Spring naar bijdragen

vrijdag19 november

Bethanie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 179
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Teveel.....erg, erg jammer dat je baas je heeft weten te traceren!! Waarom heb je opgenomen, zn sms gelezen of je laptop inbox gelezen???? Weg is weg!!! Je bent toch niet verplicht!! om on-line te blijven met je werk??? Niet leuk!!! Een weekje vakantie is maar kort en soms heel nodig!! voor je rust, voor je huwelijk.
Dat drinken, daar hebben we het nu niet over joh. Zoals je zegt: je kan nog inloggen...kun je toch meedoen vanavond?
Mag ik vragen? je zal kosten gemaakt hebben voor een week, nu moet je vervroegd weer aan het werk. Komt die baas toch wel met een giga financiele vergoeding en extra dagen voor jou he???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Teveel

Een normaal mens had na 2 flesjes bier en 1,7 fles wijn toch geeneens aan kunnen loggen.

Ik ga mijn situatie ernstig heroverwegen.

Harry

Shoot, Har, dat hellend vlak gaat behoorlijk scheef!

Volgens mij hebben wij in m'n laatste actieve forumtijd nog wel s wat gewisseld, ook petrochemie, toch?

Ik zou je aanraden tenminste 3 maanden ff helemaal droog te gaan, of helemaal, natuurlijk....

Groets, Haddock

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Muppie,

Dat heeft niemand zo expleciet gezegd.
Maar als je gedronken hebt wordt je vervelend, de meeste mensen in elk geval...
En natuurlijk betreft dat niet jezelf maaaaar, je beoordelingsvermogen knapt ook niet op van alcohol.

Ik ga er maar even van uit dat ik nu aanspreekbaar en normaal denkend ben.
Maar het feit dat ik dat na, laten we zeggen 2 flessen wijn, nog ben, signaleert een serieus probleem.

Eigenlijk zou het een positief iets zijn als ik nu gewoon straalbezopen was
Maar dat ben ik niet, maar of je daar blij mee moet zijn??

Ik bedoel, alleen een alcoholist kan na een dergelijk offer aan Bachus nog enigzins uit zijn woorden komen.

Ik heb er zo 'n ontzettende moeite mee allemaal...
Zag vanmiddag iemand die ik ken van AA, hij aan de Jus d'Orange.
Wij een tafeltje verder, komt de ober: hee hallo, tijd niet gezien, voor meneer een pilsje, voor mevrouw een thee.

Mup, weet niet of jij een stopper of minderaar bent,
weet wel dathet minderaar zijn ontzettend moeilijk is,
en of je er op den duur gelukkig van wordt???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yalaja, heel bericht getypt...weg! In het kort nu: ik sluit me soms wekenlang alleen op in huis, ben dan zo depri en huil de hele dag. Dan ineens is het afgelopen; ik regel afspraken, ontmoet mensen, ga uit, en drink een biertje of zo met ze. Ik voel me beter dan. Ben niet bang voor de nacht dan. Misschien niet goed om dit op t forum te melden, maar zo is het deze periode wel voor mij. Zoiets dus Yalaja. Vorig jaar was het weer anders en waarschijnlijk is het in 2011 weer anders. Het gaat op en neer. En met jou?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddock,

Blij dat ik je weer hoor, voelt toch als een ploeggenoot, want inderdaad Petrochemie,
En je hebt gelijk, dat hellend vlak wordt alweer heel steil...
Weet nu al, en ik drink op dit moment niet (nou ja koffie) dat ik morgen om 5 uur giga spijt heb.

Beate, dat kan ik niet, mijn baas en mijn vervanger heeft mijn mobiel nummer.
Ze bellen alleen als er eigenlijk geen andere mogelijheid is, o.. ik weet niemand is onmisbaar.
Het is, welliswaar, slechts, mijn werk maar ik heb er zo veel plezier in, zo veel affiniteit mee.
Mijn vrouw is trouwens niet anders.
Ze vindt dit niet leuk maar als ik het niet zou doen zou ze me een ... vinden.
En zelf gaat ze ook als dat nodig is, wat er ook aan de kant gezet moet worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jetset!! snap het. Ok dames en heren hier....wie heeft zn weekend al veilig weten te stellen met liefdevolle afspraken, romantische etentjes....??? mijn agenda is nog blank (maagdelijk wit).
Vroeger was het....oh sorry, de komende 6 weken zitten we al vol met uitnodigingen!! Brr, daar moet ik nu ook weer niet aan denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...