witte Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 heee den niwi se.. mooie woestijnvos alles ok in real life??buiten dat de drank buiten de deur blijft:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 jawel, Wittetje....alles kits...zonder drank altijd tijd he...maar er staat hier genoeg hoor...alleen niet voor mij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 met Witte ook alles goed ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Goedeavond allemaal,Beetje bijgelezen.Martens,Gefeliciteerd met je nieuwe woning.Heerlijk he, om een nieuwe start te maken!Hoi Twinny,Hoe is het met jou vandaag?Zal ik jullie eens een heerlijk recept geven voor deze koude herfstavond;Doe in een kop melk, voeg een flinke eetlepel pure chocoladepasta toe.3 minuutjes in de magnetron.Even flink roeren tot al chocola is opgelost.Flinke dot echte geslagen slagroom erop (kan ook uit een bus)Speculaasje erbij.Mmmmmm, en veel lekkerder dan al die drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Kan je weer drank in huis hebben op een gegeven ogenblik Niwi?Of heb je het altijd in huis gehad?Ik lees hier nl weleens van mensen die helemaal willen stoppen dat ze nog drank in huis hebben,maar dat lijkt me juist zo moeilijk en tegelijkertijd zo makkelijk om er 1 te nemen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 den rapi se....ook goedenavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 den niwi se(wat heb ik nu gezegd,hallo ofzo) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 zoiets, maar dan in het vlaams he....alcoholisten zonder grenzen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Ja,ja, zo leer ik al een aardig woordje vlaams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Ok luitjes, mijn zoon moet naar bed en ik wil ook onder het gemalen water. Misschien kom ik nog terug en anders tot spreeks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 valt niet mee hoor, Rapi...ik heb daar ook nogal lang over moeten doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 OK Witte...ik ga al de keuken in. Ik heb trouwens nog even gereageerd bij de Thema's.Martens...welkom hier! Moeilijk hier dingen te kopen/verkopen, denk ik. t Is geen marktplaats hier.Toch succes met het vinden van je meubeltjes. NU wordt er hier dus een blik geopend en een potje saus opgewarmd. Dat eeuwige roeren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Met mij gaat t een beetje zo zoEr is momenteel heel veel gedoe op mn werkEr is een reorganisatie gaande wat nogal wat stress met zich meebrengt.Ik vertel eigenlijk nooit wat op het forum over mn werk,maar ik kan wel ff melden dat ik momenteel heeeel veeel aan mn maatje vh frum hebDus ik sta dr niet alleen voor om het zo maar te zeggen.Enne twinny, ik heb met mezelf afgesproken dat ik niks maar dan ook nikseet wat ook maar enig verband heeft met sinterklaas in deze periode.Behalve op sinterklaasavond zelf.Ik heb me vorig jaar overeten aan al die sintsnoepmaar toen mocht het ook van mezelf.Dus ik wens iedereen smakelijk eten van jou recept;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Kom je even vertellen als je gegeten hebt en wat je gegeten hebt? Beate??Altijd goed om jezelf ff te verantwoorden hier:DRoer ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Niwi, ik had je nog wat gevraagd??Ik ben zo benieuwd naar je antwoord... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 kiekeboemooie film zo op CANVASniet om jullie weg te jagen van het forum hoorzo druk is het nou ook weer niet vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Aloa ik moet nog bijlezen. Of gaat iemand me bijpraten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 sorry, Witte, had er overheen gelezen....toen ik pas gestopt was, hadden we ook geen drank in huis....mijn toenmalige vrouw wilde dat toen niet....veiligheidsoverwegingen he...maar voor mij zit het in het aanvaarden niet normaal te drinken enals ik dat wel zou gaan, leidt dat tot zelfvernietiging....Bovendien drank is (bijna) overal en valt toch niet uit te bannen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 He sis,Vervelend, al dat gedoe op je werk.Een reorganisatie wekt altijd veel stress op he.Hoop voor je dat alles snel weer in een wat rustiger vaarwater gaat komen.En wat een goed voornemen om van al dat sintsnoep af te blijven voor 5 dec.Mijn recept is voor de lijn dan ook zoooo slecht.Maar in januari ga ik weer heel gezond eten, en dat gesnoep moet dan ook afgelopen zijn.Moet toch lukken, als stoppen met roken en drinken ook kan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 quote: Originally posted by: witteKom je even vertellen als je gegeten hebt en wat je gegeten hebt? Beate?? Altijd goed om jezelf ff te verantwoorden hier:D Roer ze! Gaat Beate koken??? Dan ben ik ook heel benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Joh Mupie 7 blaadjes is toch zo gedaan:DNiwiBednakt dat je m toch nog beantwoord hebt.Hoe lang heb je er over gedaan, dat je echt echt echt zover bent dat je die overtuiging hebt en zo stevig in je schoenen staat, dat het je niks meer doet?Is gewoon pure nieuwschierigheid hoor.Die vragen stel ik graag aan een ervaren(rot) vos.Ach ja twinny het is idd erg rot maar ook dat gaat weer over Enne ik geloof nooit dat jij zoveel als mij kwijt moetdus geniet er maar lekker van, wees blij dat je nu in een rustig vaarwater zitgeniet er lekker van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 wel goed lezen damespotje en sausjehet roeren is bij Beate koken:Djammer dat je zo ver weg zit meisik heb een heleboel boerenkool over(met spek en worst) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Goeie avond Witje en Rapi.Hé die woestijnvos. Zijn je oortjes weer gespitst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 dat persoonlijk he, Witte....voor iedereen verschillend, denk ik....de 1 doet daar wat langer over dan de ander....en als ik toch wil drinken, zal ik drinken, maar gelukkig wil ik dat niet...Als vanaf hier naar de kelder moet lopen, of naar de koelkast, de fles opendoe...eventueel inschenken dan heb ik bewust willen drinken, want in die tijd heb ik allangkunnen bedenken wat drank met me doet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 november 2010 Rapport Share Geplaatst 17 november 2010 Potje, blikkie pakkie zakkie kan ook erg lekker zijn hoor Jane:Denne gelukkig is tegenwoordig heel veel verantwoord wat in een potje, blikkie, pakkie, zakkie zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden