Spring naar bijdragen

donderdag 18 november

igor

Aanbevolen berichten

Will, ik weet precies hoe het voelt. kl*** ik heb mijn ex vorige week thuis betrapt met haar nieuwe partner, Ik kwam wat eerder thuis dan zij verwacht had. Ik was woest verdrietig en machteloos en heb die avond gedronken om het allemaal maar niet mee te hoeven maken. Dat was dan weer niet handig, trap daar niet in! Volgens mij zitten wij in dezelfde situatie ook ik zie uit naar mijn eigen huisje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 99
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo daar:D

Spud, ik heb geen originele kwartjes en guldens meer helaas... dus... even verder zoeken nog:)

Igor, bedankt voor je tips, ik ga het proberen. Ik kom waarschijnlijk niet als baas over... ik loop echt achter haar aan te hollen af en toe...pffff vermoeiend hoor.
Maar voor jouw tips moet ik echt eens tijd nemen tijdens een ontspannen wandeling...

Liefs, Tobbertje:D :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

toppertje ik weet niet wat voor hond je hebt? maar zie het al weer helemaal voor me: de buurvrouw(tjetje) op de buik achter een grote hond aangesleurd, ze durfde hem niet los te laten :D

en je zult natuurlijk ook een heleboel opmerkingen horen: zo hondje lekker met je baas aan het lopen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Fijn jullie hier te ontmoeten!

Nog even en dan zit mijn zesde droge dag erop.

Met een kop kruidenthee in de hand breng ik een toast uit op alle forummers, op jullie kracht en ervaring,

bedankt voor al jullie wijsheid en bijdragen die ik heb mogen lezen,

ik hoop hier zelf ook e.a. te kunnen gaan bijdragen.

Een uitgebreider voorstel bericht heb ik neergezet bij 'wie is wie.'

Hartelijke groet en tot morgen!

Jim.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Jim, hartelijk welkom hier, ik ga je dadelijk even lezen bij je voorstelling.

Martens, wat verschrikkelijk zeg !! Ik ,ben er op een andere manier achter gekomen, enige tijd geleden al. Doet even pijn, zeker als het de maat is die je al 35 kent en lief en leed mee hebt gedeeld. Ik zie ze daar nu al staan pronken, bweukh !! Ik heb toen ook een deftige "crash" gehad. 11/9 om precies te zijn en zat hier zelfs op het forum.
Anyway, heb je al iets op het oog van huisje of zo ??
Nog maar een week geleden, dan is alles nog heel vers en heel pijnlijk voor je. Hoop dat je jezelf vlug kan optrekken.

Igor, je bedoeld Zandvoort ?? Moeilijke dag voor me zaterdag, veel op het programma (pc-werk), maar ik zal in gedachten zeker meewandelen. Ik had iets gelezen van een webcam ?? Waar vind ik die, en misschien dat Jet me even een berichtje kan sturen als jullie er voor staan hé. Dan kan ik zwaaien van hieruit. :D

Hiersé Jane, hoe gaat ie ??

Mupke, jij ook alles okay ??

:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles redelijk oké Will.
Lees even het draadje hier ook op D&D over de meeting. Ik ga ook voor de cam zitten en akela gaat ons inseinen als ze daar klaarstaan. Dat wordt gezellig! :D

Ik volg je belevenissen nog Will (ook op je eigen draadje), maar vind het soms zo lastig te reageren. Ik wil graag iets bemoedigends zeggen, maar soms lukt dat eenvoudigweg niet. Maar nog 12 dagen dus? Dat schiet toch al wat op he?
Ben je wel weer opgeknapt van de griep?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En blondje ook hier sé :D

Jaja mup, ik dacht het al, ben er even overgevlogen. Ik schrijf om me af te reageren lieverd. Het doet me goed om mijn gal/emoties te kunnen spuien. Je kan er weinig op zeggen en niemand kan de klok terugdraaien, al had ik dat nog zo graag gewild.
Die verkoudheid is nog niet helemaal weg, maar wel een pak beter dan verleden week, dank je ;)

Het einde komt er nu echt wel aan, gisteren nog met pijn in mijn hart, maar na vanmorgen zie ik er weer naar uit. Was weer even dikke ruzie over de financiën even thuis, en dan laat ze haar lelijkste kant zien. Erg op die moment, maar beter voor mij nadien :D

The Final Countdown blondje, ik lees je graag en je bent beresterk geworden in mijn ogen ;)

Nu weg, want we moeten alweer een schip gaan losgooien ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop maar heel snel positieve nieuwtjes weer van je te lezen Will. Over je nieuwe plekje, en dat je daar wat tot rust mag komen. hoewel ook dat niet meteen zonder slag of stoot zal gaan. Dat realiseer je je hopelijk wel. Maar het komt goed!

Heb je mijn Fleurtje nog gezien onlangs?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Igor:present:

We hebben een Akita Inu van nu net 1 jaar. Ze is volop aan het puberen ook volgens mij...
Heb nog nooit zo'n grote hond gehad hoor, en had ook nooit problemen met wandelen met mijn voorgaande honden, al waren dat soms ook donderstenen hoor. Maar ik heb een schapendoes gehad, een bastaardje daarna, die is na mijn relatiebreuk bij mijn ex gebleven en mijn huidige echtgenoot had een Malteser leeuwtje, die van zijn dochter was... die is in februari overleden.
Toen een paar maanden geen hond, aanvankelijk wilde mijn man er geen meer, maar hij is gelukkig op zijn besluit terug gekomen.
Dus nu hebben we een echte grote hond... ze is 65 cm. schofthoogte en weegt 35 kilo... dus dat is wel omschakelen.

Mijn man is heel consequent, is groot, heeft een zware stem, en dan kom ik: 1.60m en een echte vrouwenstem... ik laat me te snel inpakken door haar lieve koppie... zucht.
Maar ik weet dat ik aan mijn houding moet werken en mijn overwicht qua persoonlijkheid.
Gisteren met de halti gewandeld en dat ging geweldig goed. Ze heeft een honderd meter lopen sputteren maar toen liep ze heel braaf mee, de lijn hing los langs me.... ik wist niet wat me overkwam...
Dus ik wil het toch even proberen, en dan kan ik misschien later weer afbouwen...? Is dat iets?

Bedankt voor je tips in ieder geval, echt heel lief van jou!:heart:

Tobber>>Topper>>hondenbaas...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...