Spring naar bijdragen

zaterdag 6 november 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nou yvonne, ik ga thuis sporten :o eens even goed poetsen. die twee bengels vinden het heerlijk om van buiten naar binnen te rennen en omgekeerd en dan zoef door het bed over de bank rondje om de bank en zo het hele huis door :huh:. maar het blijven schatjes :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggel Jet, Vonnie en Igor. Hier heerlijk geslapen zeg. Krijg straks bezoek van broerlief met z'n vrouw. Wilde graag de ouderwetse kroketten hebben die mijn moeder vroeger maakte, dus ga ik die dadelijk maken. Denk dat ik er zelf ook maar wat houdt.;) Vanavond maar eens zelfgemaakte frieten met kroketten eet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt Igor:)

Jullie ook allemaal goedemorgen!

Jet:
GEFELICITEERD met je allereigenste allereerste draadje!:D

Yvonne:
Naar de virtuele sportschool dan maar?:D


Vandaag op dag 6. Ga zo naar mijn werk. Is ook wel handig zo'n hele dag werken, kom ik ook niet in de verleiding om iets te drinken te kopen. De weekenden zijn bij mij meestal tricky.
Zo...nu eens op zoek naar een ontbijtje:D

Voor mij geen croissantje, heb je ook muesli Jet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal mooi Eks, zie je dat het je zou lukken? toppie.

NIks niet virtuele sportschool eks.
Echt zweet hoor, hhahahah.

en verder een heerlijk rustig weekendje.
Laatste dingetjes in huis doen.
Beetje in de tuin rommelen, die vogels gooien de helft van het zaaad uit de silo's en dat is gaan ontkiemen, al weken lang... tsssssssss groeit zelfs bovenop de tegels, hhihi.

En dan lekker lezen, heb nieuwe boeken uit de biep gehaald gisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje,
Ook goedemorgen:) Gezellig vandaag voor je, geniet ervan! Ik vind het altijd heerlijk om herinneringen op te halen aan vroeger samen met mijn broer. Als hij dan ook nog de gevulde eieren maakt op precies dezelfde manier zoals mijn moeder vroeger deed dan kan ik wel janken. Ik vind dat hele mooie momenten ondanks ook al het verdriet wat het ook oproept..Misschien heb jij dat ook wel met die kroketten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jetset:
Nou....:$ Ik denk niet dat ik nog weet hoe of ik het deed....Heb steeds opnieuw die code zitten knippen en plakken en uitproberen...Keer op keer...net zolang tot hij het deed..Dus hoe of ik het gedaan heb? Ik kan het je niet kant en klaar zeggen. Maar kan kijken of ik het uit kan vogelen? De ticker heeft me serieus een halve dag gekost:( Maar dacht dat het me zou helpen bij de les te blijven..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...