Spring naar bijdragen

donderdag 18 november

igor

Aanbevolen berichten

Sunny betekent dat dat je je eigen flat moet opeten? (dat is toch zo'n uitdrukking) Maar dat was vroeger toch? Is er nu geen mogelijkheid om het op zo'n manier te doen dat je je flat niet uit hoeft? Ik heb gelukkig nooit met deze zaken te maken gehad. Lijkt me vreselijk om in zo'n onzekerheid te zitten. Bah.:(:present:

Later lieve Jet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 99
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hee Woman,

wat grappig over die vissen, goed idee. Ja, ik geloof zeker dat zulke dingen helpen. Ook dat je het in het universum gooit. dat jouw gedachten ook ergens toe leiden....

Mijn gedachten moeten ook veel positiever. En ik geloof dat ik moet zeggen: ik heb een baan, ipv. ik wil een baan.....als ik dat het universum in stuur wordt het waarheid.....maar waar is nou die knop??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, de WIA is de oude WAO of is dat voor gehandicapten? Maar goed, als je het allemaal niet kunt aankan, dan is de WIA toch niet slecht? Je hebt dan wat meer rust, en als het dan op een gegeven moment wel lukt, je eigen inkomen, dan ga je weer uit de WIA. Maar misschien de de WIA wel veel lager dan je WW.
Je oude werkgever ...is ook geen optie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb nog geen idee hoe dat werkt bolletje....je huis opeten enzo....ik heb deze flat pas, ben net gewend....en met horten en stoten kunnen kopen nog net voor de crisis. Heb ook geen spaarpotje, echt helemaal niets, sta vet in het rood, maar goed, daar denk ik maar niet teveel aan....

heb me daar nog niet mee geidentificeert omdat ik dat zo'n horrorscenario vind.....huis ope....durf het ook niet te vaak voluit te schrijven...ga ik nog niet aan denken....

maar gelukkig is dit een hele zinvolle ochtend gebleken. Ik zit weer op de hoofdweg, baan zoeken (als iemand iets weet?? secretaresse, administratief medewerkster of iets dergelijks, receptie ook goed, andere dingen, ook goed..... tot max. 32 uur....

moet zo gaan naar kinderyoga....heel erg bedankt iedereen voor de steun, echt super!!!!:D:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een liefde op de donderdagmiddag :D

Vandaag dag 20....misschien ergens begin ik toch moed te krijgen!

Zo ik ga eens even lekker poetsen want dat is wel nodig, mensen ik wens jullie allemaal een hele fijne donderdag!!!:present:

Tida ik heb je verhaal gelezen, het is zeker weten een opsteker :) dankjewel dat je dit erop hebt gezet, vooral dat stuk over schuldgevoelens weegt bij mij ook heel zwaar...maar ik denk ook hoe verder je komt en vrij bent en positieve ervaringen opdoet hoe beter het zal gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer terug en heb mezelf eens lekker verwend. Heb kaarsjes die lopen op batterijtjes, gekocht, en buxesballen met lichtjes. Leuk mensen. Lekker knus maken voor de wintermaanden.
Verder ben ik bij de kabouter geweest. In het begin zei hij niets en bleef maar de anderekant op kijken dus dacht ik weer dat ik iets niet goed gedaan had. Als hij in slaap was gevallen was ik gegaan. Maar na een tijdje kwam hij weer een beetje bij de werkelijkheid en heb ik hem weer lekker verzorgd. Teennagels geknipt, baard en haren ook maar eens wat korter gemaakt en ik ga volgende week eens proberen om z'n haren te wassen, want dat is al een jaar niet mer gedaan :o
Ja hij kan zelfs niet meer een klein beetje rechtop zitten dus moet het liggend. Ben benieuwd.
Zo ik ga eens lekker zitten kanjers.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve kanjers / strijders / lotgenoten:present:

Vandaag lekker uitgeslapen, tot 11 uur zelfs!
Mijn man had nachtdienst gehad dus die had de hond al uitgelaten en eten gegeven.
toen heb ik een grote wandeling met haar gemaakt maar ik moet nu toch echt een 'haltie' gaan gebruiken, want ze trekt zo ontzettend aan de riem dat ik haar niet meer in bedwang hou...
Ik heb er pijn van in mijn handen... Ze luistert naar mij dus echt niet goed...:(
Dus nu ga ik dat eerst eens proberen, en als dat niet helpt... nog iemand tips?

Verder gaat het goed met mij, weer een kilo afgevallen, ben er nu 11 kwijt vanaf ik gestopt ben met drinken; 30 augustus dus.

Ik heb het allemaal weer onder controle, gisteren mee geweest met de jaarlijkse personeelsborrel in een wijncafé, met hapjes en natuurlijk heel veel wijn... maar niet voor mij. Spa blauw dus...
Een collegaatje weet van mijn probleem en ze vond het zo tof dat ik erbij was dat ze uit solidariteit met mij ook aan de spa ging, dat was wel heel lief.
Zij is de enige die van mijn probleem weet, en ze steunt me enorm. We werken ook heel veel samen en zij kampt met angststoornissen, dus zij is ook bezig met therapie.
Zo kunnen we elkaar toch steunen.
Ik heb een leuke 'droge' avond gehad, en het was zonder alcohol evengoed heel gezellig.

Dadelijk een was ophangen, douchen, koken eten en dan lekker bankhangen met een DVD en mijn breiwerk... lekker oubollig:D

Fijne dag allemaal en we houen het weer droog he?
Samen staan we sterk!

Liefs, Tobpertje:D :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lieve Jet, dat lijkt wel een eeuwigheid... nu ik er door jou over nadenk...
Goh, wat kan een mens toch veranderen he?
Als je maar WIL...

Daarom hier een wijze uitspraak die ik toevallig vandaag gelezen heb:

De eerste kunst is je doel te bereiken.
De tweede kunst is ervan te genieten.
L. P. Smith

Dat klopt toch wel vind ik...
Nu zie ik helemaal niet meer tegen die nachtdiensten op, maar doe ik waar ik zin in heb:
Tekenen, schilderen, lezen, muziek luisteren, tv kijken, bankhangen met mijn breiwerk, wandelen met de hond... noem maar op.
Geen struikelblok meer en dat is heerlijk!!

Ik ben blij dat ik al zover gekomen ben... 1 uitglijder gehad, tja... maar voor de rest toch 80 dagen zonder alcohol geweest. Dus ik heb mijn eerste record van 40 dagen, voor mijn gevoel verdubbeld, en ik ga door!!

Liefs, ToPPertje:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toppertje, je moet de hond laten 'zien' dat jij de baas bent en de leiding hebt. rechtop lopen :D stevige pas en als ze gaat trekken laat je ze in de riem lopen en draait dan gauw de andere richting op. haar/ hem dus in verwarring brengen en maar blijven draaien totdat ze op jouw let. (makkelijk gezegd, maar kost je nog wel eventjes tijd ;) ) en iedere keer weer als ze trekt, draaien. niet mopperen niet rukken, haar zelf in de riem laten lopen en keren. :D en niet meer de naaam tobbertje gebruiken want dat voelt ze. als jij geen aandacht voor haar hebt waarom zou ze het wel voor jou moeten hebben dan???
dus toppertje laat zien dat je een geweldige baas bent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil toch graag even attenderen dat s** zonder alcohol echt fenomenaal is. na 20 jaar dingesen met een enorme kater of te dronken om te genieten (en vaak dan geen zin hebben want alleen maar meer willen drinken ) is dit toch wel echt een goddelijk geschenk....
Daar laat ik em heel erg van harte voor staan !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeienavond iedereen, hier.
Ben weer een nachtje aan het doen en heb dankzij de lieve dochter niet kunnen slapen vanmiddag :angry:

Voel het nu al en de nacht is nog lang !!
(ex) vrouw zit met mijn beste maatje op een feestje, misschien is het dat wel wat ik voel.
Niet aan denken is de boodschap en nog 12 dagen te gaan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil nog even doorbijten joh. je gaat straks dubbel en dwars genieten van je eigen huisje :D heerlijk slapen in je eigen bedje. ik kan me niet voorstellen dat je exen een heerlijke zorgloze avond hebben. misschien een troost voor je?
:sun: werk ze en doe voorzichtig.
ben je zaterdag ook van de partij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...