergeten dan???Ook goeiemorgen Saar, lekker rustig wakker worden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Jetset:Nou....:$ Ik denk niet dat ik nog weet hoe of ik het deed....Heb steeds opnieuw die code zitten knippen en plakken en uitproberen...Keer op keer...net zolang tot hij het deed..Dus hoe of ik het gedaan heb? Ik kan het je niet kant en klaar zeggen. Maar kan kijken of ik het uit kan vogelen? De ticker heeft me serieus een halve dag gekost:( Maar dacht dat het me zou helpen bij de les te blijven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Moghu lieve Saar,Jaaa leuk Igor, lekker op visite komen met die twee ukkies van je. Hier kunnen ze ook rfavotten hoor. Lekker in de tuin, heerlijk zwemmen in de vijver? Kom maar op hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Hoi Saar,Droog gehouden gisteren? Hoe was het op je werk gisteren bij de "keuring"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Babbel duikt je zo in de vijver hoor maar onder de douche afspoelen ho maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Hihi, Jet, je had haar gewoon nog even in de veronderstelling moeten laten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 JET!!!!!!! wil je dat nooit meer doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden